onzekerheid n beetje opgepept :)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
bakkie

Berichten: 3234
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: etten-leur

onzekerheid n beetje opgepept :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-07-04 01:28

Ik ging vandaag met een vriendin mee naar haar verzorghaffen....
We gingen gezellig een keertje samen rijden...
Alleen heb ik het niet zo op paarden die ik niet ken, omdat ik niet weet wat ik kan verwachten...bokken, vandoor gaan enz enz
Nou ik zat net en ja hoor meneer bokt haha iks chrok wel maar zat gelukkig nog.
Nou na even stappen een beetje mijn zit gevonden op het brede ding en gaan draven wat op zich wel goed ging. Hij was alleen een beetje sterk...maar zolang hij zn vriendje volgde ging het goed(die 2 kunnen niet zonder elkaar).

Behalve als we linksom gingen dan wou hij dus de bocht neit maken omdat hij dan het liefst bij de draad bleef staan(achter de draad zn stal natuurlijk).
Dus ik verkocht m een knal op zn schouder.....BOK...en weer zat ik nog Haha! .
Nu kreeg ik dus een beetje vertouwen in mezelf en liet merken dat ik de baas was...
de volgende keer wou ik dus daar weer de bocht door en en meneer begon weer te kl*ten dus 2 meppen verkocht en bok en ja hoor ik was weer blijven zitten OK dan!

Ben best trots op mezelf, vooral omdat dit een vreemd paard voor mij was en daar heb ik het niet zo op, ik kijk eerst altijd liever de kat uit de boom zeg maar.
Ik ben dus gewoon 3 keer blijven zitten(gelukkig bokte hij dan ook niet zo hoog) en dat geeft me een goed gevoel....
Ik kan wel blijven zitten maar ik denk altijd van niet, en daarom ben ik zo'n schijterd

Dus vandaar dit was weer een oppepper voor mijn onzekerheid---->bang om de bokken niet uit te kunnen zitten en vliegles krijgen.

Ik wou dit gewoon even kwijt.... ik voel me nu heel Cool hahah


ingeo
Berichten: 2137
Geregistreerd: 05-07-03
Woonplaats: lokeren,belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 10:21

je bent ook Cool hoor! en je bent zeker niet de enige met zo'n 'schijterd-gevoel' af en toe Haha! !

x

mickey1989

Berichten: 4773
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 10:25

mooi dat je bleef zitten! Lachen

Ik breng mijn kleine tranen
naar die hele grote zee
zachtjes nemen die kleine golven
al mijn grote zorgen mee...

Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 10:27

whaha, je bent zeker niet de enigste*hier ook zo 1 Bloos *
dat gevoel maak je toch wel trots he Lachen

zo, en dan nu tijd voor een wijntje..

natasja
Berichten: 237
Geregistreerd: 01-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 10:39

goed dat je bleef zitten hoor!! kun je zien dat op een vreemd paard rijden ook goed is dan alleen op hetzelfde paard

Haha! WELLNESS STABLES Haha!
viewtopic.php?f=29&t=368150


rona
Berichten: 2902
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: sittard

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 10:57

Goed hoor dat je bleef zitten.
En vreemde paarden zijn meestal eng Haha!

Rona, Linanda en Oackly

bakkie

Berichten: 3234
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: etten-leur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-07-04 12:43

Ja idd die zijn eng , vooral omdat je niet weet wat ze zullen doen.....
En ik denk altijd van mezelf dat ik er dan afval maar eht viel mee!!
Meestal als ik er een zie waar ik op meot en die bokt ofzo.....dan zeg ik ook altijd halooooben je gek ofzoooo hahaha
maar dit geeft idd een goed gevoel en ook vooral omdat ik hem gewoon een tik gaf Cool yeah men...haha

nielsforever
Berichten: 719
Geregistreerd: 16-06-04
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 22:34

goed man maaruuh ff onder ons.ik ben ook zo'n schijterd hoor.alleen de paardjes die ik ken daar wil ik wel op.maar anders eerst de kat uit de boom kijken.maar ja wie vind vliegles nou wel leuk???

Bart..we zullen je missen r.i.p

bakkie

Berichten: 3234
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: etten-leur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-07-04 11:19

nielsforever schreef:
goed man maaruuh ff onder ons.ik ben ook zo'n schijterd hoor.alleen de paardjes die ik ken daar wil ik wel op.maar anders eerst de kat uit de boom kijken.maar ja wie vind vliegles nou wel leuk???


Dit heb ik ook, eerst zien , dan geloven.....
Doe mij maar het ouwe vertrouwde(dat wordt nog een probleem want ie moet ingereden worden Haha! ik zal eraan moeten geloven Haha! en als het een van die anderen is die zijn al 1,5 jaar neit meer bereden Haha! )

Nee vliegles is enit leuk nee, maar als ze bokken en ik zit nog vindt ik het neit zo erg.....alleen hoe vaker er gebokt gaat worden hoe dichter ik bij de grens van afstappen kom


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Annienke, Dnies90, GoogleAdsense, hooi, marte_kandia, meggiemeg, Nina1999, pol013, SemrushBot, Slmt9, tienus63, WendyKtH en 115 bezoekers