Als je aan het opruimen bent...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Joets

Berichten: 1630
Geregistreerd: 08-05-03
Woonplaats: Horst

Als je aan het opruimen bent...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-06-04 16:00

....kom je als je Juulke heet je fotobak tegen en als je deze doorspit kom je ook leuke foto's tegen Haha!
(http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?t=257508)

Zo ook een van mijn eerste lessen op vakantie in vlieland.
Voorop mijn broer die heel stoer voorop mocht, en ik daarachter op Darwin.. Qute beestje Lachen

Afbeelding

Toch wel grappig om terug te zien Lachen[/url]

Joets: Ook wel bekend als SuperKrabbelJoets. Haar pb-box staat altijd voor u open als u behoefte heeft aan een luisterend oog of lezende oortjes. Bovendien biedt ze u graag hulp bij het opstellen van mailtjes en krabbels waar u zelf niet meer uit komt. Hierbij moet melding gemaakt worden van het feit dat ze zelf redelijk impulsief is en totaal niet spoort. Wanneer u zelf dat talent niet bezit kunnen haar acties en mails als schokkend ervaren worden.


merle

Berichten: 460
Geregistreerd: 16-09-02
Woonplaats: joure

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 16:02

haha ja zow kom je nogges wat tegen he als je opruimd Knipoog
leuk om dat terug te zien!!

*FlEuRtJe*

Joets

Berichten: 1630
Geregistreerd: 08-05-03
Woonplaats: Horst

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-06-04 16:06

Ow kwam er nog een tegen Haha!
Wedstrijdje op de 2e manege waar ik gelest heb.
Afbeelding
Snapte alleen niet helemaal dat als je als eerste om werd geroepen dat je dan laatste was Tong uitsteken
En omdat ik ook nog een lintje kreeg dacht ik dat ik gewonnen had
*dream on Joets Tong uitsteken*

Joets: Ook wel bekend als SuperKrabbelJoets. Haar pb-box staat altijd voor u open als u behoefte heeft aan een luisterend oog of lezende oortjes. Bovendien biedt ze u graag hulp bij het opstellen van mailtjes en krabbels waar u zelf niet meer uit komt. Hierbij moet melding gemaakt worden van het feit dat ze zelf redelijk impulsief is en totaal niet spoort. Wanneer u zelf dat talent niet bezit kunnen haar acties en mails als schokkend ervaren worden.

DominiqueDG
Berichten: 1563
Geregistreerd: 11-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 16:41

he daar heb ik ook vaak gereden. Darwin ken ik ook nog wel!

Joets

Berichten: 1630
Geregistreerd: 08-05-03
Woonplaats: Horst

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-06-04 16:42

Hey wat leuk zeg!
Woon je daar? Of ga je er wel eens op vakantie?
Wij zijn er drie jaar geweest.. en de strandritten blijven geweldig..

Heb ook nog es een t-shirt van goliath gehad Tong uitsteken Helemaal trots was ik. heb het gedragen tot het versleten was..

Joets: Ook wel bekend als SuperKrabbelJoets. Haar pb-box staat altijd voor u open als u behoefte heeft aan een luisterend oog of lezende oortjes. Bovendien biedt ze u graag hulp bij het opstellen van mailtjes en krabbels waar u zelf niet meer uit komt. Hierbij moet melding gemaakt worden van het feit dat ze zelf redelijk impulsief is en totaal niet spoort. Wanneer u zelf dat talent niet bezit kunnen haar acties en mails als schokkend ervaren worden.


hetismij

Berichten: 3344
Geregistreerd: 09-04-04
Woonplaats: Bosch en Duin

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 21:31

oo die foto's van vlieland...ik wil terug!!!!!!! oo ik ben daar zo vaak geweest zet mij midden in het bos neer en binnen 5 minuten ben ik eruitt (beetje overdreven maar goed) het is zooon gaaf eiland en manege de seeruyters is helemaal toppie (y) ik reed altijd op tinka :p

Chocolate /3 M dressuur, B springen, M eventing
Dexter }:) Z dressuur

Joets

Berichten: 1630
Geregistreerd: 08-05-03
Woonplaats: Horst

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-06-04 08:46

De laatste keer dat we naar vlieland gingen (een weekje op de camping, normaal zaten we in het hotel langs de manege) heb ik ook weer een strandrit gemaakt met mijn broer en vader.. mijn broer mocht op tinka (teminste als dat die tinker is daar heb ik het iig over Tong uitsteken) sindsdien ben ik verslingerd aan tinkers en zo kwam ik tot de conclussie dat ik er zelf ook een wou Tong uitsteken

Kom, dan gaan we een keer met alle vlieland verslaafden een strandrit maken bij de seeruyter Knipoog

Joets: Ook wel bekend als SuperKrabbelJoets. Haar pb-box staat altijd voor u open als u behoefte heeft aan een luisterend oog of lezende oortjes. Bovendien biedt ze u graag hulp bij het opstellen van mailtjes en krabbels waar u zelf niet meer uit komt. Hierbij moet melding gemaakt worden van het feit dat ze zelf redelijk impulsief is en totaal niet spoort. Wanneer u zelf dat talent niet bezit kunnen haar acties en mails als schokkend ervaren worden.

DominiqueDG
Berichten: 1563
Geregistreerd: 11-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-04 06:47

Nee, ik woon daar niet. Wij gingen daar vroeger vaak op vakantie. Wij zaten ook vaak in het hotel naast de manege! Wat toevallig!
We hebben ook weleens een huisje gehuurd, ook erg leuk.

Joets

Berichten: 1630
Geregistreerd: 08-05-03
Woonplaats: Horst

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-07-04 11:04

Gezellig,
Nee je bent niet de enige die verslingerd aan vlieland is..
Het heeft gewoon wat.. Lachen

Joets: Ook wel bekend als SuperKrabbelJoets. Haar pb-box staat altijd voor u open als u behoefte heeft aan een luisterend oog of lezende oortjes. Bovendien biedt ze u graag hulp bij het opstellen van mailtjes en krabbels waar u zelf niet meer uit komt. Hierbij moet melding gemaakt worden van het feit dat ze zelf redelijk impulsief is en totaal niet spoort. Wanneer u zelf dat talent niet bezit kunnen haar acties en mails als schokkend ervaren worden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-04 11:20

Ik kwam vroeger vaak op Vlieland. Mijn familie heeft een groot hotel daar. Maar ik ben er nu al jaren niet meer geweest Bloos


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Milow2018, OmgiliBot, turtlelito en 68 bezoekers