Trekpaard gereden :D

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
BlackWych

Berichten: 1971
Geregistreerd: 03-07-02

Trekpaard gereden :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-06-04 22:32

Dit weekend waren wij een paar dagen weg met de Opel Manta Club Nederland. Die hadden een weekend georganiseerd in Zeeland, Kruiningen om precies te zijn.

Op zaterdag was de tourrit en vandaag, zondag, is er altijd een verassings excursie.

We kwamen terecht in Wemeldinge bij mensen die struisvogelhouders waren geweest en er nog 6 hadden voor de hobby. De groep werd opgesplitst in 2-en en zo werden we rondgeleid en er werd van alles verteld.

We mochten ook nog een struisvogelkuiken van een week vasthouden. Die zijn zo mooi! Lovers En op hun rug hebben ze haast een soort van egelstekeltjes met daartussen hele typische donsveertjes.

Daarna kregen we wat drinken met een plakje zelfgemaakte cake van struisvogelei. Nou, daar was niets mis mee! Vingers aflikken

D'r stond daar ook een trekpaardmerrie met een veulen van 2 weken en die vind ik zo leuk! Lovers De lekkere stevige benen onder zo'n veulen

Wat bleek nou, ze hadden nog drie merries en lieten een demonstratie ringsteken zien. Hardstikke leuk! Drie generaties op die machtige paarden zonder zadel in galop en dan nog even zo'n ringetje steken OK dan!

Na de demonstratie mochten de mensen die dat wilden ook even op de paarden zitten. Uiteindelijk, na mijn moed verzameld te hebben, mocht ik op het paard van de jongste demonstrant. Wat ik al dacht: dat zit heerlijk! *LOL* Toen werd ik nog moediger, als ik dan toch die strip op zou gaan, moest ik maar een galopje proberen ook. In eerste instantie op weg naar de strip hadden we nog wat communicatieproblemen Ach gut , maarreh, ze deed het prima, ik bukte op tijd voor het touwtje en het was een hardstikke leuke ervaring OK dan! . Haar berijder had niet verwacht dat ze een galopje zou doen voor een vreemde, dus dat was ook een leuk compliment.

Al met al een hele leuke afsluiting van een leuk weekend en omdat het toch met paarden te maken heeft, kan ik het ook hier kwijt Haha!

=^.,.^=

De grootste overwinningen zijn behaald door nog even vol te houden...Remember before you point your finger at someone else to blame, you point at least three fingers at yourself...


Careano

Berichten: 5414
Geregistreerd: 09-05-04
Woonplaats: Wales

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 22:33

FOTO'S!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! t lijkt me lekker zitten! Haha!

    Emily Nevita L2 + 2 <3
      Lief, jij blijft jouw leven lang bij mij!

BlackWych

Berichten: 1971
Geregistreerd: 03-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-06-04 11:05

Er zijn helaas geen foto's van Scheve mond Dat vind ik ook erg jammer! Enneh, het is net een luie stoel om op te zitten *LOL*

=^.,.^=

De grootste overwinningen zijn behaald door nog even vol te houden...Remember before you point your finger at someone else to blame, you point at least three fingers at yourself...

Shettiefan
Berichten: 304
Geregistreerd: 31-05-04
Woonplaats: Papendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 11:29

Ik heb ook eens op een trekpaard gezeten, een super cool gevoel is dat.

Watch out !!!
Shetties about !!!

Lowara

Berichten: 25345
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 15:52

Dan zit je half in de split lijkt mij zo!

Tinker Lowara; M1+2 eindstand, Tinker Arwen; M1+15 eindstand, Tinker Elke; M2+6/M1+11,Tinker Maeve L2+2 eindstand, Tinker Sansa te klein gebleven :+

Marieke_K

Berichten: 12899
Geregistreerd: 03-06-04
Woonplaats: ****

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 16:03

Trekpaarden zijn cool. Niet geprobeerd ring te steken? Ik heb afgelopen stroa mijn vuurdoop gehad, echt heel leuk. En Lowara, je zit niet half in een split, maar meer alsof je in een lekkere stoel zit. Er afvallen is (bijna) onmogelijk en t galoppeert heerlijk.

L2 + 0 met de Bolle :) // Eindstand

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 17:10

Trekpaarden zitten erg lekker idd Lachen

Heb er een tijdje vier verzorgd met een vriendin. We gingen regelmatig met ze de bossen in Lachen
We zijn zelfs eens de mac drive in gereden Haha!

Het leven is een gebakje!


Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 17:41

Geweldig...
Dat is ook altijd mijn droom nog eens, op zo'n gigantisch trekpaard, en dan liefst een Shire Haha!

xx_Irisje

Berichten: 12345
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 17:44

Zit heerlijk zo'n groot ding,
vriedin van mij heeft een shire, heb ik ook wel eens op gereden..
heerlijk zit t, en weet je hoe gaaf als ie bokt, zo'n groot lijf voel je doen helemaal bewegegen!

Iris op instagram!
Jeanne D'Arc, Elite Sport (v. Negro x Elite, Sport v. Jazz) Lichte tour


Isleen

Berichten: 481
Geregistreerd: 10-04-04
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 18:16

Ik vind het ook geweldig om op zo'n groot paard te zitten. OK dan!
Mijn moeder heeft een shire foto's staan in mijn profiel.

iedereen vind mij raar omdat ik anders ben,
ik vind anderen raar omdat ze hetzelfde zijn.

fiero
Berichten: 3
Geregistreerd: 24-06-04
Woonplaats: gem. zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 20:30

ik vraag me af hoe dat voelt.. nog nooit op een paardje gezeten dan ongeveer 1.70... en dat was een gewone kwpn'er...
ach ja, t komt wel ooit dat ik nog op een trekpaardje zit, met zijn grote passen..

fjordjes are the best Lachen

Tanneke

Berichten: 3730
Geregistreerd: 31-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 22:30

Trekpaarden zitten echt heel fijn
Vind je het gek, dat ik het (bijna) elke dag doe Knipoog Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Celebi, douschka, Ffion, Sanniej_, Sydney_Zorro, Unicorn79 en 85 bezoekers