Eindelijk gereden!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Eindelijk gereden!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-02 17:39

vandaag heb ik eindelijk gereden op snowie!!!! Ik had in friesland al wel op hem gereden (buitenrit en alles), maar dat was met een engels zadel en met zijn maatje erbij. Ik heb nu een australian stock zadel en ga er western mee rijden en het was ff wennen voor hem (en mij, pooh eeh wat een hoge rug en voorkant heeft dat zadel!!!), maar het ging prima vandaag!

Morgen ga ik er weer op, dan ook galopperen. Vandaag was het een half uurtje, eerst aan de longe en daarna rustig los. Er waren ondertussen ook veel anderen in de bak (ook veel schreeuwende kinderen).

Er zijn vandaag foto's gemaakt van snowie en vanavond gaan we filmen, so be prepared!!! (hij is niet meer zo wit nu hoor....)

groetjes leon en snowie

lein

Berichten: 1577
Geregistreerd: 02-07-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-02 17:45

Wat gaaf zeg eindelijk op je eigen tinkertje kunnen rijden. En fijn dat het al redelijk goed ging. Ik ben erg benieuwd naar de foto's. En ja tinkers blijven nooit lang wit Haha!
Nog heel veel plezier met snowie in de toekomst.

Collinnnnn

Berichten: 1769
Geregistreerd: 08-12-01
Woonplaats: Rotterdam

...

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-02 19:14

Eej Leon,gedroeg hij zich goed>>?????????
Nee Collin is ook de schoonste niet meer whahaha...maarja....
Wanneer kom je weer op msn????????T is wel stil hoor....

Greetzzzz Karin

Kytha

Berichten: 14944
Geregistreerd: 23-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-02 17:22

Tof dat je op Snowdon gereden hebt !!
En ook ik ben benieuwd naar de foto's.. Lachen

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-02 12:28

Jaaah, foto's!!! Mooi dat het goed ging het rijden! Je moet elkaar toch even leren kennen, dan komt het allemaal vanzelf en vooral een nieuw zadel dat je niet gewend bent is ineens heel vreemd. Succes, het is nu heerlijk weer voor een ritje.... Haha!