oh-oh... dom mutsje Amberto sloopt digi...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Amberto

Berichten: 1593
Geregistreerd: 28-01-04
Woonplaats: Haarlem!

oh-oh... dom mutsje Amberto sloopt digi...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-04 16:45

oh oh.... dom dom dom... Bloos! ik sloop zojuist de digi van mn vriendje... naja.. slopen is wel een heel groot woord, het klepje voor de USB uitgang is nu zeg maar stuk (er is iets vanaf gebroken)... denk dat ik nu maar eens heeeeeel voorzichtig met lijm aan de gang moet! Wat ben ik ook een muts! Scheve mond
(hopelijk gaat het lukken, anders krijg ik dat ding volgens mij nooit meer mee!)

Sok

Berichten: 15059
Geregistreerd: 02-12-03
Woonplaats: 't Noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 16:48

woepsiej.... Bloos!
hopen dat het lukt he Knipoog

Amberto

Berichten: 1593
Geregistreerd: 28-01-04
Woonplaats: Haarlem!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-04 16:58

Ik heb het geplakt, hopelijk volstaat het Scheve mond Alleen nu een nieuw probleem: mn handen zitten een beetje onder de superlijm... erg vervelend... (gelukkig heb ik verder niets aan elkaar geplakt, dat had ik de vorige keer wel)... hoe bedoel je, slechte motoriek?! Haha!

Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 17:18

Er zal waarschijnlijk niet zonder reden worden gesproken over aan elkaar plakkende oogleden, op het etiketje wat altijd op die lijmen zit . Oftewel, er zijn meer mensen waarbij de fijne motoriek wat finetuning zou kunnen gebruiken Ach gut . Je moet maar zo denken, als zij het hebben over oogleden valt het bij jou nog mee met alleen maar plakkende handen. Als je je vingers nu aan elkaar lijmt, moet je met een potlood tussen je vingers rollen.