Wedstrijd gereden op Empire!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
samhorse

Berichten: 1180
Geregistreerd: 19-01-03
Woonplaats: vlaardingen

Wedstrijd gereden op Empire!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-04 20:13

Vandaag had ik een wedstrijd op een manegepaard Empire. Wou eerst op Kenzo mn verzorgpaard gaan, maar zn eigenaresse had zelf ook een wedstrijd in et M2.

Maandagavond heb ik ook nog steeds les op een manege, maar van me instructeur mocht ik niet op Empire ,want hij vond dat er alleen sterke mannen op moesten omdat ie dwars en sterk is!!! Maar ik wou natuurlijk nog wel even op em rijden/oefenen voordat ik met hem een wedstrijd ging doen. Mocht er uiteindelijk toch een x op. Alleen was het een buitenrit, dus van oefenen is niet veel gekomen. Helaas, maar ik wou toch op hem de wedstrijd doen. Had er wel al een paar opgereden in een andere les en dat ging altijd prima. Maar dat was al weer zo'n tijd geleden.

Maar ja, Vandaag had ik dus de wedstrijd op hem. Niemand anders ging op hem. Het inrijden ging wel goed, maar toen ik de ring in moest ging hij wel weer even dwars doen. Maar dat had ik hem al gauw afgeleerd Knipoog LachenDus van dwars doen is van hem niet veel gekomen, hij was gewoon super braaf!!! De proef ging ook goed. Maar had totaal niet verwacht een prijs te hebben.
Meiden waar tegen ik moest, zaten al te zeggen dat ze hadden gewonnen en dat het zo goed ging dus dacht nou voor mij zit er zeker geen prijs in.
Om 2 uur was de prijsuitrijking. Wordt ik omgeroepen dat ik eerste ben geworden Haha! Haha! Ik had het helemaal niet verwacht, ben dus echt super trots op empire!! Haha! Haha! Empire verdiend het echt!!!!! Dus me instructeur mag nooit meer zeggen dat ik niet op Empire mag, want heb samen met hem toch de makkelijkere paarden verslagen!!! Knipoog Tong uitsteken

Groetjes Samantha (_)(_)(_) Empire

p.s Foto's komen nog, moet ik namelijk nog knippen van de film Schijnheilig alleen weet niet hoe ik die film op de comp krijg Clown
vraag ik het wel weer aan me pa Tong uitsteken

marjoleinie

Berichten: 1521
Geregistreerd: 20-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 20:18

Gefeliciteerd joh *LOL* OK dan!
het is altijd leuker als je het niet verwacht Haha! Knipoog

sam_antha

Berichten: 2044
Geregistreerd: 10-08-03
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 20:22

Empire is echt een super paardje Lachen Ik ken hem van toen die nog op de Flardingha ruiters een eigen paardje was. Echt een super leuk beestje!

Gefeliciteerd!

Glitch

Berichten: 8457
Geregistreerd: 19-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 20:24

Gefeliciteerd!!
Hartstikke goed!!

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 21:45

hartstikke goed. Maar ik verplaats dit topic even naar wedstrijden.

samhorse

Berichten: 1180
Geregistreerd: 19-01-03
Woonplaats: vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-04 15:10

Iedereen bedankt voor de leuke reacties Haha! En heike bedankt voor het verplaatsen.

samhorse

Berichten: 1180
Geregistreerd: 19-01-03
Woonplaats: vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-04 15:14

horses4life schreef:
Empire is echt een super paardje Lachen Ik ken hem van toen die nog op de Flardingha ruiters een eigen paardje was. Echt een super leuk beestje!

Gefeliciteerd!


ooh gaaf dat je hem ook kan. Waarom had degene hem eigenlijk verkocht?? Of weet je dat niet. Hoe was zijn karakter toen? Want hij is best bang met poetsen hij vind het echt nix, je moet echt zn vetrouwen winnen. Uiteindelijk vind ie het wel prettig.
Hij is idd een super paardje!! iig als je wat weet over hem van toen, wil je het dan pb-en bedankt!!! Haha!