Suus op Amando@ dressuurwork!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Annetjuh

Berichten: 1065
Geregistreerd: 23-08-03
Woonplaats: Groningen

Suus op Amando@ dressuurwork!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-06-04 22:18

Vandaag had Susanne een dressuurwedstrijd, dus ik maar ff fotootjes gemaakt Haha! Ze zijn niet zo mooi geworden helaas...Boos!

Mooie vlecht Knipoog
Afbeelding

Aah die beentjes Haha!
Afbeelding

Galop!
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Foei Suus, niet je benen optrekken Tong uitsteken
Afbeelding

Dat waren ze weer...Lachen

Wie helpt mij aan een verzorgpaard? Haha! Graag 1tje in de buurt van Groningen Lachen
(Profiel bijgewerkt!)


Bornn
Berichten: 532
Geregistreerd: 14-04-04
Woonplaats: Maldegem (zeeland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 22:24

Leuk paardje hoor
en hoeveelste is ze geworden ??
en in welke catogorie heeft ze gestart ??
Haha!

Annetjuh

Berichten: 1065
Geregistreerd: 23-08-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-06-04 22:31

Ow sorry...B dressuur Knipoog Ze had iets van 157 punten, maar heb geen idee hoeveelste ze is geworden Bloos

Wie helpt mij aan een verzorgpaard? Haha! Graag 1tje in de buurt van Groningen Lachen
(Profiel bijgewerkt!)

Charley

Berichten: 9
Geregistreerd: 24-06-04
Woonplaats: Winschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 22:39

Had je daar niet even na gekeken dan ?
Wat jammer k was wel nieuwschierig geweest !

Annetjuh

Berichten: 1065
Geregistreerd: 23-08-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-06-04 10:25

Nou, ze had niks gewonnen en je hoort alleen maar de eerste en de tweede plek...dus geen idee hoeveelste ze is.

Wie helpt mij aan een verzorgpaard? Haha! Graag 1tje in de buurt van Groningen Lachen
(Profiel bijgewerkt!)

iloveperry

Berichten: 1604
Geregistreerd: 16-06-03
Woonplaats: Ommen!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 10:30

vraag: waar zijn je teugels?

ik denk dat als je je teugels er iets meer bij had gehad dat ie dan misschien niet zo lang liep, maar verder leuke foto's!

wie het laatst lacht......snapt de grap niet Haha!

Annetjuh

Berichten: 1065
Geregistreerd: 23-08-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-06-04 10:41

vraag: lees jij de tekst wel? Haha!

Ik rij hier niet hoor, dit is iemand van de manege Knipoog

Wie helpt mij aan een verzorgpaard? Haha! Graag 1tje in de buurt van Groningen Lachen
(Profiel bijgewerkt!)

NehnaDagmar

Berichten: 3949
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Roden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 14:29

Aangezien jij het niet bent heb je niet zoveel aan commentaar.. Maar vind niet (zoals het op de foto's lijkt) dat ze een winstpunt verdient heeft.. Het ziet er niet echt ontspannen uit..
Nek veel te lang, geen aanleuning, teugels te lang.. etc.

hetismij

Berichten: 3344
Geregistreerd: 09-04-04
Woonplaats: Bosch en Duin

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 15:38

leuke pony...weetje dit is echt toevallig want ik ken namelijk ook een suzanne die ook op een pony rijd die amando heet en die pony is ook een vosje met 4 witte benen en een bles Haha! ik verwachte bij het lezen van deze titel haar ook op "onze" amando dus dit is echt grapppig

Chocolate /3 M dressuur, B springen, M eventing
Dexter }:) Z dressuur

TeamSpirit
Berichten: 5818
Geregistreerd: 05-05-04
Woonplaats: De meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 15:41

leuke pony!!
wel contact houden met de mond!

Teamspirit... Je bent een toppertje!

Careano

Berichten: 5414
Geregistreerd: 09-05-04
Woonplaats: Wales

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 15:42

Ik vind het leen leuke pony maar bem het helemaal met NehnaDagmar eens! Ik vind het ook niet echt een winstpunt waard zoals het er hier uit ziet maar ja dat is mijn mening en ik ben geen jury Tong uitsteken

    Emily Nevita L2 + 2 <3
      Lief, jij blijft jouw leven lang bij mij!

Annetjuh

Berichten: 1065
Geregistreerd: 23-08-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-06-04 20:48

hetismij schreef:
leuke pony...weetje dit is echt toevallig want ik ken namelijk ook een suzanne die ook op een pony rijd die amando heet en die pony is ook een vosje met 4 witte benen en een bles Haha! ik verwachte bij het lezen van deze titel haar ook op "onze" amando dus dit is echt grapppig

Haha, wat een toeval Haha!

Wie helpt mij aan een verzorgpaard? Haha! Graag 1tje in de buurt van Groningen Lachen
(Profiel bijgewerkt!)

Annetjuh

Berichten: 1065
Geregistreerd: 23-08-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-06-04 20:50

NehnaDagmar schreef:
Aangezien jij het niet bent heb je niet zoveel aan commentaar.. Maar vind niet (zoals het op de foto's lijkt) dat ze een winstpunt verdient heeft.. Het ziet er niet echt ontspannen uit..
Nek veel te lang, geen aanleuning, teugels te lang.. etc.

Wel rekening mee houden dat het onderling is he Knipoog En verder rijdt ze nog maar twee jaar dus tja. Ze moet idd meer spanning op de teugels hebben, maar daar werkt ze al aan geloof ik Lachen Verder ging het heel netjes hoor, al helemaal als je kijkt naar hoe hij eerst liep, bokkend door de bak sjeesen! Bloos!

Wie helpt mij aan een verzorgpaard? Haha! Graag 1tje in de buurt van Groningen Lachen
(Profiel bijgewerkt!)

elke_fyfel

Berichten: 725
Geregistreerd: 28-06-04
Woonplaats: Maaseik

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 20:52

leuk paardje hoor Knipoog maar ik had hem liever iets ronder gezien en je teugels 'hangen' ook echt als waslijntjes op sommige foto's maar je houding ziet er goed uit alleen goed je tenen naar binne houden Haha!

Precious Pyra

loez

Berichten: 11067
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: Broekhuizen (lb)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 21:05

melanie (welly13) op bokt rijd ook 2 jaar,en heeft een jonge haflinger ingereden,en met 2 jaar rij ervaring verwacht ik eerlijk gezegt wel wat meer.
als je 2 jaar rijd(weet niet of ze ooit op een manege heeft gereden of rijd)
dan moet je onderhand wel weten dat je de teugels op maat moet hebben i p v los laten bengelen. ben het met abigaillover en nehnadagmar ook eens.

maar ja,dat is natuurlijk ook mijn mening.
maar als ze niet op een manege of iets rijd,zou ik als ik haar was toch les gaan nemen(als ze geen les heeft.weet ik niet maarja..)

[o]

Siets

Berichten: 8417
Geregistreerd: 22-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 21:25

Ziet er niet echt mooi uit, maar ik denk dat zij er veel plezier in heeft . Ze zou haar tenen niet zo naar buiten moeten draaien, dat ze geen uitgerekte enkelbanden had Schijnheilig Haha!.

Ik mis je zo... ;(

Dag lief vriendinnetje, dag grote zus, dag engel!

Zwanger! Wat een prachtig lichtpuntje, ik zie het graag als een lijntje met boven :). Het moest zo zijn!

NehnaDagmar

Berichten: 3949
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Roden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 22:00

siets schreef:
Ziet er niet echt mooi uit, maar ik denk dat zij er veel plezier in heeft . Ze zou haar tenen niet zo naar buiten moeten draaien, dat ze geen uitgerekte enkelbanden had Schijnheilig Haha!.


*LOL*

Annetjuh

Berichten: 1065
Geregistreerd: 23-08-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-06-04 22:21

Hmm, jullie vinden het wel grappig hea...ze heeft dingen waarop ze moet letten, kunnen jullie ook kijken naar de goede dingen? Bedoel ik verder niet boos ofzo Knipoog

Wie helpt mij aan een verzorgpaard? Haha! Graag 1tje in de buurt van Groningen Lachen
(Profiel bijgewerkt!)


hetismij

Berichten: 3344
Geregistreerd: 09-04-04
Woonplaats: Bosch en Duin

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 22:45

ja maar we proberen haar alleen maar te helpen en als je niet tegen kritiek kan moet je ook niet de foto's op bokt zetten (sorry niet aanvallend bedoeld maar ik heb wel gelijk)

Chocolate /3 M dressuur, B springen, M eventing
Dexter }:) Z dressuur

Thortana
Berichten: 4384
Geregistreerd: 25-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 22:48

hetismij, ik ben t helemaal met je eens!
en op bokt geven we toch (meestal) OPBOUWENDE kritiek
is alleen maar op je te helpen *LOL*

Annetjuh

Berichten: 1065
Geregistreerd: 23-08-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-06-04 09:24

Ja, maar jullie komen nogal over alsof het grappig is...ik zei toch ook dat ik het niet boos bedoelde. Ik vroeg alleen of jullie ook naar de goede kanten kunnen kijken. Knipoog

Wie helpt mij aan een verzorgpaard? Haha! Graag 1tje in de buurt van Groningen Lachen
(Profiel bijgewerkt!)

Suusoi
Berichten: 2081
Geregistreerd: 02-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 11:08

Aangezien ik dat ben die daar aan het rijden is zal ik ff wat dingetjes vertellen..

Ik was superzenuwachtig voor de wedstrijd en daardoor gaan er bij mij heel vaak heel veel dingen mis.. Ik had handschoentjes aan en daardoor gleden de teugels heel snel uit mijn handen.. heel jammer natuurlijk..
en dan ging het in de inrijbak nog heel netjes... Boos!

Ik ben ook meer een springruiter dan dressuur.. springen gaat echt 20x beter..
Afbeelding

Ik rij sinds 2 maand elke vrijdag op amando.. en daarvoor een hele poos niet dus ik moest het even helemaal opbouwen van hoe het ging enzo, daarom liet ik hem ook niet aan de teugel lopen want in galop heb ik daar veel moeite mee en in draf een beetje en anders staat er op het papiertje: handen stil houden. en ik heb wat tips gekregen dat ze zeiden dat dat niet hoefde want het was zowiso B, daar letten ze er niet echt op of je pony rond loopt of niet.. ze letten er meer op dat je netjes de figuren rijdt.

En wat interesseren jullie trouwens die winstpunten?
Als de jury mij allemaal punten hebben gegeven en liever ook niet hadden gehad dat ik een winstpunt moest hebben dan hadden ze mij wel lagere cijfers gegeven.. En dat was dus niet het geval en heb ik net op het randje een winstpunt..

Dit is toch mijn laatste dressuurwedstrijd op pony's omdat ik naar de paarden ga. bij de paarden heb ik namelijk een betere instructeur dan die nu aan mij lesgeeft want die rijdt zelf L2 en de instructeur bij de paarden kan wel ZZ lesgeven.

Kleine dingetjes zoals mijn tenen afsteken word aan gewerkt.
ik heb af en toe stro-tjes aan de singel en beugels maar dat lijkt een beetje heel debiel op een wedstrijd.

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 11:09

Ik weet niet of het al gezegt is, maar ik vind je beugels echt super kort, mogen denk ik wel 2 gaatjes langer Haha!

22 Januari verwachten we ons kleintje

Suusoi
Berichten: 2081
Geregistreerd: 02-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 11:14

Nu je het zegt.. Haha! die zouden wel wat langer mogen Haha! heb ik trouwens geen commentaar van de jury op gehad.. en zelf merk ik dat nooit.. als mijn beugels te kort of ongelijk zijn.. te lang wel want dan verlies ik ze steeds Knipoog

Eefje1987
Berichten: 167
Geregistreerd: 06-06-04
Woonplaats: Julianadorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 22:13

echt zo jammer dat ik dr niet meer op mag met wedstrijden
volgende x l1 suus?

Lessen op basis van natural horsemanship; grondwerk, trailerladen, (bitloos)rijden


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 59 bezoekers