HELP tandarts

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kristie

Berichten: 15027
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Al pendelend tussen hier en daar...

HELP tandarts

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-04 14:44

Vorige week {ofzo} ben ik naar de tandarts geweest, alles ging goed had geen gaatjes ofzo. De tandarts wilde wel nog een rontgenfoto maken van mijn tanden of zo dus ok dat gedaan en tot over een half jaar. Doei, doei
Krijg ik net een brief waarin staat:

Hierbij verzoek ik U een afspraak te maken voor een vervolgbehandeling
Dit nav afwijkingen, zichtbaar op de rontgenfoto's
Telefonische kunt u een afspraak maken tussen 9.00 en 10.30.
met vriendelijke groeten

ow nee help ik ben bang dadelijk heb ik iets ergs *ziet allemaal beelden voor zich van spuiten en tanden die getrokken moeten worden*
wie heeft dit ook gehad, en wat had je toen??
ga morgen maar eens bellen Scheve mond

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 15:03

Ik zou niet meteen het ergste denken. Het zou bij wijze van spreke om hele kleine gaatjes kunnen gaan, die met het blote oog niet zichtbaar zijn (maar wel op de foto).

Kristie

Berichten: 15027
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Al pendelend tussen hier en daar...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-04 15:15

ja maar dat doe ik wel Bloos En als het een klein gaatje is dan kunnen ze dat toch ook de volgende keer vullen??

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 16:17

Ach joh... ik ga liever naar de tansarts als naar werk! Heb nooit wat en als ik wat heb gebeurd alles onder verdoving...
Zou me maar niet al te druk maken als ik jou was.... Gewoon gaan en zien wat er is..

Ik moet volgende week Woensdag.. Ik hoop dat ie mn voortand eruit trekt en een stiftand erin zet... of misschien afslijpen en een kroon ofzo. Ik heb scheve tanden wat me erruug irriteerd. De Ortho kan het niet rechtzetten zonder mn onderkaak te breken... en dat zie ik dus niet zo zitten

Druif_01

Berichten: 8837
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 16:23

ik heb 1x rontgenfoto's moeten laten maken bij de tandarts toevallig de laatste keer, had iets van een gaatje in mijn 1ste tand aan de rechterkant van mijn rechtervoortand Haha! toen moesten er foto's gemaakt worden omdat hij niet precies wist of het wel een gaatje was. Mijn tandvlees was in mijn tand gegroeid Verward en moest eruit geboord worden en toen werd het weer gevuld en klaar....je ziet er niks van. Maargoed het was dus een soort gaatje maar dat komt maar heel zelden voor, tuurlijk dat had ik weer, zo heb je 18 jaar niks, zo heb je gelijk iets wat zelden voorkomt Haha!

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 16:27

Haha het valt allemaal wel mee hoor Knipoog gewoon even bellen en dan hoor je het vanzelf.. ik heb net vandaag zelf een zenuwbehandeling gehad en het is gelukkig weer 100% meegevallen en ik leef nog Knipoog

Zesiram

Berichten: 8480
Geregistreerd: 29-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 16:28

Waarschijnlijk is het wel een beginnend gaatje. Is bij mij ook wel eens gebeurt, dat schijnen ze op zo'n foto heel goed te kunnen zien. Als ze er weer een half jaar mee wachten is het groter geworden, en heb je er alleen maar meer last van.

Amy77
Berichten: 11262
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Op de mooiste plek in Drenthe :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 20:17

Idd een beginnend gaatje, dat willen ze dan wel vullen om erger te voorkomen. Wie weet valt het allemaal mee, niet te druk maken hoor. Succes!

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 20:22

Vast een klein gaatje denk ik.
Ach, joh, als je het nu laat doen ben je er maar vanaf.
Gewoon verdoven en ontspannen, dan heb je het minste last Knipoog (al is dat makkelijker gezegt dan gedaan........)
Succes!