Zelfvertrouwen weer helemaal opgekrikt..!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Zelfvertrouwen weer helemaal opgekrikt..!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 21:01

Oei,
ik heb alztijd zo weinig zelfvertrouwen.. Niet alleen tijdens het rijden maar eigenlijk gewoon altijd! Denk dat er hier wel meerdere last van hebben..

Nou had ik gisteren wedstrijd op de manege en ik deed trouw mee met Nada denkende dat ik wel weer 6de/7de zou worden net zoals altijd..
En dan heb je een stel van die huppelkutjes bij elkaar die worden dan 1ste, 2de, 3de en 4de en dan verschilt het om en om nog weleens wie wat wint. Maar gisteren had ik dus wedstrijd en was dus 4de! Dahag huppelkutje Schijnheilig Ze was dus 8ste ofzo...

Net geen beker maar wel een winstpuntje Knipoog Kunne we volgende keer weer hoger starten en dan doen we met Lucky mee..als ik vervoer kan regelen..

Vandaag had ik dus weer les op Lucky en dan ben ik helemaal onzeker omdat hij nog zo jong is en ik nog niet zo heel lang rijd. Maar ik zat en zit nog steeds in mijn fase dat ik zo`n huppelgevalletje heb verslagen ~~}> en de les ging hartstikke goed op Lucky..

Hij was braaf..! Hoefde helemaal geen moeite te doen om hem nageeflijk te krijgen deed hij allemaal zelf..

Superpony..

Op naar de volgende wedstrijd.. Cool

Mews

Berichten: 5499
Geregistreerd: 22-06-04
Woonplaats: Kopenhagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 21:24

Haha!! You go girl! Knipoog Ik heb / had (beetje twijfelgeval, de laatste tijd gaat het mega-goed in ieder geval! Haha!) ook last van laag zelfvertrouwen, het moet fantastisch zijn geweest om er in ieder geval al een te hebben verslagen... haha! Enneh, de volgende keer lekker eerste worden hè. Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 21:31

oew that feels good! Toen ik haar naam eerder hoorde dan die van mij had ik echt zoiets van huh??
Het was iig helemaal GE-WEL-DIG..!

Mews

Berichten: 5499
Geregistreerd: 22-06-04
Woonplaats: Kopenhagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 21:34

Hahaha!! Ik had haar gezicht wel willen zien toen ze er achter kwam dat ze 'maar' 8e was geworden! Nagelbijten / Gniffelen

talented

Berichten: 2434
Geregistreerd: 26-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 22:22

Luckey schreef:
oew that feels good! Toen ik haar naam eerder hoorde dan die van mij had ik echt zoiets van huh??
Het was iig helemaal GE-WEL-DIG..!


haha en mag ik dan ook weten over wie dit gaat Haha! ?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 17:28

talented schreef:
haha en mag ik dan ook weten over wie dit gaat Haha! ?


Tuurlijk die doos van een .. (pb je wel ff Haha! )

Llover

Berichten: 542
Geregistreerd: 26-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 10:54

GEFELICITEERD!!!!!!!!!! OP NAAR DE VOLGENDE>>>>>>

Kliko

Berichten: 3026
Geregistreerd: 19-01-04
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 12:23

Gefeliciteerd met je 4e plaats en je wp-tje natuurlijk! OK dan!

Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 14:14

Proficiat! Zie je wanneer je ontspannen en zeker op het paard stapt gaat het meteen ook 10x beter!! OK dan! Succes verder Haha!