Vandaag een M2 paard gereden!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
snepje1

Berichten: 444
Geregistreerd: 24-12-03
Woonplaats: Losser

Vandaag een M2 paard gereden!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-06-04 16:20

Deze week zijn twee mede stallingsmensen bij ons op stal op vakantie. Ze hebben gevraagd of ik dan de paarden voor hen wilde doen.
Nou dat laat ik me natuurlijk niet twee keer zeggen, want daar hoort dan ook rijden bij Knipoog .
Vandaag heb ik op Nanne (Dukaat x Octaaf) gezeten, een dacht ik 9 jarige ruin. De eigenaresse brengt hem uit in de dressuur in de M2. Ze mag al bijna naar de Z.

Ik had er al een paar keer eerder op gezeten om te wennen. Toen was de eigenaresse erbij. En vandaag dus helemaal alleen Cool .

Het was heel gaaf. Eerst lekker aan een lang teugletje gestapt. Links en rechts loswerken. In het begin was hij nog een beetje stug. maar na 20 minuutjes rustig loswerken begon hij steeds meer te ontspannen. Ik vroeg wat meer verzameling van hem, en o dat voelt zo lekker als hij dan gaat zitten. En wat dan helemaal geweldig is, is om met hem uitgestrekte draf te rijden. Dat kan hij heel goed en hij vindt het leuk. Dat voelt dan echt zo van; doink, doink, doink, en we zijn alweer aan de overkant Haha! .

Ik heb niet zo lang gereden. Voor de eerste keer alleen met hem, ging het heel goed. Het zwaardere werk komt van de week nog wel een keer. Van de week neem ik ook een keer les met hem. Mocht ook van de eigenaresse .

Ik maak van de week nog wel foto's van ons. Ik moet eerst even vragen aan de eigenaresse of ik ze hier neer mag zetten en als dat mag dan kunnen jullie ze allemaal zien.


rona
Berichten: 2902
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: sittard

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 16:29

Leuk zeg!
En zo'n paardje voelt idd lekker aan OK dan!
Veel plezier nog Haha!

Rona, Linanda en Oackly

pearl_tje
Berichten: 3759
Geregistreerd: 29-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 16:29

Wat foto's kom een keer kijken...

Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 16:30

Leuk hoor!! Hoelang mag je hem blijven doen??

zo, en dan nu tijd voor een wijntje..

Ashleey_

Berichten: 5752
Geregistreerd: 15-05-04
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 16:35

foto's!!??:D:D

Life is like a box of chocolates.. You never know what you're gonna get

snepje1

Berichten: 444
Geregistreerd: 24-12-03
Woonplaats: Losser

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-06-04 16:50

Monster schreef:
Leuk hoor!! Hoelang mag je hem blijven doen??


Alleen deze week nog. maar mijn paardje is op het moment kreupel, en de eigenaresse heeft al aangeboden dat als ik me een keer verveelde Nanne wel mocht rijden Haha!


snepje1

Berichten: 444
Geregistreerd: 24-12-03
Woonplaats: Losser

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-06-04 16:51

Ashleytjee schreef:
foto's!!??:D:D


ehm ja op die foto's moet je dan denk ik nog een week wachten want dan kan ik haar pas vragen of ze het goed vindt dat ik ze plaats Scheve mond .
maargoed als het mag zal ik ze direct plaatsen

YvonneS
Berichten: 3303
Geregistreerd: 28-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 20:30

Grappig, je rijd recreatief (volgens je profiel) en het paard gaat al zitten! En het zwaardere werk komt nog! Schijnheilig

cracker

Berichten: 3155
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Bekend

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 20:47

Leuk dat je hem nu mag verzorgen voor een week. Je kan zeker heel veel leren van zo'n paard... Veel plezier de rest van de week...

Let love shine so bright

Lowara

Berichten: 25345
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 23:02

Ooh Nanne is leuk! ik heb er half jaar geleden een keertje les mee gehad toen had ik echt zo'n gevoel van waah wat rij ik toch goed toen hij bij de minste hulpen al zijwaarts ging Lachen (beetje dom, maar goed) Wel lekker voor je, beetje afleiding !!!

Tinker Lowara; M1+2 eindstand, Tinker Arwen; M1+15 eindstand, Tinker Elke; M2+6/M1+11,Tinker Maeve L2+2 eindstand, Tinker Sansa te klein gebleven :+

flettie

Berichten: 8652
Geregistreerd: 19-09-02
Woonplaats: Osterwald (Dld)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 23:47

Leuk Loes!! Nanne rijdt echt zo heerlijk..... nou ja, de laatste keer dat ik met hem gereden heb is ook alweer 4 jaar geleden maar toen reed ie ook al zo heerlijk Haha!
Foto's idd!! En ik denk dat Sandra het vast niet erg vindt dat je foto's van Nanne op internet plaatst...... ze vraagt mij regelmatig in de les waarover wij met zijn allen nou weer aan het roddelen zijn op internet Haha!

Dunla B+12 L1+18, L2+11, M1+19, M2+6

Uums

Berichten: 6777
Geregistreerd: 07-07-03
Woonplaats: Het nuchtere noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 16:26

Dat voelt gaaf hè! Al had ik na het rijden van een prima Zeoliet-merrie wel zoiets van 'dat is toch niet eerlijk! Moet ik op wedstrijden tegen ZULKE makkelijk te rijden/ soepele/ gave toppertjes...' Maar daar is het paardensport voor, dus maar weer gewoon op m`n (toen nog) eigenzinnige K-welsh gestapt en braaf verder gereden...

Z dressuur met mijn prachtige Groninger :)
Auteur van onder meer paardenboek De Groningin en Schoem: http://www.greunenkriek.nl/


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _RobinA_, bribro, douschka, KaasSouffle_, Laarvv, Liaan, nick_en_ik, Ptl4ever, shadowstar, Sydney_Zorro, Vuri en 105 bezoekers