help me please!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
andalusier
Berichten: 132
Geregistreerd: 29-07-03
Woonplaats: Lisse

help me please!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-06-04 22:10

Wat te doen als je al 4,5 verkering hebt en verliefd wordt op een ander??
Loop namelijk stage in het buitenland, en in het hotel waar ik werk werkt een hele leuke jongen. hij houdt ook van paarden. Ik denk omdat ik al vanaf mijn 16e een relatie heb noot heb geweten hoe het is met andere jongens. En dat gevoel krijg ik nu! Wat moet ik doen!!
Ik zit in spanje, ik heb hier familie en mijn zus, mijn moeder is spaanse en mijn pa is een nederlander.
Laatst bijgewerkt door andalusier op 30-06-04 22:32, in het totaal 2 keer bewerkt


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 22:12

Nooit beweren dat je het meest van aardbeienijs houdt als je nog nooit banaan, vanille, chocolade, pistache en caramel geproefd hebt.

Netter kan ik het niet zeggen Tong uitsteken

Curly85

Berichten: 1641
Geregistreerd: 08-04-04
Woonplaats: ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 22:13

Sonja schreef:
Nooit beweren dat je het meest van aardbeienijs houdt als je nog nooit banaan, vanille, chocolade, pistache en caramel geproefd hebt.

Netter kan ik het niet zeggen Tong uitsteken


hahahahahahaha wat een rake opmerking *LOL*

isabelle

Berichten: 3447
Geregistreerd: 28-08-02
Woonplaats: terneuzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 22:19

Sonja schreef:
Nooit beweren dat je het meest van aardbeienijs houdt als je nog nooit banaan, vanille, chocolade, pistache en caramel geproefd hebt.

Netter kan ik het niet zeggen Tong uitsteken


maar het is wel de waarheid wat ze schrijft! OK dan!

GÜNTHER 01-11-1999
SVEN 24-07-2001
CHEYENNE 06-02-2006
-6kg

Suus

Berichten: 1692
Geregistreerd: 13-03-01
Woonplaats: Stein

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 22:21

Moeilijk hoor. Stel dat die jongen niet in beeld was gekomen, was je dan volledig tevreden over je relatie? Als er helemaal geen op- of aanmerkingen zijn, waarom zou je dan een ander leuker vinden? Die persoon ken je qua karakter helemaal niet verder. Je weet nu wat je hebt en je weet dus nooit wat je ervoor terugkrijgt dus je moet uitgaan van wat je nu hebt. Bevalt dat super, hou het daar dan bij zou ik zeggen. Bevalt het niet super, dan houdt je huidige relatie toch niet stand.

andalusier
Berichten: 132
Geregistreerd: 29-07-03
Woonplaats: Lisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-06-04 22:22

bedankt suus!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 22:33

wat heeft dit met kleren te maken Schijnheilig

ElizeVdS
Berichten: 6567
Geregistreerd: 04-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 22:41

Menina.. er zijn meer dingen in het leven dan kleren toch??

Maar ja, je zal toch zelf alles op een rijtje moeten zetten,
maar als je die spaanse jongen leuker vindt, ook als is dat nu,
moet je dan nog verder met je 'echte' vriend.
Je zal het vooral zelf moeten overwegen denk ik

nanka

Berichten: 3484
Geregistreerd: 18-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 22:46

tja moeilijke beslissing. De opmerking van Sonja is een hele goede, maar ik denk dat je "de beslissing" toch zelf zal moeten maken.

Charaz

Berichten: 24276
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 22:57

inderdaad moeilijk, maar het gras is toch altijd groener bij de buren. Zo denk ik er nl. over

Mr. Rock N Roll 27-05-2010 / 05-06-2010, I wish I knew you, I wish I knew you before

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 23:01

he Verward raar k was in het topic, wat "ik heb teveel kleren" ofzoiets heette, en er stonden deze reacties in Tong uitsteken srry voor mij nogal eeeeh rare reactie (snap ook niet hoe het kan Bloos! )


Janski

Berichten: 6498
Geregistreerd: 03-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 23:28

verliefdheid kanook weer overwaaien ik zou er eerst de tijd voor nemen. het antwoordt komt naat je toe met de tijd. Ik zou 4,5 jaar nit voor de eerste de beste verliefdheid op het spel zetten ... Echter als je echt denkt dat je bij een ander beter af bent.. moet je gaan!

WWW.EQUINOVUM.NL
Millie (v Manhattan) drachtig van Van Gogh delivery date: 1 juli 2013 http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=229&t=1714289

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 08:59

Hoe oud ben je nu?

Ben je tevreden in je huidige relatie? Hou je nog van je huidige vriend of is het meer een gewoonte dat jullie samen zijn?
Kijk, een verliefdheid kan je altijd overkomen, ook als je al een relatie hebt. De vraag is wat je met die gevoelens wil doen... En die keuze is helemaal aan jou... Je zal moeten afwegen wat jij wil... Wil je je relatie opgeven voor een verliefdheid, waarvan je niet weet of het wederzijds is, en die evensnel terug over kan waaien? Of wil je je relatie en laat je die verliefdheid gewoon wegzakken?

Accept what is, let go of what was, have faith in what will be

Remy

Berichten: 2722
Geregistreerd: 02-06-04
Woonplaats: Sint Anthonis

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 09:09

Ik denk dat je idd heel goed moet nadenken voor je wat doet. maar dat doe je kennelijk ook, anders had je hier geen topic van gemaakt.

Je partner zou je allerbeste vriendje moeten zijn. En die gooi je niet zomaar weg voor iemand die je nog maar net kent. Elke relatie kent een tijd dat de spanning er een beetje uit is, dat is normaal, en dan kan het gebeuren dat iemand anders je weer dat gevoel teruggeeft. Complimentjes, vlinders in je buik, kortom het heerlijke gevoel van verliefd zijn en speciaal voor iemand zijn.

Maar als je 4,5 jaar bij die andere jongen bent, komt ook daar weer een tijd dat het "verliefd tot op het bot" moment verdwijnt, sta je dan ook weer open voor een nieuwe relatie??

Pas wanneer je zover in je huidige relatie bent dat je eigenlijk voortdurend openstaat voor andere jongens, dan denk ik dat je eerlijk tegen je vriend moet zijn, want nu is het deze verliefdheid, maar als je relatie gewoon niet goed is, dan zal er telkens een ander langskomen, tot de verleiding een keer te groot is. En dan moet je je vriend ongelooflijk kwetsen. En niemand verdient het om weggegooid te worden voor een nieuwe schoen.......

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 09:14

Natalie schreef:
Hoe oud ben je nu?



Denk 21,5 (16+ 4,5 jaar een relatie)

Ik zou er goed over nadenken hoor, ik heb het eens uitgemaakt en toen had ik nog maar 3 maanden, maar dat is flink in de soep gelopen, jongen bleek een leugenaar en bedrieger te zijn. Terwijl je dat niet van hem had verwacht.

Oh oh wat een spijt had ik toen het uit was met mijn vriend, gelukkig duurde de relatie met die ander maar 3 weken en ben ik met hangende pootjes terug gekomen bij mijn vriend, vol verdriet en spijt.
Gelukkig was hij stapel op mij en wou mij dus niet kwijt.

Wij zijn nu bijna 29 maandjes samen Lovers

22 Januari verwachten we ons kleintje

isabelle

Berichten: 3447
Geregistreerd: 28-08-02
Woonplaats: terneuzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 09:40

ik zeg altijd, het gras lijkt aan de andere kant groener maar is het ook wel groener!
4.5 jaar zet je niet ff zo aan de kant toch!
en dat je doordat je jong was toen je aan de relatie begon nu het gevoel hebt dat je veel gemist hebt qua andere jongens, sja meid, wie weet wat je anders had gemist had je die relatie niet gehad!

GÜNTHER 01-11-1999
SVEN 24-07-2001
CHEYENNE 06-02-2006
-6kg

Ecudes

Berichten: 5228
Geregistreerd: 17-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 09:41

Je zal toch moeten kiezen... Scheve mond

Bekijk gewoon zelf wat je meer waard is, je relatie met je vriend, of dat je echt zo verliefd bent geworden dat je met die andere jongen verder wil.

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 09:46

Verliefdheid raak je toch kwijt. Maar vraag je eens af of hij die liefde kan leveren die je huidige vriend levert. Misschien is er wel niemand meer die zoveel van je houdt als je huidige vriend. Als dat goed gaat, en jij hebt er een goed gevoel bij, bij jullie en de relatie, waarom zou je dan naar die andere kerel gaan?

andalusier
Berichten: 132
Geregistreerd: 29-07-03
Woonplaats: Lisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-07-04 10:39

allemaal heel erg bedankt voor jullie reacties!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 10:55

als je echt van je vriend houd , laat je de verliefdheid voorbij gaan.. twijfel je dan kan je beter een eind maken aan je relatie

Marieke_K

Berichten: 12899
Geregistreerd: 03-06-04
Woonplaats: ****

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 10:59

Kan je beter krijgen, dan moet je beter nemen. Maar wat is beter? je huidige vriend of de spaanse god?

L2 + 0 met de Bolle :) // Eindstand

Kinta

Berichten: 2702
Geregistreerd: 19-09-01
Woonplaats: prov. Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 14:16

heeft ze 4,5 jaar of 4,5 maand met d'r vriend?

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 14:22

Kaat18 schreef:
Kan je beter krijgen, dan moet je beter nemen. Maar wat is beter? je huidige vriend of de spaanse god?


Nu lijkt het misschien beter... maar op een bepaald moment kom je terug op het punt in je relatie dat de verliefdheid weg is geëbt en ga je dan opnieuw naar beter zoeken? Je kan natuurlijk altijd op zoek naar wat anders eens de echte verliefdheid weg is, maar dan mis je ook weer een mooi stuk.

Accept what is, let go of what was, have faith in what will be

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 14:23

Haagsemeid schreef:
Denk 21,5 (16+ 4,5 jaar een relatie)

*LOL* Ik denk 20,5. 16+4,5 Tong uitsteken:P

Ik ga verder met Sonja, Suus en Natalie mee.

"Ik zing het zo helder als ik kan, zowel in Bijbel, Thora als Koran staan die woorden echt.
'K vind het prachtig dat u iets gelooft wat door een man van vroeger is beloofd, maar u leest zo slecht."

Acda en de Munnik


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Sun, amaniblauw, Appeltje00, Lous en 166 bezoekers