Gisteren naar Lord of The Rings geweest :)

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Gisteren naar Lord of The Rings geweest :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-02 13:02

Mooie film, de manier waarop het gefilmd is erg levendig.
Ik vond er niet te veel actie in zitten, kan niet wachten op het vervolg.
Grappige is, dat ik het boek nog niet gelezen heb, wel het boek de Hobbit, wat dus het boek is geschreven door Bilbo Baggings (het boek geschreven door Bilbo Baggings in de film 'lord of the rings' bedoel ik dan, ik weet dat de auteur Tolkien is).
Laatst bijgewerkt door orri op 13-02-02 11:50, in het totaal 1 keer bewerkt

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-02 13:09

Is het wel gewoon goed te volgen als je de boeken niet heb gelezen? Want iemand zei tegen mij dat als je de boeken niet hebt gelezen het niet echt te snappen is ofzo.
Ik heb de boeken dus niet gelezen, maar het lijkt me wel een leuke film.

Miran

Berichten: 4451
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Woubrugge

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-02 13:13

Ik ben zaterdag geweest. Ik heb de boeken wel gelezen, maar ik denk dat je het ook wel kan volgen als je ze niet gelezen hebt, alleen zul je misschien wat meer moeite met de namen hebben.
Ik moet wel bekennen dat ik me een paar keer doodgeschrokken ben, ook al wist ik wat er ging komen. Vooral het stuk met die Balrug (ofzo Verward ), met Frodo die achter die paal stond, doodeng.

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-02 13:54

ik had de boeken ook niet gelezen en ben wel naar de film geweest, soms was ik een beetje in de war met al die namen, maar het was goed te volgen. Nou had ik ook iemand naast me zitten die me af en toe tekst en uitleg kon geven... Haha!
maar ik vond de film erg mooi gemaakt en ga zeker naar deel 2 en 3.

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-02 15:28

Ik had geen problemen met de namen van de personen, vond het verhaal goed te volgen. Ik ben nu tenminste ook niet teleurgesteld omdat er stukken uit het boek ontbraken Knipoog
De Balrog ken ik nog van 4 jaar terug toen ik voor mijn man een Tolkien kalender had gekocht....stonden heel veel figuren op met uitleg en verhaallijnen.

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-02 23:39

Ja, is echt gewoon te volgen zonder dat je het gelezen hebt hoor!
Ik vond het echt de beste film die ik ooit gezien heb, wat een sfeer zeg. Ik heb ook de soundtrack gekocht (in de anbieding bij Van Leest): ook geweldig.
De namen vond ik trouwens alleen maar prachtig, ik kon iedereen goed uitelkaar houden!

Kymida

Berichten: 58
Geregistreerd: 26-08-01
Woonplaats: Elburg (da's een gehucht)

wahaaaaaaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-02 21:50

sorry.... ik vond het zo'n gave film dat ik donderdag weer ga, ik ben helemaal Orlando Bloom geobsedeerd Kwijl sinds de film en Elijah fan was ik al. Ik snap niet dat iemand de film niet gaaf kan vinden ik zou zo nog 20 keer gaan! *LOL*

fabienne

Berichten: 4818
Geregistreerd: 14-07-01
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-02 02:11

De Hobbit is geschreven door Tolkien. De hoofdpersoon in het verhaal heet Bilbo Balings, een Hobbit van goede komaf!
Ook de 3 delen van 'In de Ban van de Ring' zijn geschreven door de heer Tolkien.

Youko

Berichten: 3021
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Hong Kong

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-02 22:35

Gave film! Maar nu moeten we nog 1 jaar wachten voor deel 2 en 2 jaar wachten voor deel 3 Huilen
En inderdaad Legolas (Orlando Bloom) is errug eh...leuk Lovers