slofteugel

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
balans
Berichten: 1589
Geregistreerd: 03-10-03
Woonplaats: Elburg

slofteugel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-06-04 15:17

Ik heb een fjord en die kan wel heel mooi aan de teugel alleen krijg ik het bijna neit zover. Want meestal heeft ze dan haar hoofdje verkeerd en wil niet. Mijn lesgeefmens Haha! die rijdt Z en haar lukt het dan meestal wel om haar aan de teugel te krijgen maar dan met veel moeite. Zou het een oplossing zijn om met slofteugel te gaan rijden? Of moet ik dat juist helemaal niet doen ?


Anoeska

Berichten: 5899
Geregistreerd: 01-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 15:19

Laten we aub niet weeeeeer een nieuwe SLOF-discussie starten.

Gebruik anders eerst even de zoekfunctie of de mededelingen bovenaan RT. En als je daarna echt nog vragen heb, dan kan je ze altijd nog stellen.

balans
Berichten: 1589
Geregistreerd: 03-10-03
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-06-04 15:21

zoekfunctie heb ik gebruikt maar ik kon nou niet echt goed vinden of het nou wel of niet moet doen. Of ik heb niet goed gekeken kan natuurlijk ook ....

Exit13

Berichten: 7748
Geregistreerd: 29-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 15:29

Nou dan volgt hier het antwoord: doe het niet. Als je verder zoekt zie je waarom niet en dat er situaties kunnen zijn waarin het wel nuttig KAN zijn.

Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei!

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 17:52

Wat bedoel je met hoofdje verkeerd?

Maar je fjord is dus wel aan de teugel te rijden....dus hij kan het wel....dan moet je toch de oplossing bij jezelf gaan zoeken.

Niet teveel focussen op de voorkant maar meer in zijn geheel rijden wilt ook weleens werken.

"Mag ik voor ik inslapen moet, mijn baasje nog 1 kusje geven?
Een soort laatste groet, echt, het duurt maar even!"

YvonneS
Berichten: 3303
Geregistreerd: 28-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 18:11

Ja idd, de slof zou eventueel helpen als je paard echt met zijn hoofd in de lucht loopt of zou slaan met zijn hoofd. Maar als hij bijvoorbeeld zijn hoofd iets kantelt, dan zul je dat toch echt rijtechnisch op moeten lossen.

En idd niet weeeeerrr een slofteugeldiscussie!

Geriette

Berichten: 925
Geregistreerd: 04-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 18:13

Jemig, weeeeeeeer een topic over de slof! Gebruik de zoekfunctie en kijk wat beter, want echt hier zijn al tig topics over


Apple

Berichten: 76183
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 18:15

Ik zet een slotje.

Gebruik de zoekfunctie en probeer het met les op te lossen. De fjord kan het blijkbaar wel, dus je kunt het rijtechnisch proberen op te lossen.


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GrapeshotBot, Ubermetrics en 8 bezoekers