Suzanne's droom komt uit!! (in de strengen)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mer1980

Berichten: 18844
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-02 15:03

Ja ik had het stukje ook gelezen hartstikke gaaf zeg!!!!

Jij en Stravo zijn een heel mooie combinatie. En straks met Votje je droom nog meer proberen te benaderen!!

Greetz Merilyn

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-02 16:57

Gefeliciteerd hoor!!!! Party!!

Echt toppie!!! Toch maar eens met Meertje langskomen en die schitterende combinatie van dichtbij bekijken Kwijl

Echt een superprestatie!

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-02 18:17

wauw gaaf hoor daar droom ik nu ook van.. niet zozeer een zwarte hengst hoor elk paard is wel best Lachen

succes we zullen vast nog veel van je horen!

chantal1

Berichten: 5310
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: zeeuws-vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-02 20:21

Gefeliciteerd! Mooi paard (ben een echte volbloed fan), jammer genoeg heb ik het niet gezien op de HK. Ik had graag willen zien hoe je rijdt. Enne Jeanette, ik vind het echt gaaf van je dat je iemand in het zonnetje zet.

HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-02 20:25

Nou, was geen moeite hoor!
als iemand het wel verdiend is het suzanne wel!!

Lot

Berichten: 1410
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: MesthoopCity

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-02 12:04

Leuk stukje ja! Jammer van de foutjes, maar heb je wel gezien hoeveel kaders er in IdS staan? Voor journalisten is zo'n evenement topdrukte! Dus is het praktisch onmogelijk om iedereen zijn kaderstukje nog een keer te laten lezen! En je staat er mooi op toch?!!

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-02 13:20

Inderdaad heel leuk! Jullie zijn echt een supermooie combinatie! Kwijl

Mijn droom is om hoger dan Z1 te starten en nog veel verder te komen... en dan een keer op Jumping Amsterdam of in de Brabanthallen starten!

Werk je nou eigenlijk bij van de Uytert??

Suzanne F.

Berichten: 49234
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-02 14:44

Lot schreef:
Leuk stukje ja! Jammer van de foutjes, maar heb je wel gezien hoeveel kaders er in IdS staan? Voor journalisten is zo'n evenement topdrukte! Dus is het praktisch onmogelijk om iedereen zijn kaderstukje nog een keer te laten lezen! En je staat er mooi op toch?!!


Ja, dat wel, maar ik houd er niet van dat hier nu andere mensen mee gekwetst worden. Ik zeg niet dat dat zo is, maar echt een super reclame voor Joop is het zo niet. Echt erg vond hij het niet, maar er had iets leukers kunnen staan en het liefst gewoon de waarheid en geen verdraaingen.
Volgende keer dring ik daar toch echt op aan dat ze even bellen om het voor te lezen wat ze hebben bedacht (ze namen ook de moeite om in eerste instantie te bellen ) of dat ze het stukje opsturen ofzo.

En Jura: Ik werk niet bij van Uytert maar rijd daar op dit moment alleen Stravinsky xx en daar komen zeer waarschijnlijk 1 of 2 paarden bij, als Joop een geschikte heeft gevonden zegt hij. Haha!

Gail

Berichten: 2349
Geregistreerd: 03-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-02 15:01

O hadden ze je gebeld? Ik dacht dat ze je daar hadden gesproken!

Ik vond het superreclame, ongelooflijk aardig voor een hengsteneigenaar (vooral voor één die niet als echt aardig bekend staat.. Knipoog ) om je dit zo aan te bieden!

En hij hád toch een botcyste??

Suzanne F.

Berichten: 49234
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-02 18:07

Ja, Gail. Claartje van Andel belde de zaterdag erna, 02-02-02 !! Haha! Toen was ik net aan het rijden.
En ja, hij had wel een botcyste maar dat betekent niet dat Joop mij een paard met een botcyste verkocht heeft, dat kan ook later gekomen zijn (naar alle waarschijnlijkheid).

En ik ben niet door pech in het zadel bij Stravo beland, dat heeft zij ervan gemaakt. Ook zou ik nooit het woord 'afmaken' gebruiken. Ik zeg altijd 'inslapen'.

Maar ja, hier hebben we weer van geleerd! Haha!

HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-02 13:03

Tja,
Ik denk dat mensen die joop kennen weten dat ie zoiets nooit zou doen!! Als hij wist dat dat paard iets had had hij hem nooit verkocht of het erbij gezegd!! in tegenstelling tot veel andere hengstenhouders! maar gail wat bedoel je van niet zo aardig bekend staat??!!
Bij stal van uytert zijn ze super aardig en staan ze altijd voor elkaar klaar! als er iets is kun je ze altijd om advies vragen (gratis!)
Ze geven eerlijk hun mening. Ze zijn daar recht doorzee daardoor weet je precies wat je aan ze hebt!!
sommige mensen kunnen daar niet tegen!!
Maar ik weet wel dat er weinig hengstenhouders zijn die zo goed met hun klanten omgaat!!
En ik denk dat veel mensen hier zo over denken!!
nouja je ziet wel, ik bewonder hun en hun manier van werken en omgang met paarden en mensen.
Ik ken suzanne via internet maar ook via van uytert. Ik kom er graag. En als we in de buurt zijn gaan we daar altijd even op de koffie!
Super gesellie!!
En ik ga er vanuit dat het in maart ook weer super mooi en gezellig wordt bij de hengstenshow!!
groetjes jeannette

Gail

Berichten: 2349
Geregistreerd: 03-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-02 15:40

Ik ken hem niet persoonlijk dus heb totaal geen mening, weet alleen dat niet iedereen gezellig bij hun op de koffie gaat!!! heb veel mensen horen brommen over een ook erg brommende van Uytert en heb naast een vriendin gestaan die belde om info over Stravinsky en hoorde hem door de telefoon heen brullen: dat soort gedrag kan anderen echt afschrikken hoor!

Maar ik vond dus het stukkie helemaal níet negatief, zo heb ik het tenminste niet gelezen. Vond het juist heel positief!

HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-02 22:10

Ik weet wel wat je bedoeld gail.
En kan me het ook wel voorstellen, je moet mensen een beetje kennen. hij bedoeld het vast niet kwaad en hij heeft ook super veel aan zijn hoofd!
maar ik weet wel dat als je zaken met hem doet etc. hij altijd redelijk en eerlijk is en dat je ook echt weet wat je eraan hebt.
Veel mensen hier hebben graag met hem te doen, maar ik kan me er wel iets bij voorstellen dat ie soms wat mensen afschrikt, maar dat is echt neit zijn bedoeling!!
kom maar eens naar de hengstenshow dat straalt een en al gastvrijheid en gezelligheid maarook perfectie en kwaliteit uit!!
echt super mooi om eens mee te maken!
groetjes jeannette

Gail

Berichten: 2349
Geregistreerd: 03-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-02 16:16

Wanneer is er een show?

Suzanne F.

Berichten: 49234
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-02 20:16

Donderdag 28 maart en zaterdag 30 maart. Volgens mij aanvang 20.30 uur. Moet je maar even kijken op www.uytert.nl