Is dit nou een miskoop?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ziolette

Berichten: 17741
Geregistreerd: 06-03-02
Woonplaats: Onder de zon!

Is dit nou een miskoop?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-04 22:20

Ik heb via het internet een Kiefferhoofdstel gekocht van een particulier. Vandaag kreeg ik hem binnen en idd een mooie kwaliteit leren hoofdstel met aan de frontriem het kieffertekentje. Maar ik werd een beetje wantrouwig toen ik de vreemde tekentjes op de passantjes zag >;) , dat zit helemaal niet op mijn andere Kieffer .

En inderdaad, ik kom er zojuist achter dat ik "bedonderd" ben . De tekentjes op alle passanten zijn niet van Kieffer. Mijn kiefferhoofdstel blijkt een amper gebruikte Stübben te zijn met een gloednieuwe (wel bijpassende) Kiefferfrontriem.

Tja, denk dat ik het er voor deze keer maar bij laat zitten, goede kwaliteit leer is goede kwaliteit leer Knipoog .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 22:21

Als ej zeker weet dat het stubben is heb je juist mazzel gehad, want stubben hoofdstellen zijn nog veel prijziger.

Ineke2

Berichten: 33098
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 22:33

Je bent belazerd op een goede manier haha, Stübben is veeel beter van kwaliteit dan Kieffer

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132002
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 22:36

Bofkont Knipoog
Ik heb Stübben ook veel hoger staan qua kwaliteit van het leer, terwijl Kieffer vaak weer net wat sjiekere frontriemen heeft.
Soms is het best leuk om een beetje in de maling genomen te worden Haha!

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 23:11

Ik denk idd dat het wel meevalt met je miskoop. Haha!

siesti

Berichten: 3151
Geregistreerd: 31-07-02
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 23:13

haha dat is idd een 'mooie' miskoop Haha!
Heb je geluk gehad dit keer...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 23:33

Ik denk ook dat je absoluut geen miskoop hebt gedaan. Stübben heeft een stuk betere kwaliteit dan Kieffer!

Ziolette

Berichten: 17741
Geregistreerd: 06-03-02
Woonplaats: Onder de zon!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-04 23:52

Fellor schreef:
Als ej zeker weet dat het stubben is heb je juist mazzel gehad, want stubben hoofdstellen zijn nog veel prijziger.


Jep, dit is een 100% Stübben op elk passantje staan de Stübben tekentjes, zelfs op de teugels en het hoofdstel is amper gebruikt. De lijntje onder de gespen staan amper in het leer. Voor een keer vind ik het eens niet jammer dat ik bedonderd ben Tong uitsteken . Vraag me af of degene van wie ik het kocht dit wel wist Verward .

Carlaa

Berichten: 2867
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 00:32

Hmm, niet gek hoor! Ik zou er ook niet erg rouwig om zijn hoor!
Mag ik het telefoonnummer van die verkoper? Kan ik vragen of hij/zij nog meer te koop heeft! Tong uitsteken

*grinnik*

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 00:33

Volgens mij wist de verkoper niet meer wat hij in handen had.

Ik wens je nog meer van zulke "miskopen" toe Haha!

cracker

Berichten: 3155
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Bekend

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 08:23

Inderdaad, zulke miskopen zijn niet zo heel erg Haha!

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 08:24

haha geef mij ook maar liever stubben dan kieffer ! Ik krijg het idee dat de verkoper niet precies wist wat voor merk hij in handen had..... Haha!

TeamSpirit
Berichten: 5818
Geregistreerd: 05-05-04
Woonplaats: De meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 08:36

stubben is ook een super merk.
maar wel vreemd dat ze het er niet bij heeft verteld

newie

Berichten: 1927
Geregistreerd: 14-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 08:42

misschien wist hij/zij het niet.
veel plezier met je hoofdstel

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 08:46

doe mij ook maar even zo'n miskoop!

stubben heeft supergoede en mooie hoofdstellen !

__Nathalie__

Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-04 20:59

kieffer heeft ook hoofdstellen waar op alle passantjes een merkje in staat. Ik heb er zelf namelijk 1 gloednieuw uit de winkel gekocht en 2 weken later weer gloednieuw op marktplaats verkocht (omdat ik toch liever een ander hoofdstel had maar geen bon had en niet meer kon ruilen) Had ook een kieffer merkje op de frondriem en in elk passantje een afdrukje en het eerste passantje zat bij het gespje ineen (dus een passantje van het materiaal van het gepsje en daar stond ook kieffer in. Dus ze zijn er wel Haha!

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-04 21:06

wie was de betreffende 'verkoper'? Haha! Ben nm ook nog op zoek naar een mooi hoofdstel... Knipoog

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-04 21:09

Soms is een miskoop toch leuk Haha!
Fijn toch dat je miskoop een keertje positief heeft uitgepakt.
Er zijn er genoeg bij wei het anders uit pakt Knipoog

Marrepar

Berichten: 13162
Geregistreerd: 23-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-04 22:52

Zoiets maak ik nou nooit mee Tong uitsteken
Bofkont Tong uitsteken:D

ellenlouise
Berichten: 3784
Geregistreerd: 18-12-02
Woonplaats: In het groene hart van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 16:47

Misschien krijg je nog bericht van de verkoper, als ie ineens z'n Stubben hoofdstel niet meer kan vinden en zich realiseert dat ie het verkeerde hoofdstel in de enveloppe heeft gestopt. Cool

edit: typo
Laatst bijgewerkt door ellenlouise op 04-07-04 16:55, in het totaal 2 keer bewerkt

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 16:51

ellenlouise schreef:
Misschien krijg je nog bericht van de verkoper, als ineens z'n Stubben hoofdstel niet meer kan vinden en zich realiseert dat ie het verkeerde hoofdstel in de enveloppe heeft gestopt. Cool


das wel heeel erg dan Haha!

Verder zou ik gewoon happy zijn met je "miskoop"

Haha!

YvonneS
Berichten: 3303
Geregistreerd: 28-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 16:56

Breitling schreef:
kieffer heeft ook hoofdstellen waar op alle passantjes een merkje in staat. Ik heb er zelf namelijk 1 gloednieuw uit de winkel gekocht en 2 weken later weer gloednieuw op marktplaats verkocht (omdat ik toch liever een ander hoofdstel had maar geen bon had en niet meer kon ruilen) Had ook een kieffer merkje op de frondriem en in elk passantje een afdrukje en het eerste passantje zat bij het gespje ineen (dus een passantje van het materiaal van het gepsje en daar stond ook kieffer in. Dus ze zijn er wel Haha!


Was jij soms de betreffende verkoper??? Haha!

Maar doe mij ook maar zo'n miskoop!

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 17:06

Wow! Waarom heb ik nooit dit soort miskopen? Verward

Ziolette

Berichten: 17741
Geregistreerd: 06-03-02
Woonplaats: Onder de zon!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-04 22:36

Breitling schreef:
kieffer heeft ook hoofdstellen waar op alle passantjes een merkje in staat. Ik heb er zelf namelijk 1 gloednieuw uit de winkel gekocht en 2 weken later weer gloednieuw op marktplaats verkocht (omdat ik toch liever een ander hoofdstel had maar geen bon had en niet meer kon ruilen) Had ook een kieffer merkje op de frondriem en in elk passantje een afdrukje en het eerste passantje zat bij het gespje ineen (dus een passantje van het materiaal van het gepsje en daar stond ook kieffer in. Dus ze zijn er wel Haha!


Op mijn andere kieffer staat op elke passant "Kieffer" vandaar dat ik het idee had dat dit geen Kieffer was omdat dit "vreemde" tekens waren. Ben nog steeds er blij met mijn miskoop, ben alleen op zoek nu naar een "orginele" frontriem. Het hoofdstel is namelijk een stang en trens en eigenlijk hoort er een gedeelde frontriem bij met twee lussen. Nu dus maar 1 grote lus en het past wel zo, maar met twee lussen vind ik toch mooier en makkelijker.

Ethelate

Berichten: 21119
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 22:41

Dit is geen miskoop, maar een goede koop. En waarschijnlijk ook goedkoop een Stübben Haha!