:'( Waar ik zo bang voor was...:'(

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kliko

Berichten: 3026
Geregistreerd: 19-01-04
Woonplaats: Veldhoven

:'( Waar ik zo bang voor was...:'(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-04 18:01

Ik kom net van het ziekenhuis... Scheve mond Ik heb dus mijn pols gebroken zoals jullie misschien wel weten met een val van mijn paard. Ik ben nu bijna 3 maanden verder en het gaat niet goed. Mijn bot schiet opzij, en ik kan mijn pols niet draaien. Steeds maar bleef ik klagen. Ik voelde dat er iets niet goed zat. Maar ik kreeg keer op keer te horen dat ik me aanstelde. Vorige week is er uiteindelijke toch een MRI van mijn pols gemaakt, vandaag kreeg ik dus de uitslag. En die is zwaar bagger.

Er is een soort kapseltje dat je twee botten in je pols bij elkaar houdt. Bij mij is door de breuk dat kapsel helemaal verscheurd en verdwenen. Verder is de 'schokdemper' in mijn pols ook weg. Het is heel zeldzaam hebben ze me verteld. Wat mij alleen maar banger maakt. Scheve mond
Volgende week moet ik terugkomen om te kijken of een operatie nog zin heeft. Ik voel me zo rot. Het voelt alsof mijn hele leven als een kaartenhuis in elkaar stort... Huilen

Ben nu net voor de tweede keer sinds mijn breuk weer op mijn paard gaan zitten. En ik was in de zevende hemel. Maar het is heel erg riskant, ik mag niet vallen. Ik wil zo graag. Maar ja, wat is wijsheid...???
Laatst bijgewerkt door Kliko op 29-06-04 18:03, in het totaal 1 keer bewerkt

kainda

Berichten: 2734
Geregistreerd: 19-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 18:02

Jeetje meisje wat erg!

Ik hoop voor je dat het allemaal weer goed komt.

Sterkte en beterschap.

Kliko

Berichten: 3026
Geregistreerd: 19-01-04
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-04 18:05

Dank je wel...

Ashleey_

Berichten: 5752
Geregistreerd: 15-05-04
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 18:09

aaah rian!!! neej hè..!! kan het NOG erger..!! Verdrietig oooh ik wens je egt heeeeeel veel sterkte Ach gut !!! en postief blijven hopen en denken!! OK dan!

jen

Berichten: 3212
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Milheeze

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 18:10

Sjit eej, dat is balen. Hopelijk kunnen ze er wat aan doen en voorlopig goed opppassen als je gaat rijden he Ach gut

Kliko

Berichten: 3026
Geregistreerd: 19-01-04
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-04 18:16

Dank je wel hoor! Ja, ik hoop inderdaad maar dat het goedkomt. En volgende week afwachten, maar ik ben eigenlijk het wachten zo onderhand wel zat... Scheve mond

nielsforever
Berichten: 719
Geregistreerd: 16-06-04
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 18:17

aaagh gatver wat een bagger!!!!ik hoop maar dat je een operatie krijg en dat alles weer op zijn plek komt.maar niet rijden hoor.veels te link!!ga dan lekker poetsen en knuffelen.maar kijk je wel een beetje uit?we horen wel hoe het verder gaat he??beterschap

Kliko

Berichten: 3026
Geregistreerd: 19-01-04
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-04 18:19

nielsforever schreef:
maar niet rijden hoor.veels te link!!ga dan lekker poetsen en knuffelen.

Ja maar... Ik had al drie maanden niet gereden. Op een gegeven moment denk je dan niet meer na, en is het enige dat je nog wil, op je paardje... Je ziet iedereen rijden, en zelf kun je er niet op. Dat is echt verschrikkelijk.

Goldie

Berichten: 10450
Geregistreerd: 14-12-01
Woonplaats: Waarland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 18:25

Das klote, nou hopen dat een operatie nog nut heeft Ach gut

_Priscill_

Berichten: 5715
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 18:27

wat naar voor je zeg.
hopen dat alles snel weer goed komt voor je

Kliko

Berichten: 3026
Geregistreerd: 19-01-04
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-04 18:34

lovergirl schreef:
wat naar voor je zeg.
hopen dat alles snel weer goed komt voor je

Lief dat jullie allemaal met me mee hopen... Dan moet het toch haast wel goedkomen??? OK dan!

iris_oo

Berichten: 1792
Geregistreerd: 22-02-04
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 18:38

Das klote Ach gut
Ik duim voor je!
En ik hoop dat de operatie nog zin heeft Scheve mond

Kliko

Berichten: 3026
Geregistreerd: 19-01-04
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-04 18:42

Kyaralover schreef:
Das stinkmodder Ach gut
Ik duim voor je!
En ik hoop dat de operatie nog zin heeft Scheve mond

Elk duipmje helpt!!! OK dan!

Sim
Berichten: 31482
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 18:45

Ik duim mee, enne.......... als je het rijden nou echt niet kunt laten........... zou het helpen om dan een brace te dragen? Heb je iig wat steun en als je mocht vallen beschermt het misschien nog een beetje.
Heel veel sterkte.

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 18:48

meis!!
wat vreselijk om te horen !!

ik zal echt met al mijn duimen duimen dat een operatie nut heeft !!

Kliko

Berichten: 3026
Geregistreerd: 19-01-04
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-04 18:51

Simmie schreef:
Ik duim mee, enne.......... als je het rijden nou echt niet kunt laten........... zou het helpen om dan een brace te dragen? Heb je iig wat steun en als je mocht vallen beschermt het misschien nog een beetje.
Heel veel sterkte.

Goed bedacht van je! Ik heb inderdaad een brace. Als ik die niet had gehad, zou ik niet kunnen rijden... Dus ik ben er heel blij mee...

vemrulz

Berichten: 3536
Geregistreerd: 24-06-04
Woonplaats: Hapert

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 19:00

aah meis..
egt sieligvoor je!!
nou.. heel veel stertke ermee..

Lientje

Berichten: 3891
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Belgie(Limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 19:06

Ik heb zo is drie maanden met een gebroken hand rond gelopen omdat ze het in het ziekenhuis verknoeid hadden met mijn open breuk aan mijn hand na een val van een paard.

Ik hoop voor je dat ze er nog iets aan kunnen doen.
veel sterkte in ieder geval

Kliko

Berichten: 3026
Geregistreerd: 19-01-04
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-04 19:13

Lientje schreef:
Ik heb zo is drie maanden met een gebroken hand rond gelopen omdat ze het in het ziekenhuis verknoeid hadden met mijn open breuk aan mijn hand na een val van een paard.

Ik hoop voor je dat ze er nog iets aan kunnen doen.
veel sterkte in ieder geval

Jeetje... Oppeppende berichten... Knipoog Ik hoop dat het bij mij toch wat beter verloopt... Bloos Even serieus: Zulke fouten mogen niet gemaakt worden! Helaas gebeurt dat te vaak, kijk maar bij jou, kijk maar bij mij...

Goldie

Berichten: 10450
Geregistreerd: 14-12-01
Woonplaats: Waarland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 19:18

Kliko schreef:
Jeetje... Oppeppende berichten... Knipoog Ik hoop dat het bij mij toch wat beter verloopt... Bloos Even serieus: Zulke fouten mogen niet gemaakt worden! Helaas gebeurt dat te vaak, kijk maar bij jou, kijk maar bij mij...

Ik vind het best wel slordig, dat er nog zovaak fouten gemaakt worden

Zazoutje

Berichten: 4797
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 19:21

Oeff.. ik heb dus ook vorig jaar mn arm gebroken. Het is nu al meer als een jaar geleden, en ik kan hem nog steeds niet goed draaien. Ook steekt er een stukje bot zegmaar, wat er normaal niet moet zitten.. Ben er ook mee naar de dokter geweest, maar die zegt dat het niks is.. Ook zodra ik me stoot doet het weer een paar weken pijn.. Nu begin ik me toch wel zorgen te maken..
Maar goed, dit gaat over jou, en niet over mij..!
Echt heel vervelend voor je zeg Ach gut
Sterkte ermee! En ook ik duim met je mee..

Kliko

Berichten: 3026
Geregistreerd: 19-01-04
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-04 19:30

Zazoutje schreef:
Oeff.. ik heb dus ook vorig jaar mn arm gebroken. Het is nu al meer als een jaar geleden, en ik kan hem nog steeds niet goed draaien. Ook steekt er een stukje bot zegmaar, wat er normaal niet moet zitten.. Ben er ook mee naar de dokter geweest, maar die zegt dat het niks is.. Ook zodra ik me stoot doet het weer een paar weken pijn.. Nu begin ik me toch wel zorgen te maken..
Maar goed, dit gaat over jou, en niet over mij..!
Echt heel vervelend voor je zeg Ach gut
Sterkte ermee! En ook ik duim met je mee..

Als jij het niet vertrouwd moet je er echt mee terug gaan. Als je lijf je lief is, moet je er voor opkomen. Ik heb ook volgehouden en nu gaat er eindelijk iets gebeuren.... Succes!

Kliko

Berichten: 3026
Geregistreerd: 19-01-04
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-04 19:31

Goldie schreef:
Ik vind het best wel slordig, dat er nog zovaak fouten gemaakt worden

Het is verschrikkelijk slordig. Net of wij het niet waard zijn... Wanneer er klachten zijn moeten die serieus genomen worden. Hoe dan ook, ook bij een twijfelgeval...

swing
Berichten: 7
Geregistreerd: 23-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 19:37

jezus.....en als het nou niet kan worden geopereerd? wat gebeurd er dan met nico....jeetje...ik duim ook met je mee (weer 2 duimen en 8 vingers meer)!! heel veel succes iig....

Kliko

Berichten: 3026
Geregistreerd: 19-01-04
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-04 19:39

swing schreef:
jezus.....en als het nou niet kan worden geopereerd? wat gebeurd er dan met nico....jeetje...ik duim ook met je mee (weer 2 duimen en 8 vingers meer)!! heel veel succes iig....

Nico gaat neverdenooitniet meer bij mij weg. Dat is de liefde van mijn leven Lovers . Ik blijf er gewoon op rijden 'vrees' ik... met mijn brace. Knipoog