kosten laten overschrijven fjordenstamboek

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SpetterMacho
Berichten: 592
Geregistreerd: 18-02-04
Woonplaats: den haag

kosten laten overschrijven fjordenstamboek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-04 13:52

ik heb nu ong 3 weken wjerljocht e het gaat fantastisch, maar nu is mijn vraag ik moet hem laten overschrijven op mijn naam hoe duur dat allemaal is ...
Ik hoor het graag van jullie

Nog ffies 2 vragen wie heeft er meer info over ragna zn moeder en linfo over larsto zijn vader????

SpetterMacho
Berichten: 592
Geregistreerd: 18-02-04
Woonplaats: den haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-04 13:53

toetsenbord doet het niet helemaal zoals het hoort

Boomerang
Berichten: 1506
Geregistreerd: 03-06-03
Woonplaats: Onbekend

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 14:02

Ik heb mijn fjord net over laten schrijven. Dit kost 50 euro als je er voor kiest om niet lid te worden van het stamboek. Wil je wel lid worden kost het lidmaatschap 45 euro en overschrijven 15 euro, daarnaast nog inschrijfkosten. In totaal 69 euro en dan mag je meedoen aan keuringen, fjordsport ed. Ben je geen lid kost dit allemaal dubbel tarief.

Kortom voor die 19 euro meer krijg je allemaal leuke fjordeninfo, stamboekblad ed.

SpetterMacho
Berichten: 592
Geregistreerd: 18-02-04
Woonplaats: den haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-04 14:06

dus ik zou 69 euro kwijt zijn en dan krijg ik alle info ... en kan ik aan keuringen mee doen want ik wil wel keuringen doen omdat tie wel een A premie heeft en er niet bij laat zitten want het is een model paard om te zien onwijse mooie fjord dus ik wil wedstrijden en keuringen mee doen

marianna

Berichten: 3031
Geregistreerd: 09-03-04
Woonplaats: Warten

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 16:30

Ik geloof dat bijna alle stamboeken dat bedrag vragen aan overschrijvingsgeld en dergelijke.... ik was dat ook ongeveer kwijt toen ik Marian over liet schrijven en lid werd van het stamboek en dergelijke.

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 06:47

SpetterMacho schreef:
dus ik zou 69 euro kwijt zijn en dan krijg ik alle info ... en kan ik aan keuringen mee doen want ik wil wel keuringen doen omdat tie wel een A premie heeft en er niet bij laat zitten want het is een model paard om te zien onwijse mooie fjord dus ik wil wedstrijden en keuringen mee doen


Issie inmiddels wel geruind? Want als hengst mag hij alleen aan de hengstenkeuring meedoen en daar betaal je je scheel aan. Als ruin mag hij gewoon met de regionale keuringen meedoen en is het gratis (zit bij je lidmaatschap in).
Meer info over keuringen, kosten ed vindt je op www.fjordstudbook.com
Daar kun je ook zijn ouders opzoeken via het zoekprogramma (altijd leuk).
Verder is overschrijven op je eigen naam wel noodzakelijk aangezien bij de fjorden het stamboekpapier ook eigendomsbewijs is.

Veel succes ermee en wie weet tot ziens op een van de keuringen.

Viking

Berichten: 1989
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Driewegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 08:28

Jochie zijn moeder staat nu in Putten,ik heb die mensen hun e-mail adres.

Hij moet wel nog DNA getest worden,als het goed is heeft het stamboek zijn haar al.dan kost dat 37 euro,pas dan kan je naar de keuring met hem.

SpetterMacho
Berichten: 592
Geregistreerd: 18-02-04
Woonplaats: den haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-04 10:42

thnx viking dat je dat ffies zei Haha! ik zal het allemaal ffies snel gaan regelen... ennuh viking het gaat echt super met hem, hij staat snachts lekker in hetr weiland en smiddags gaan we samen lekker oefenen en of hij staat in de losgooibak kom snel langs...

Viking

Berichten: 1989
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Driewegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 14:08

Ik kom zeker snel langs,maar ik heb longontsteking gehad,dus ik moest het ff rustig aan doen Knipoog

Ik ben blij dat het zo goed klikt tussen jullie OK dan!

SpetterMacho
Berichten: 592
Geregistreerd: 18-02-04
Woonplaats: den haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-04 21:37

owww das niet zo goed komt dat zo ... ja ik ben er ook heel blij om gisteren had tie wel een sago buitje wou niks enz enz maar heb hem lekker rust gegeven en mag van mij lekker een week in het land spelen met zn grote vriend magic orlando zn fjorden vriend Haha! nou veel beterschap en zie je hopelijk snel