Wij zijn er helemaal klaar voor!!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Jadeooseven

Berichten: 175
Geregistreerd: 09-05-04
Woonplaats: Enschede

Wij zijn er helemaal klaar voor!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-06-04 23:29

Zondag is Jade uitgeteld *LOL* maar voor de zekerheid zijn we nu al aan het waken. Het geboorte alarm is om, en wij slapen in de caravan bij de stal. Gezellig, we maken er gewoon een vakantie van! Maar o wat is spannend! s`Morgens zijn de uiers heel vol en gespannen en dat blijft eigenlijk de hele dag zo( overdag staat ze lekker op de wei). Maar als ik haar s`avonds een half uurtje rustig gelongeerd heb zakken de uiers wel weer behoorlijk in. Frusty Wat denken jullie, moet ik nog lang in die caravan zitten? En komt het veulen voor zondag 4 juli of erna?


De caravan:

Afbeelding

Het geboorte alarm:

Afbeelding

De dikke buik:

Afbeelding

Een uier foto:

Afbeelding

Zenit is geboren!!!


Meavey

Berichten: 7556
Geregistreerd: 14-07-02
Woonplaats: Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 23:36

Duurt nog wel even denk ik... Knipoog
Voor zover is kan zien wijzen de spenen nog niet naar beneden, en de uier kan in mijn ogen nog véél voller. Knipoog
Is het een friesje?

(Lees net in je profiel een KWPN, omdatze lange manen had dacht ik aan een fries. Haha!)

Stephany

Berichten: 9061
Geregistreerd: 12-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 23:47

Spannend meid... .Zo te zien is ze er wel klaar voor...maar ja, daar kun je je ook wel weer in vergissen...maar de caravan ziet er goed uit, dus dat zit wel goed! Haha! Maar wachten duurt lang he!! Knipoog
In ieder geval wordt het een heel donker (mijn favokleur) veulen, dat kan niet missen met zo'n mooie mams en vader!
Leuk hoor, houd je het veulen zelf?

Jadeooseven

Berichten: 175
Geregistreerd: 09-05-04
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-06-04 11:36

Nou, daar ben ik weer na een onrustige nacht in de caravan! Jade heeft sinds 23 juni het geboorte alarm op en er gebeurde telkens niets, tot vannacht dus. Om precies 03.11.59 ging het alarm af. Dus mijn vriend en ik in de pyama naar de stal gerend, maar nee hoor, er was niets aan de hand. Jade had alleen even lekker languit in de stal liggen slapen. De spenen wijzen al wel degelijk naar beneden, maar dat is inderdaad slecht te zien op de foto. Ik zal straks nieuwe foto`s maken en dan plaats ik die vanavond. Ik kom twee keer even thuis, s`morgens en s`avonds en dan zal ik jullie op de hoogte houden. Al denk ik zelf ook wel dat het veulen nog even op zich laat wachten, maar je weet het nooit he? De uier is in ieder geval wel al heel vol, maar ze kegelt nog niet.


Stephany schreef:
In ieder geval wordt het een heel donker (mijn
favokleur) veulen, dat kan niet missen met zo'n mooie mams en vader!
Leuk hoor, houd je het veulen zelf?


Dankje. Lachen Het veulen houd ik zelf. Ik vind het prachtig om een veulen van Jade te krijgen en dat is voor mij goud waard! Dus wat er ook gebeurt , het veulen zal ik altijd houden!

Zenit is geboren!!!

Stephany

Berichten: 9061
Geregistreerd: 12-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 12:21

Spannend hoor....en in pyama naar de stal rennen.... Haha! ja ja, je moet er wat voor over hebben! Knipoog
Leuk dat je het veulen zelf houdt, kan mij dat goed voorstellen ....wordt in ieder geval een heel mooi veulen...dat weet ik nu al! OK dan!

Jan_VT

Berichten: 3487
Geregistreerd: 27-03-03
Woonplaats: in een gezellig plattelandsdorpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 12:43

Hey dat ziet er allemaal leuk uit. Hoop dat alles goed gaat. Jaaa, die natuur laat vaak op zich wachten, maar dat is nu eigenlijk net het leuke he Knipoog Veel succes Lachen

Zwelgje

Berichten: 3207
Geregistreerd: 01-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 12:57

Ik voel met je mee!!! Ik hoop voor je dat het veulentje niet te lang op zich gaat laten wachten!
Succes!

I recommend a psychoptherapist to clean up your brain

Teigetje008

Berichten: 1539
Geregistreerd: 26-01-04
Woonplaats: In het noorden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 14:44

Spannend hoor! Je hebt mazzel met die caravan (ik lag op een stapel paardendekens in onze kantine...Heb wel heerlijk geslapen.) Tja, die van mij lag elke nacht wel 2 of 3 keer op haar zij. Gewoon elke keer gaan kijken. Ben benieuwd! Succes en groetjes!

Zin in een fotoshoot? --> http://www.opticimage.nl Of check mijn profiel voor voorbeelden!

[WD-K] Derby Kloosterburen 24+25 mei 2014 (B t/m ZZL)

Jadeooseven

Berichten: 175
Geregistreerd: 09-05-04
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-06-04 10:45

Nou, daar ben ik weer. Ik zou gisteravond naar huis komen maar dat lukte niet. Jade werd tegen 23.30 uur heel onrustig! Zwiepen met de staart, rondjes lopen, kijken en zelfs hard "happen"naar haar buik. Dit heeft ongeveer anderhalf uur geduurd en toen werd ze weer wat rustiger. Maar een half uur daarna ging het alarm weer af, dus wij weer rennen naar de stal. Ik was helemaal blij en ik wist bijna zeker dat het nu dan echt zou gaan gebeuren!! *LOL* Maar nee hoor, ze was nog steeds heel rustig en lag lekker languit te slapen. Om "gek"van te worden, het was een hele teleurstelling, en daarna kon ik dus ook niet meer in slaap komen. En nu ben ik dus kapot, ik ga zo nog een paar uurtjes slapen want nu staat ze weer lekker op de wei alsof er helemaal niks aan de hand is, en kan ik mijn slaap inhalen.

Deze foto`s heb ik gisteravond tegen 19.00uur gemaakt:

Haar uier:
Afbeelding

En haar buik:
Afbeelding

Wat denken jullie, zal het nog lang duren? Ik hoop niet dat mijn merrie ook aan het "proefdraaien"is, want ik word er heel zenuwachtig van! En dit moet geen week duren want dan ben helemaal kapot want van de zenuwen kan ik gewoon niet meer in slaap komen en ben ik dus de hele nacht wakker. Ik hoop echt dat het veulen nu snel komt *LOL*

Zenit is geboren!!!


Jadeooseven

Berichten: 175
Geregistreerd: 09-05-04
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-07-04 10:31

Nog geen veulentje Jade is wel de hele nacht mooi rustig geweest dus ik heb fatsoenlijk kunnen slapen. Wel worden de achterbenen duidelijk dikker en is de vulva nu helemaal opgezwollen dus het kan niet lang meer duren!

Zenit is geboren!!!

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 10:37

Spannend hoor.. Alleen haar uiers kunnen nog wel voller hoor.. Maar dat zegt ook niks.. Sommige merries hebben helemaal niks en vlak voordat ze beginnen schieten ze vol, dus ja.. Gewoon afwachten Haha! Succes!!

Wise Guy 2003-2006

Schoonheidssalon, permanente make-up, wimperextensions en Shellac studio
http://www.mooibijmarielle.nl

Zwelgje

Berichten: 3207
Geregistreerd: 01-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 11:17

En hoe is het nou?
Mijn merrie had dus ook echt niet meer uier dan die van jou nu heeft en niks, noppes, nada kegelen.
En het is gelukkig gezond geboren met alles er op en eraan!
Succes!!!

I recommend a psychoptherapist to clean up your brain

Stephany

Berichten: 9061
Geregistreerd: 12-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 16:56

Hoi, hoe is het nu? Verward Al veranderingen? Sterkte met wachten hoor!

Jadeooseven

Berichten: 175
Geregistreerd: 09-05-04
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-07-04 22:27

Het veulentje is vannacht om 03.15 uur geboren!!! *LOL*
Foto`s heb ik geplaatst onder Hoi hoi Jade heeft een veulen.
Ik ben zo blij *LOL*

Zenit is geboren!!!

Stephany

Berichten: 9061
Geregistreerd: 12-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-04 23:32

He...fantastisch, ik ga gelijk kijken!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AM_Horses, Annash, corinadrenth, Kabayo, Laylah2002, xnienkevita en 60 bezoekers