afkijken?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

afkijken?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-02-02 19:12

Vandaag was ik zowel met hon als jamey een beetje bezig met vrijheidsdressuur. Ik liet hon een paar x pas doen (been naar voren) en dat deed ze braaf. Ik wilde eens kijken wat jamaica zou doen, dus ik tik met mijn zweep haar been aan, en zeg Pas.
Promt strekt jamaica haar been naarvoren.
Ik heb haar dus uitgebreid beloont!.
Dit hebben we nog nooit geoefend ofzo.
Toeval?
Of kan ze het van honey afgekeken hebben?



Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-02 19:39

Ik weet het niet, was het maar zo makkelijk!
We hebben het er op stal wel eens over gehad dat we 's nachts een videootje aanzetten van Anky & Bonfire, maar of het helpt? Haha!

lysie
Berichten: 1053
Geregistreerd: 11-12-01
Woonplaats: purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-02 20:10

haha wat handig!!

Sibold
Berichten: 1817
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-02 07:48

Dat heb ik je toch al eens gezegd, dat ze dat wel eens zouden kunnen doen.. dingen van elkaar overnemen.
Citaat:
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php ... ht=#395022

Geplaatst: 09-01-02 08:16    Onderwerp:
------------------------------------------------------------------------
Zeg stef, heeft Honey dit niet gezien toen je met Jamaica aan het steiger-oefenen was? Dat ze het gewoon heeft afgekeken?

Het is nu andersom, maar toch... als ik met Sib dingen aan het oefenen was, kon de andere ijsco het ook plotseling (het paard dat door zijn baasje altijd als "dom" werd ingeschat)
Onze honden keken ook alles van elkaar af. Als de een mee was geweest naar de jachttraining van de ander, kon de niet-jachthond de oefeningen nog beter dan de jachthond die meedeed aan de training Haha! Dus waarom zouden paarden niet van elkaar af kunnen kijken? Misschien onderschatten we ze wel.. misschien toch eens proberen zo'n videootje Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-02 08:53

Ik betwijfel of ze slim genoeg zijn om het af te kijken.... Op het moment dat dat overigens wel bewezen wordt, breng ik Milena meteen naar Rieky Burgmeier en bind ik haar daar een paar dagen aan de bakrand *LOL*

Ik zou het vandaag nog eens proberen als ik jou was, kijken of het toeval was...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 118 bezoekers