Gesolliciteerd .... en dag mee gelopen!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
AnneliesB

Berichten: 160
Geregistreerd: 13-04-04

Gesolliciteerd .... en dag mee gelopen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-06-04 15:10

Mijn baan was niet leuk meer. Mijn collega 's keken me met de nek aan en nu ging er zelfs een roddel dat ik lesbisch was. Slaat nergens op want ik ben al 1,5 jaar erg gelukkig met mijn vriend. Het maakte me wel onzeker en is ook gewoon stom van mijn collega 's.

Ik heb gesolliciteerd op een school!! Ik heb zoveel jaren ervaring in de praktijk en ik wil dat nu aan anderen leren. Ik heb vaak leerlingen begeleid en dat ging dan perfect, dus ik wil mijn vele kennis graag overdragen.

Ik heb een sollicitatie gehad, wat goed ging en ik heb gisteren een dag meegelopen met een docent die praktijklessen verpleegkundige vaardigheden geeft. Ze had een paar uur gewoon les en ook praktijktentamens. Omdat ik er anders maar zo bij stond vroeg ze me voor patient te spelen. Het was een heel leuk mens! Ik moest wel wat overwinnen, hoor, maar gelukkig viel het me mee. Het waren hele beleefde en lieve studenten. En de collega 's leken ook erg aardig. Er wordt me gevraagd een cursus te volgen om les te leren geven, maar vanwege de te korten mag ik ws al september starten ... tenminste als ik het word!!!

Willen jullie voor me duimen?? OK dan!

*een paard is je beste kameraad*


Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 15:12

Ik wil voor je duimen hoor, ik denk namelijk dat je het op je oude werk toch niet meer zou redden zonder grootscheepse veranderingen in jouw gedrag (en dat van je collega's) .
Zo kun je toch weer met een schone lei beginnen.

Je suis Charlie.

Claudia19

Berichten: 5131
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 15:12

ik duim voor je.
succes, lijkt me een leuke baan.
en over je vorige baan, zolang jij maar beter weet Knipoog

AnneliesB

Berichten: 160
Geregistreerd: 13-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-06-04 15:19

Cassidy schreef:
Ik wil voor je duimen hoor, ik denk namelijk dat je het op je oude werk toch niet meer zou redden zonder grootscheepse veranderingen in jouw gedrag (en dat van je collega's) .

Mijn huisarts raadde me ook een andere baan aan, omdat de sfeer er echt niet leuk is.

*een paard is je beste kameraad*

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 15:22

Sfeer maak je voor een groot gedeelte zelf...

Je suis Charlie.

Kristie

Berichten: 15027
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Al pendelend tussen hier en daar...

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 15:23

Hopelijk word het wat!
veel succes en ik zal voor je duimen Haha!

'Wil je me alsjeblieft vertellen welke kant ik op moet vanaf hier?'
'Dat ligt er aan waar jij naar toe moet,' zei de kat.
'Dat kan mij niets schelen,' zei Alice.
'Dan doet het er niet toe welke kant je opgaat' zei de kat.

Kristie

Berichten: 15027
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Al pendelend tussen hier en daar...

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 15:24

Cassidy schreef:
Sfeer maak je voor een groot gedeelte zelf...

ja maar dat is niet altijd mogelijk, als iedereen altijd chagerijnig is en jij bent vrolijk veranderd de sfeer verder ook niet echt. Lachen
vind het eerlijk gezegd een beetje rare opmerking.

'Wil je me alsjeblieft vertellen welke kant ik op moet vanaf hier?'
'Dat ligt er aan waar jij naar toe moet,' zei de kat.
'Dat kan mij niets schelen,' zei Alice.
'Dan doet het er niet toe welke kant je opgaat' zei de kat.

AnneliesB

Berichten: 160
Geregistreerd: 13-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-06-04 15:24

Cassidy"]
Sfeer maak je voor een groot gedeelte zelf...
[/quote]
Niet mee eens. Je wil niet weten hoe ons team is. Ze doen niks voor elkaar. Bijna dagelijks huilt er wel iemand in de koffiekamers. Er zijn een paar mensen het ergste. Die zijn er bijv ook op uit om allerlei leerlingen te laten zakken.

[quote="kristie schreef:
ja maar dat is niet altijd mogelijk, als iedereen altijd chagerijnig is en jij bent vrolijk veranderd de sfeer verder ook niet echt. Lachen
vind het eerlijk gezegd een beetje rare opmerking.

Ik ben het eens met jou, kristie.

*een paard is je beste kameraad*

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 15:29

kristie schreef:
ja maar dat is niet altijd mogelijk, als iedereen altijd chagerijnig is en jij bent vrolijk veranderd de sfeer verder ook niet echt. Lachen
vind het eerlijk gezegd een beetje rare opmerking.



GOED lezen. Ik zeg niet dat je de sfeer zelf maakt, maar voor een groot gedeelte wel.

Maar als ze een eventuele sexuele getintheid tegen je gaan gebruiken, zijn het toch wel heel simpel gestructureerde collega's hoor!

Je suis Charlie.

llleoni
Berichten: 1002
Geregistreerd: 23-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 15:35

ik zal zeker voor je duimen..

maareh die collega's van je .. zijn ook echt ontzettend kinderachtig.. (zeg dat maar tegen hun)

Warmiwanusca

Berichten: 25
Geregistreerd: 23-06-04
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 15:40

Cassidy schreef:
Sfeer maak je voor een groot gedeelte zelf...


Beetje rare opmerking inderdaad. Als een aantal mensen het op je gemunt heeft, kan je zelf niets meer aan de sfeer doen. En hoe het tot een bepaalde sfeer is gekomen heb je vaak ook niet zelf in de hand. Je hoort het heel vaak dat collega's onderling zitten te stoken, dat gaat meestal heel snel te koste van de sfeer (en collega's).


Succes met je nieuwe baan!!!

Kinta

Berichten: 2702
Geregistreerd: 19-09-01
Woonplaats: prov. Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 18:12

Wat een domme collega 's.
Op welke school ga je werken?


AnneliesB

Berichten: 160
Geregistreerd: 13-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-07-04 08:45

Cassidy schreef:
Maar als ze een eventuele sexuele getintheid tegen je gaan gebruiken, zijn het toch wel heel simpel gestructureerde collega's hoor!

Ja, en ik ben helemaal niet lesbisch. Ik heb een vriend en ben heel gelukkig met hem. We gaan misschien wel trouwen.

Trouwens .... ik heb nog steeds niets gehoord of ik nou wel of niet aangenomen ben!

*een paard is je beste kameraad*

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 09:06

spannend zeg!
khoop dat je aangenomen wordt!
kun je lekker die collega's laten zitten Lachen

Dag lieve mama...

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 09:34

Ik moet zeggen dat ik niet snap dat mensen de opmerking van Cassidy raar vinden... want er zit imo wel een hele grote kern van waarheid in . Dat wil niet zeggen dat het normaal is hoe het op het werk van Annelies gaat (daar kan ik niet over ordelen omdat ik maar 1 kant van het verhaal ken... 'and there's 2 sides to every story'...) maar sfeer wordt bepaald door mensen en hun houding en kan ten dele vaak best een beetje gestuurd worden. Maar goed, dat was off-tooic... ik zal heel hard duimen dat je gauw positief bericht krijgt Annelies! En zo ja, dan wens ik je veel plezier in je nieuwe baan.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie