Gisteravond weer bij Omar....au en politie

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Gisteravond weer bij Omar....au en politie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-02 09:22

Gister sinds heeeeeel lang weer eens op Omar gezeten (en omar ook nog op mij grrrr.)
GIsteren kwam ik op stal ik was van plan echt te gaan rijden, maar hij was nog steeds een beetje snotterig (alle paarden zijn ziek (geweest))en ik besloot alleen even te stappen. Dus ik zijn kerstboomverlichtinh om gehangen en naar buiten. Van een duf paard veranderde hij in een wilde hen ehhh ruin *LOL* Ik ben even het landweggetje op en neer gestapt en toen heb ik 'm toch maar even losgelaten in de bak. Maar meneer wist niet meer hoe hij het had. rennen rennen en nog eens rennen. Hij vergat zelfs te rollen!!!. Toen ik dacht dat íe uitgeraast en gebokt was liep ik naar 'm toe om 'm weer mee te nemen maar opeens laat íe een scheet en spuit íe weer weg. OP MIJN VOET. Flink au dus. Ik nog maar even laten gaan. Toen was hij echt klaar heb ik zijn hoofdstel omgedaan en 'm even uitgestapt. Ik liep naar de brug (moeten een slootje over om op de weg te komen). Stopt daar opeens de kit! Ik schrok, had voor de 10 meter over het landweggetje geen kerstboomverlichting aangedaan, maar ik was nog niet op de weg. Ik was al helemaal aan het verzinnen wat ik zou zeggen. Vraagt die agent (klein mannetje en bang voor omar! haha) of omar soms losgelopen had. "Nee" Ohh we hebben een melding van een losgelopen merrie - ehhh dit is een ruin- ohh- Hij vroeg waar nog meer paarden stonden en vroeg of ik wilden helpen (de police is er toch om JOU te helpen Haha! ) Nou ik snel omar maar op stal gezet en op mijn fietsie naar de bredeweg geraced. (is om de hoek) maar geen politie en geen merrie te zien. Ben maar weer teruggegaan.
Ik vroeg me af die agent sprak heel de tijd over merrie.... hoezo merrie... kunnen ze dat aan de buitenkant makkelijk zien ofzo?
Dit is al de tweede keer dat ik me het leplazerus schrik van de kit (twee keer zonder licht - vorige keer op de fiets) Maar 2 keer was het loos alarm de eerste keer bleek dat wij (onbewust) getuige waren geweest van een (gewapende!) overval. Mijn beschrijving van die man is later nog op opsporing verzocht geweest....
Met omar gaat het gelukkig weer wat beter, het trainen kan hoop ik weer echt beginnen.
Wat ik wel moeilijk vond *blonT was de rest vergeten te tikken* is wel of geen deken buiten. Omar staat binnen s nachts met winterdeken en overdag zonder (is in kas). Losgooien kan sowieso niet met deken, hij heeft er al 2 gesloopt en zichzelf bijna. Ik had met stappen een dun fluoriserend regendeken op en met losgooien niks. Zou dat slim geweest zijn? Hij is nog een beetje snotterig maar mocht wel weer meer doen dan stappen van de va (sinds vorige week).
Laatst bijgewerkt door Sjimmy op 14-02-02 09:56, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-02 09:34

Ha ha, dan schrik je wel even. Dacht zeker dat je een hele preek kreeg over onverlicht rijden?
Nu maar hopen dat omar weer echt gezond wordt en de bak goed bliijft, dan kan je eindelijk weer echt gaan rijden!
Of is je voet nu heel erg dik?

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-02 09:48

Voetje valt wel mee gelukkig, buigen (en fietsen vanmorgen) ging een beetje lastig maar verder gaat het wel, ziet alleen een beetje (erg) blauw.
Als het nou nog licht wordt ook kunnen we er echt tegenaan!

zita

Berichten: 754
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-02 10:52

leuke politie............ Knipoog

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-02 12:22

Ik vraag het me idd ook sterk af hoe je zomaar weet of er een merrie of een ruin losloopt.... vaag verhaal idd haha, maar wel leuk.
Arm voetje van jou.... Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-02 14:22

Lijkt me heel logisch dat ze dat weten, zoals de agent al zei ze hadden een MELDING gehad.
De melder (eigenaar?) zal dus hebben gezegd dat het om een merrie ging

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-02 15:11

Geen melding van de eigenaar, een bewoner die geen verstand van paarden heeft had gezegd dat er een merrie in de tuin liep ?!?!?

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-02 21:16

Probeer nooit een agente tegen te spreken!!! Haha! *grapje hoor Ilandra!*
Maar idd dat had ook nog gekund...dat de eigenaar het had gemeld.... Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-02 10:44

Inderdaad, allemaal luisteren naar Jurga!!!!!!!!
Er is niets zo eigenwijs als een politie agent Haha! (Ok een shetlander dan Extreme duivel )

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-02 14:25

Ehm....af en toe kan die Cambridge Cole merrie van mij er ook wat van hoor, eigenwijs zijn.... Haha!
Maar je hebt wel gelijk....
Bloos schaam, had je naam verkeerd gespeld!!! Bloos
Toch blijf ik het een leuk verhaal vinden...