Hup holland hup!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Joets

Berichten: 1630
Geregistreerd: 08-05-03
Woonplaats: Horst

Hup holland hup!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-06-04 18:43

Tja, ik werk dus bij kruidvat en omdat we volgende week gaan verbouwen hebben we nogal wat in de aanbieding.
Zo ook oranje haarverf.. van 96 cent nu voor slechts 24 cent Tong uitsteken

Ik 2 bussen meegenomen en mijn broertje was het eerste slachtoffer Extreme duivel

Kijken of ik mijn vriend strax ook nog zo gek kan krijgen


Mijn broertje Hube a.k.a. O.H. (Oranje Huubs, of ook wel Oranje Hup Tong uitsteken)
Ik zit er achter met mijn kruidvat kloffie nog aan Schijnheilig
Afbeelding


Hube is trouwens mijn halfbroertje en is 6.. ik ben 17 en mijn oudere broer is 20..

Joets: Ook wel bekend als SuperKrabbelJoets. Haar pb-box staat altijd voor u open als u behoefte heeft aan een luisterend oog of lezende oortjes. Bovendien biedt ze u graag hulp bij het opstellen van mailtjes en krabbels waar u zelf niet meer uit komt. Hierbij moet melding gemaakt worden van het feit dat ze zelf redelijk impulsief is en totaal niet spoort. Wanneer u zelf dat talent niet bezit kunnen haar acties en mails als schokkend ervaren worden.


MRiEk

Berichten: 356
Geregistreerd: 15-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 18:44

whaha....schaamt ie zich nie met zo'n koppie.....aaah wel lief hoor whaha...helemaal voetbalfan....Lachen

Joets

Berichten: 1630
Geregistreerd: 08-05-03
Woonplaats: Horst

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-06-04 18:53

Hij wil morgen persé zo naar school dus wat dat betrefd Tong uitsteken
Nu maar hopen dat ze winnen 0:)

Joets: Ook wel bekend als SuperKrabbelJoets. Haar pb-box staat altijd voor u open als u behoefte heeft aan een luisterend oog of lezende oortjes. Bovendien biedt ze u graag hulp bij het opstellen van mailtjes en krabbels waar u zelf niet meer uit komt. Hierbij moet melding gemaakt worden van het feit dat ze zelf redelijk impulsief is en totaal niet spoort. Wanneer u zelf dat talent niet bezit kunnen haar acties en mails als schokkend ervaren worden.

MRiEk

Berichten: 356
Geregistreerd: 15-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 18:57

ja idd....ik hoop het ook maar goed....portugal is toch ook wel erg goed dacht ik zo....humz...*zucht*

Krissis

Berichten: 4735
Geregistreerd: 01-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 19:51

kheb geen bal verstand van voetbal (en ik schaam me er niet voor Tong uitsteken ) vind er geen bal aan!

Normal is an illusion. What is normal for the spider is chaos for the fly.
Morticia Addams

Joets

Berichten: 1630
Geregistreerd: 08-05-03
Woonplaats: Horst

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-06-04 20:38

Wel een beetje donkerder geworden maja..
We zien wel.. ik ga nu richting televisie Tong uitsteken
Hube die licht al lekker zijn kussen oranje te slapen Tong uitsteken

Joets: Ook wel bekend als SuperKrabbelJoets. Haar pb-box staat altijd voor u open als u behoefte heeft aan een luisterend oog of lezende oortjes. Bovendien biedt ze u graag hulp bij het opstellen van mailtjes en krabbels waar u zelf niet meer uit komt. Hierbij moet melding gemaakt worden van het feit dat ze zelf redelijk impulsief is en totaal niet spoort. Wanneer u zelf dat talent niet bezit kunnen haar acties en mails als schokkend ervaren worden.

MarrieLeen

Berichten: 11380
Geregistreerd: 17-05-04
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 20:59

Haha..ziet er leuk uit..laten we met zijn allen hopen op winst..het is nu nog 0-0.. Cool


Joets

Berichten: 1630
Geregistreerd: 08-05-03
Woonplaats: Horst

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-07-04 17:39

Hij is vandaag ook nog met z'n oranje hoofje naar school geweest ook Tong uitsteken

Maar wel knap klote dat Nederland eruit ligt..
Ach ze zijn ver gekomen Tong uitsteken

Joets: Ook wel bekend als SuperKrabbelJoets. Haar pb-box staat altijd voor u open als u behoefte heeft aan een luisterend oog of lezende oortjes. Bovendien biedt ze u graag hulp bij het opstellen van mailtjes en krabbels waar u zelf niet meer uit komt. Hierbij moet melding gemaakt worden van het feit dat ze zelf redelijk impulsief is en totaal niet spoort. Wanneer u zelf dat talent niet bezit kunnen haar acties en mails als schokkend ervaren worden.

Glitch

Berichten: 8457
Geregistreerd: 19-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 17:52

hahah leuke foto's!!
Echt balen dat Nederland eruit ligt, maar Portugal was ook echt veeeel beter.
En Christiano Ronaldo....*zucht* Kwijl:~:~ Lovers
Toen ie z'n shirt uitdeed Kwijl Waauww!!
Maar nu weer ff ontopic Haha!
Ziet er hartstikke leuk uit!
Je broertje kijkt vet ondeugend daar.....Clown

Bloeme-Rose (Special D x Gribaldi)
Wieke (Ymte x Leffert)

beerbun

Berichten: 317
Geregistreerd: 07-06-04
Woonplaats: rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 19:17

hahahahahahahahahahaha nou ff jammer dat portugal Lovers gewonnen heeft Haha! Haha! Haha! Haha!
tja en wat cristiano betreft, bijna niemand kende hem voor het EK ikkuh wel :a maar ja hij sweet Haha!

-->*Duvida & Utak*<--
*08-05-2000 Maykey-Light †27-07-2005

xSemmiex

Berichten: 10417
Geregistreerd: 25-04-04
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 19:55

aah schattige foto Tong uitsteken

The journey of a thousand miles begins with a single step.

Joets

Berichten: 1630
Geregistreerd: 08-05-03
Woonplaats: Horst

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-07-04 20:27

Wat hebben jullie allemaal met portugal?
Vond alleen dat sukkeltje dat in eigen goal schopte wel cool Knipoog

Trouwens het is niet gelukt mijn vriend z'n haar oranje te spuiten Tong uitsteken
Hij moest vandaag weer werken om 8 uur, zwak excuus Knipoog

Joets: Ook wel bekend als SuperKrabbelJoets. Haar pb-box staat altijd voor u open als u behoefte heeft aan een luisterend oog of lezende oortjes. Bovendien biedt ze u graag hulp bij het opstellen van mailtjes en krabbels waar u zelf niet meer uit komt. Hierbij moet melding gemaakt worden van het feit dat ze zelf redelijk impulsief is en totaal niet spoort. Wanneer u zelf dat talent niet bezit kunnen haar acties en mails als schokkend ervaren worden.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Hanneke137 en 83 bezoekers