NOODOPROEP! wie wil er....

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 11:38

Ik zou gewoon proberen te regelen dat iemand anders onder jouw naam gaat...

Kirsty

Berichten: 695
Geregistreerd: 24-08-03
Woonplaats: Wageningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 11:40

Maar dat ze zeggen dat ze geen wachtlijsten hebben, want dan halen ze iemand van de wachtlijst, laten die 315 E betalen en dan hebben ze dus dubbel geld!!!!! HEEEEEI, dus ik zou gewoon iemand anders laten gaan hoor!!! En anders iemand op jouw paard die je vertrouwt? Succes en heel veel sterkte!

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-04 11:59

imker schreef:
Ik zou gewoon proberen te regelen dat iemand anders onder jouw naam gaat...


dat is idd de enige oplossing, moeten de bokkers die het weten wel hun mond houden en die ander gewoon Renske noemen Knipoog

maar geen wachtlijsten, dat geloof ik idd ook niet! die weken zitten zo vol!er staan echt wel mensen op de wachtlijst dat weet ik zeker!

Coberlina

Berichten: 6637
Geregistreerd: 01-06-02
Woonplaats: Zeeuws Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 12:05

hey
als ik zou gaan, zou het wel opvallen, aangezien ik uit belgë kom, horen ze het wel Haha!
Spijtig, had het ook wel leuk gevonden.
Ik hoop dat je nog iemand vindt om je te vervangen!
xxx

Katja
Blogger

Berichten: 42177
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 12:06

Waarom laat je niet iemand de KNHS bellen of er nog plek is voor die weken. Als ze dan zeggen dat ze vol zitten en een wahtlijst hebben weet je dat in ieder geval.
Of je er wat mee opschiet is een tweede maar je kunt dan in ieder geval wel aantonen dat ze een beetje flauw doen.

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-04 12:11

dat is een idee katja! want ik weet gewoon zeker dat er wachtlijsten zijn! heb er vorig jaar nml zelf opgstaan! en ik kon toen ivm ongelukje paard 2 weken voor aanvang nog van week ruilen, en mn plaatsje in mn gereserveerde week werd toen ingenomen door een ander, vanaf de wachtlijst, en ik kon in de laatste week, dan had mn paard tijd om te herstellen.

dus ik wacht even tot mn moeder thuis is, en vraag haar wat ik er mee moet, en dan is iemand laten bellen met de vrag of er nog plaats is in die weken idd een optie om aan te tonen dat ze wel erg kinderachtig(inhalig qua geld dus) doen.

Kirsty

Berichten: 695
Geregistreerd: 24-08-03
Woonplaats: Wageningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 16:50

Maar waarschijnlijk kunnen ze aan de startkaarten zien dat degene iemand anders is dan jij, maar ik zou in ieder geval iemand anders even laten bellen en gewoon aantonen dat ze debiel bezig zijn. Ze je hen in ieder geval op hun nummer!!! Gewoon kijken hoe ze reageren. Ik wens je sterkte met zoveel pech!

carola

Berichten: 8687
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 16:35

Hoe is het nou afgelopen Renske? Heb je iemand voor je kunnen vinden?