Iemand ervaring piercing/tattoo winkel in almere??

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Chatelaine

Berichten: 9151
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Iemand ervaring piercing/tattoo winkel in almere??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-04 18:14

Heeft er iemand ervaring met een winkel die tattoo of piercings zet in almere zo ja welke en wat voor ervaring ?
Alvast bedankt en als je andere winkels in de buurt van lelystad weet hoor ik het graag!

Kristie

Berichten: 15027
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Al pendelend tussen hier en daar...

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 18:48

Kan je niet op google of via het telefoonboek zoeken naar tottoo shops?
of bedoel je niet dat je adressen zoekt maar meer ervaringen want dan hou ik mijn mond dicht Tong uitsteken

Chatelaine

Berichten: 9151
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-04 18:49

Adressen heb ik wel Lachen Ga ook morgen of dinsdag als ik nog durf Scheve mond
Maar idd om ervaringen !

Sirius_

Berichten: 10948
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 18:50

ja in stedenwijk staat er een heb ik mn piercing laten zetten. Kreeg een zweer, weet niet of t aan mij of de piercer lag Schijnheilig maar goed, ga in tattoo bell ofzoiets binnenkort mijn tattoo laten zetten

Chatelaine

Berichten: 9151
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-04 18:57


DEESenJAMBO
Berichten: 1260
Geregistreerd: 29-07-03
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 20:38

ik heb in stedenwijk mijn tatoo laten zetten, heb daar eigenlijk hele goeie ervaring mee gehad.
in stedenwijk zit ook "simply beautyfull" daar heb ik mijn piercing laten zetten daar zetten ze gelijk een staafje erin dat vind ik een groot voordeel.
Ik wil over een tijdje een tongpiercing laten zetten, ben nog aan t uitzoeken waar ik dat ga doen.

Amy77
Berichten: 11262
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Op de mooiste plek in Drenthe :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 22:13

DEESenJAMBO schreef:
ik heb in stedenwijk mijn tatoo laten zetten, heb daar eigenlijk hele goeie ervaring mee gehad.
in stedenwijk zit ook "simply beautyfull" daar heb ik mijn piercing laten zetten daar zetten ze gelijk een staafje erin dat vind ik een groot voordeel.
Ik wil over een tijdje een tongpiercing laten zetten, ben nog aan t uitzoeken waar ik dat ga doen.


Simply beautiful, wat grappig om te lezen. Een stalgenoot van mij is samen met haar moedr de eigenaresse daarvan. Annouscha heet ze, heb je je bij haar laten piercen?

Iemand noemde de naam Bellstattoo. Deze mensen, Adrie en Bel hebben ook met hun paarden bij ons op stal gestaan, erg lachen mensen. Hoe ze piercen of tattoeren weet ik niet, maar ze bestaan al vrij lang dus dat zal wel ok zijn. Er zit er ook eentje in Almere die niet bevoegd is, of die is inmiddels alweer weg, dat weet ik niet heb het van horen zeggen. Zal het eens navragen waar die zat.

Robyn

Berichten: 1592
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: Naarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 10:11

Ik zou absoluut niet naar het Leeuwarderplein gaan als ik jou was. Ik heb daar een tattoo laten zetten. Het moet een luipaardkop voorstellen maar ik had hem zelf nog beter kunnen tekenen. Alles staat schots en scheef en het lijkt echt helemaal nergens op.
Ik ben nog naar wat andere shops geweest om te vragen of ze er nog wat van kunnen maken, maar het zit zo scheef dat niemand het aandurft. Ze hadden daar nog meer mensen gehad van die shop en hadden allemaal hetzelfde probleem.
Ik moet hem dus eerst weg laten halen (wat me waarschijnlijk behoorlijk wat euro's gaat kosten) Boos!

Dus ga nooit zomaar ergens heen en laat je goed informeren...

Chatelaine

Berichten: 9151
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-04 16:16

Ik ben bij bells geweest en heb nu een tongpiercing Haha!

Anouk01

Berichten: 1769
Geregistreerd: 10-05-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 21:00

Aah wat cool en goed van je Haha! Een tongpiercing.
Ik zou er eigenlijk afgelopen donderdag 1tje krijgen. Maar omdat ik twijfelde heb ik het nog niet gedaan. Ik wil er heel graag 1tje maar ik ben bang voor de pijn, Niet voor de pijn van de naald..Maar wat erna komt. De zwelling enzo dus..Dus..Denk er nog maar even overna Nagelbijten / Gniffelen

OoMyriaMoO

Berichten: 4176
Geregistreerd: 03-07-03
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 22:06

Hmm je hebt er niks meer aan maar deze hier in Stedenwijk is heel goed! OK dan!

yesta

Berichten: 193
Geregistreerd: 30-07-03
Woonplaats: Bussum

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 15:49

chatelaine schreef:
Ik ben bij bells geweest en heb nu een tongpiercing Haha!


wat grappig zeg!
Bell heeft bij ons op stal gestaan met haar paardje een hele tijd geleden en had ik ook een tongpiercing laten zetten bij skin-art in hilversum... toen ik haar liet zien dat ik een tongpiercing had, schrok ze zo erg en vertelde mij even dat dat uiterst gevaarlijk was en dat ze ze zelf nooit zou zetten bij haar in de shop, omdat je halve gezicht er van verlamd kon raken Verward (dat klopt ook, als je het bij piet-lut op de hoek v/d straat laat doen)
wel grappig, dat ze ze nu wel doet Haha!

Chatelaine

Berichten: 9151
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-04 19:21

Hm haha oke grappig om te weten.Gelukkig is alles bij mij goed gegaan Knipoog.Ze waren iig heel aardig en de piercing zat er zo in moetzeggen dat ik eigelijk amper ergens last van heb gehad kon meteen eten alles enzo.En had 2dagen een dikke tong Lachen

christiane

Berichten: 524
Geregistreerd: 25-06-03
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 21:26

fotoooooo Haha!