eindelijk gesprongen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
rakkertje

Berichten: 271
Geregistreerd: 21-03-04
Woonplaats: ergens in een hutje op de veluwe

eindelijk gesprongen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-06-04 17:06

mijn verzorgpaard kon voor het eerst zonder der kindje in de bak. toen heb ik ook maar meteen er de voordellen van geplukt. eerst begonen met balkjes op de grond toen een laag kruisje 20 cm. en toen een steiltje van 40 cm ging hellemaal perfect. volgende keer weer.

hou vant leven hou van de zon geniet nog maar even


Crista

Berichten: 3020
Geregistreerd: 12-01-04
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 17:17

hmmm vind dat je dan wel al weer heeftig meteen bent begonnen hoor na zo'n lange rust periode maar oke wie ben ik om me daar mee te bemoeien en ben blij voor je dat het goed ging...

If you act like you've only got fifteen minutes, it'll take all day. Act like you've got all day and it'll take fifteen minutes. ~ Monty Roberts

rakkertje

Berichten: 271
Geregistreerd: 21-03-04
Woonplaats: ergens in een hutje op de veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-06-04 17:26

ik heb wel vaker op haar gereden we rijden al 2 weken. maar steeds was het veulen ook in de bak. nu hadden we hem los in het landje naast de bak. kon ze hem zien maaar liep die ons niet in de weg

hou vant leven hou van de zon geniet nog maar even

Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 17:30

mijn instructrice ging vroeger ook wle eens met hara pony springen(die ahd okm nog ene veulen) Moeder sprong er overheen, en het veulen sprong haar achterna! Gek beest!

zo, en dan nu tijd voor een wijntje..


rakkertje

Berichten: 271
Geregistreerd: 21-03-04
Woonplaats: ergens in een hutje op de veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-06-04 18:43

het veulen vann haar gaat voor de hindernis staan. of loopt voor de voeten. in het begin liep ie braaf achter of naast ons maar nu loopt hij de helle tijd te donderjagen. soms zou je in de stal willen laten. maar dan wordt moeders gek. want die wil der kindje wel zien

hou vant leven hou van de zon geniet nog maar even


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: HypoStore, Vagabondo en 89 bezoekers