Wedstrijdverslagje Mable en ik Concours Odijk

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Wedstrijdverslagje Mable en ik Concours Odijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-06-04 00:23

Mijn benen voelen verlamd, uit mijn ogen kijken kan ik bijna niet meer maar ik ben toch maar even achter de computer gekropen Tong uitsteken

Vandaag was het zover... het eerste outdoor concours voor Mable en voor mij. Beide zijn we nog groentjes wat betreft alles daar omheen.
Het begon al met de trailer, ik en een 2 paards trailer op de weg Scheve mond als dat maar goed gaat maar dat ging het Eenmaal daar aangekomen ging ik naar het secratariaat terwijl mijn "groom" Annemarein (mizz_mol) bij de trailer bleef.
Wat bleek ik stond 2 kere op de lijst nr 12 en nr 23... hmmm Verward of ik het zelf even wilde regelen met de jury want bij 12 zaten geen coupons....
Dus ik in de benen naar Ring 22 (!) pff wat een eind lopen.
Daarna bij de trailer en toen kon het beginnen. Mable eraf gehaald en een poging gedaan kalkoenen in te draaien.... toen begon de ellende. Mevrouw gilde alles bij elkaar (hengstige merries Boos! ) en liep maar te draaikonten ze stampte en maaide met haar voorbeen dus meteen de gaten weer vol en dus maar weer opnieuw *zucht* en de tijd tikte maar door Huilen Hulptroepen erbij gehaald een sterke man en toen lukte het pfff
Hup erop en naar de ring om los te rijden, tussen alle trailers en vrachtwagens door brrrr maar Annemarein hield Mable gelukkig nog even vast.
In de ring losrijden nadat we eerst de brug over moesten weer zo eng *LOL* gekke Mable. Toen bleef ze druk dus een klein stemmetje in mijn hoofd zei: zet haar aan het werk dus hup draf en volte, stelling vragen, been eraan... en daar was ze hup linksom rechtsom en naar de ring 21 want het was al tijd.
Proef 12 werd voorgelezen en naarmate de proef vorderde liep Mable beter en ging het al met al best fijn.
Ik kon niet goed op de letters rijden het was een rommelige proef dat wilde ik de 2e proef beter doen.
Dus ring 22 proef ik ging ervoor! Mable was tegen de hand en niet aan mijn been grrr Mable was leeg ( en ik stiekem ook) we konden niet dat neerzetten wat we wilden helaas.
Daarna lekker uitgestapt en geknuffeld en verwend en toen mijn stalgenootje ook klaar was hebben we de beestjes terug gebracht naar stal.
Om half 7 ben ik terug gegaan voor mijn coupons met als resultaat hou je vast 149 voor de eerste proef en 147 voor de tweede. Het was echt netjes gejureerd met genoeg op en aanmerkingen voor de volgende keer,
We gaan hard oefenen!!!!en ook met kalkoenen indraaien Lachen

(de foto´s komen op HaW morgen denk ik)

Hippisch ondernemer op het gebied van paardenwelzijn

"The best way we can show respect for our equine friends is to honor how they're made."
~ Dr. Juliet M. Getty


Miss_Petit
Berichten: 5447
Geregistreerd: 20-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 00:29

Een wedstrijdervaring rijker Lachen

Fijn dat je zulke behulpzame mensen om je heen had! Lachen

En prettig dat je wat kan met je aanmerkingen, en dat je de punten terecht vind.

Veel succes en ik ben benieuwd naar de foto's Lachen

Sannie1980

Berichten: 1744
Geregistreerd: 17-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 00:52

he wat leuk, dan heb ik tegen jou gereden! Ik heb ook heel wat foto's (wederom met dank aan opa) die ga ik morgen wel even van zijn comp slopen en plaatsen

marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 09:02

ik was erbij *LOL*
en ik vind dat je het erg netjes hebt gedaan! helemaal als je nagaat wat er allemaal tegenzat!
Ikke is trots op jullie:D foto's heb ik verstuurd, ben benieuwd welke je gaat plaatsen

TeamSpirit
Berichten: 5818
Geregistreerd: 05-05-04
Woonplaats: De meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 11:32

haha leuk hoor!
jammer dat ik je nie gezien heb

Teamspirit... Je bent een toppertje!

masja

Berichten: 4026
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Melderslo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 12:46

Ik heb alleen de 2e proef gezien, maar het ging super! Je zat er zelfzeker op! Die punten komen nog wel, het begin is er nu in ieder geval!


Masja

Triorette (Tiara) Z2+10 foto's *mama van L'Amourette*
Berghof's Faith L1+4 *mama van La Vie*
Op 6 november 2015 gepromoveerd tot mama van Laurens :D
Dressuurinstructie - Training - Sportmassage bij paarden - Meer info? Zie http://www.masja.net

SplashIsLief

Berichten: 33029
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 14:42

netjes gedaan hoor diana *LOL*
je leert het wel Knipoog

Splash † en Nuut † :+: Voor altijd in mijn hart, ik hou van jullie

Sinds 13 juli 2021 trotse mama van Nola <3

Metellica

Berichten: 2610
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 19:09

Super Diaan! Echt toppie! Op naar de volgende wedstrijd en dan maar hopen dat ik wel kan komen kijken!

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 20:25

Toppie OK dan! Ben supertrots op jullie

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

MirandaB

Berichten: 3344
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Schellinkhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 08:50

Wat een superoverwinning zeg OK dan!
Zeker met alles wat niet echt mee heeft gezeten de laatste tijd !
De punten gaan vast en zeker nog komen

Waar een wil is, is een weg.. Als de wil weg is houdt het op...

Esje75

Berichten: 302
Geregistreerd: 19-09-03
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 09:59

Hoihoi
Ik was ringmeester bij kring zuis en heb dus helaas je niet gezien!! Want zoals ik aan de ring nummers zie startte jij voor kring oost.

Ik heb zondag gereden daar en voor mijn paardje ook zijn eerste grote concours ik had 142 en 145 dus ik moet ook nog goed oefenen (vooral oefefenen met mijn eigen stress omgaan!!)

Groetjes

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-06-04 10:28

dikkie schreef:
Hoihoi
Ik was ringmeester bij kring zuis en heb dus helaas je niet gezien!! Want zoals ik aan de ring nummers zie startte jij voor kring oost.

Ik heb zondag gereden daar en voor mijn paardje ook zijn eerste grote concours ik had 142 en 145 dus ik moet ook nog goed oefenen (vooral oefefenen met mijn eigen stress omgaan!!)

Groetjes


Inderdaad kring oost want ik rij nog voor de Gooise. Volgend jaar rij ik ook Kring zuid want dan switch ik naar Het Hogeland.

Stress is lastig maar het schijnt dat het beter gaat als je vaker gaat dan wordt het meer automatisme Lachen daar hopen we dan maar op Lachen
Vanavond even op startlijsten.nl kijken en een wedstrijd prikken Lachen
We gaan voor de punten hihihi

Hippisch ondernemer op het gebied van paardenwelzijn

"The best way we can show respect for our equine friends is to honor how they're made."
~ Dr. Juliet M. Getty

Soph12

Berichten: 4076
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 10:43

goed hoor voor de eerste buitenwedstrijd! ben erg benieuwd naar de foto´s! volgende keer komen de winstpunten

Mijn lieve Rikje heeft een nieuw baasje...

Esje75

Berichten: 302
Geregistreerd: 19-09-03
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 18:23

Als je voor punten wil rijden moet je naar kleine wedstrijdjes gaan. Zo start ik elke maand een keer in hilversum Zijn maar 2 ringen. Het enige is dat je paard niet bang moet zijn voor vliegtuigjes. Odijk was ook pas mijn 3de wedstrijd, moet inderdaad nog erg wennen aan alle stress.

Heel veel succes!!

Charmaine
Berichten: 1413
Geregistreerd: 28-12-03
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 23:18

En natuurlijk 14-08 lekker thuis meedoen. Bekend terrein. Is trouwens een kleine wedstrijd, dikkie, met 2 ringen. Er is nog plek hoor... Knipoog

Esje75

Berichten: 302
Geregistreerd: 19-09-03
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 10:33

waar is die wedsrijd charmaine?? Als het zo klein is spreekt mij dat wel aan, is goed voor mijn wedstrijd ervaring....... ben met mijn 28 (bijna 29) echt nog een beginner


SplashIsLief

Berichten: 33029
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 10:39


Splash † en Nuut † :+: Voor altijd in mijn hart, ik hou van jullie

Sinds 13 juli 2021 trotse mama van Nola <3


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 56 bezoekers