Zijn er ook mensen die meeten in de kant van..........

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
loontje

Berichten: 2885
Geregistreerd: 03-01-02
Woonplaats: Hoogvliet r'dam

Zijn er ook mensen die meeten in de kant van..........

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-02 17:11

Zijn er ook mensen die meeten in de kant van delft,Rotterdam ,den Haag of daar in de buurt.Ik ken nog niet veel mensen hier maar lijkt me wel leuk om er een paar te leren kennen.Heb wel een paard maar kan er helaas niet op rijden dus een buitenrit of iets dergelijk zit er voor mij niet in.Bij mij langs komen mag ook altijd hoor.Groetjes van Ilona

PatriciaB

Berichten: 467
Geregistreerd: 14-12-01

Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-02 17:55

Hoi Ilona.
Ik woon in DenHaag heb geen eigen paardje maar heb 1 keer per week les op een manege.
Ik heb ook verder nog geen bokkers ontmoet maar ze zijn er wel in Den haag en omstreken Haha!
Groetjes van Patricia.

loontje

Berichten: 2885
Geregistreerd: 03-01-02
Woonplaats: Hoogvliet r'dam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-02 18:00

Als je het leuk vind mag je wel eens langs komen hoor.Ik heb ook nog een shetlanders dus als je niet te zwaar bent en te lang mag je die draak wel eens uit testen en ik kan je zeggen er vallen er genoeg af Extreme duivel Dus sensatie brengt het wel met zich mee

PatriciaB

Berichten: 467
Geregistreerd: 14-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-02 18:02

Een schetlander is meer wat voor mijn dochter ,daar pas ik allang niet meer op Haha!

loontje

Berichten: 2885
Geregistreerd: 03-01-02
Woonplaats: Hoogvliet r'dam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-02 18:08

Sorry dat wisten we niet had wel in je profiel gekeken maar daar stond nix maar het aanbod staat hoor om te komen kijken.En dan geld die andere aanbod voor je dochter.Zo toch nog een beetje rechtgetrokken zo Haha! .

Maar die aanboden staan voor iedereen hier hoor.

PatriciaB

Berichten: 467
Geregistreerd: 14-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-02 18:17

hahahahaha Haha!
Ik heb meteen maar even wat in mijn profiel gezet.
Ik hoop dat er meer mensen op je oproep reageren, het lijkt me leuk om eens af te spreken.
Groetjes van Patricia

Ineke2

Berichten: 33098
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-02 19:44

Ik woon in Rotterdam en heb sinds 8 januari een pony genaamd Levi. Iedereen mag komen meeten hoor, vinden Levi en ik heel gezellig, een ritje zit er voorlopig nog niet in aangezien Levi pas in mei dit jaar 2 word.

Als ik tijd heb (Lees: iemand kan vinden die een keer mijn pony en zijn maatje voert, mijn moeder wil dat vast wel een keer doen maar dan moet ze wel tijd hebben) wil ik wel een keer komen meeten hoor Lachen

En Shettie rijden haha Clown

loontje

Berichten: 2885
Geregistreerd: 03-01-02
Woonplaats: Hoogvliet r'dam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-02 22:57

Lijkt me opzekers gezellig hoor ineke.En ik hoop dat we het zeker een keer kunnen doen.ik heb een auto dus komen in rotterdam lukt zeker en lijkt me leuk als je een keer hier heen komt en dan mag je zeker shettie rijden want het is een leuke en eigenwijze donderstraal Extreme duivel Lijkt het een beetje hierop.

Ineke2

Berichten: 33098
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-02 20:17

Ja leuk! Ik hoor het wel wanneer je tijd hebt...als het wat beter weer is en ik wat heb kunnen regelen met mijn moeder of iemand anders die ik vertrouw (met voeren kun je echt bijna niemand vertrouwen, zo vervelend, ze doen het nooit zoals ik het wil Frusty ) dan kom ik graag eens langs Lachen

Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-02 20:25

Ik woon ook in Rotterdam, en mijn paard staat in Poortugaal.
In mijn profiel staan foto's van mijn lastpak Lovers

loontje

Berichten: 2885
Geregistreerd: 03-01-02
Woonplaats: Hoogvliet r'dam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-02 22:08

Nou ineke die afspraak staat.Ik kan op het moment enkelt op zondag want heb lessertjes op de zaterdag.

En billy ik wil zeker die lastpak van jou wel een zien in het echt.Maar ik geloof nooit dat hij lastiger is als mijn meissie Haha!

SheMellon

Berichten: 2948
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: monster

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-02 23:01

Ik woon in Den Haag en mijn mutsie staat in scheveningen.En er is altijd wel een paardje te huren.Dus als er eens iemand zin heeft om een Meyendael rit te maken.Ik hoor het wel Haha!

loontje

Berichten: 2885
Geregistreerd: 03-01-02
Woonplaats: Hoogvliet r'dam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-02 23:07

Lijkt me leuk lekker rijden jenna maaruh me agenda komt wel vol te staan zo maar 1 ding het lijkt me wel reuze gezellig allemaal

Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-02 23:18

Het is eeen tuiger, wel eerlijk maar ook lastig te rijden
Maar voor de kar looptie perfect.