soraya is nergens bang voor

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-04-01 21:44

wat is die kleine een dapper ding,heb ik nog nooit zo brutaal meegemaakt,een veulen van twee daagjes oud wat ik overal kan aaien en kriebelen en vandaag kwam ik met de borstel aanzetten en ging haar borstelen,ze deed net of dat de normaalste zaak van de wereld was,keek niet eens naar de borstel om,en liet zich gewoon overal borstelen.ik mag de beentjes gewoon aaien en voelen en voor het eerst het halstertje omdoen had mare binnen een minuut voor elkaar.ze vond het wel ietwat vreemd maar dat was ook alles.mare kon haar zelfs al aan de hand stappen,ze vond dat ook niet eng.en toen de wei in.trippel trippel trippel ging soraya voor mama uit,de wereld verkennen,nergens bang voor gelijk in de wei al zelfstandig rondjes rennen.moeders erachteraan natuurlijk maar soraya bleef helemaal niet echt dicht inde buurt van mams.wat een dappere meid.volgens mij wordt dat een dominante dame straks!



Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-01 21:46

oooh prachtig! leuk he? Oscar is nu ook echt mijne 'eulentje' geworden kan al hoefjes krabben vaststaan en borstelen oja probeerde weer foto's te maken maar dan weigerd de camera omdat ie alweer te dichtbij zit en probeerd de lens op te knabbelen
[img]../upload/20/eulen5.jpg[/img]

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-04-01 21:49

wat een schat die oscar.vinnum nog steeds om optevreten Lovers
morgen gaan mare en ik foto's maken........hopelijk wel goed weer.ikke neem de zoomlens mee zodat ik in de wei kan fotograferen als ze rondrent enzo.ahhh ben toch zo Lovers


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: dierenfan, gillian, petraaken en 48 bezoekers