Zusje door de lucht

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Zusje door de lucht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-02-02 19:20

Vandaag was er weer een hele aparte gebeurtenis met mijn zusje in de hoofdrol. Niet alleen de paarden worden bij ons irritant met storm, ook zusjes schijnen daar last van te hebben. Mijn zusjes bijvoorbeeld waren echt aan het klieren. Dus ik stuurde ze de kamer uit met de boodschap 'ga vliegeren ofzo'. Weet niet waar ik het vandaan haalde, maar mijn zusjes vonden dat eigenlijk wel een goed idee. Even later zag ik de dames trippelen hoor, met vlieger en al racend door de tuin. Zit wel goed dacht ik nog, totdat ik geschreeuw hoorde en in mijn ooghoek zag ik dus mijn zusje door de lucht vliegen, en hoog ook! Voordat ik iets kon ondernemen laat ze dus los en valt tegen een boom aan. Ik schrok mij echt kapot maar hoorde haar al huilen, gelukkig. Aangekomen in de boomgaard zag ik dat haar gezicht behoorlijk bloedde en haar arm hield ze heel vreemd. Het kind maar voorzichtig meegesjouwd naar huis en onderzocht. Haar arm zag er dus echt niet uit, op één plek kwam een stuk bot door de huid en het zag er heel erg dik paars/blauw uit. Duidelijk een gebroken arm. Naar het ziekenhuis gegaan waar ze verder werd onderzocht, gelukkig verder niets ernstigs alleen die gebroken arm waaraan ze inmiddels is geopereerd. Ze blijft nu een nachtje in het ziekenhuis om gewekt te worden (vanwege de klap op het hoofd) en ook voor de narcose geloof ik. Maar hoe zoiets kan gebeuren..Naderhand hoorde ik van mijn andere zusje dat ze het landje waren opgegaan, en daar staat natuurlijk behoorlijk veel wind. Vanuit het landje is ze dus de boomgaard in gesleurd, dat is zo'n 10 meter door de lucht! Het is ook maar een grietje van 4,5 dus ja, wegen doet ze ook niet veel. Achteraf zo stom, wij hebben al zo'n mega-vlieger dus ik had het kunnen weten. Gelukkig is het goed afgelopen en dit overkomt mij dus niet meer!!


Druif_01

Berichten: 8810
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-02 20:16

sjeetje, wat erg, maarja, je kon ook niet weten dat je zusjes het zo letterlijk zouden opvatten. Wens je zusje maar beterschap van mij.

Wil jij graag een mooi, stevig halster, armband of sleutelhanger van paracord? PB voor meer info! Zie mijn profiel voor een paar voorbeelden.

joyce B

Berichten: 16372
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-02 20:18

Goh, niemand die jou en je zusje ooit nog wijsmaakt dat mensen niet kunnen vliegen! Beterschap voor je zusje... wat een pech!


Caballo

Berichten: 1160
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Texas, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-02 20:37

Ach jeetje zeg!!! Ze heeft het inderdaad wel wat letterlijk opgevat. Ik hoop maar dat ze gauw beter wordt.
Zeg volgende keer maar dat ze bomen moeten gaan tellen in het bos ofzo. Dat kan niet zo veel kwaad. Haha!

groetjes.

Life is all about ass; you're either covering it, laughing it off, kicking it, kissing it, busting it, trying to get a piece of it or behaving like one.

angelfire

Berichten: 4715
Geregistreerd: 26-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-02 22:03

zo je hebt je volgens mij dood geschrokke!!
maarja je kan wel verw8en dat een kind van 4,5 jaar het letterlijk kan opvatten maargoed daar je denk je dan nie bij na als je dat zegt
gelukkig is alles op z'n pootjes terrecht gekomen!! *LOL*

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-02 12:03

ag,. zo'n jong meissie al in t ziekenhuis? ik vond het ook heel erg, ik ben 13, en toen ging ik al keihard janken toen ik moest blijven en geopereerd moest worden, zomaar,door een val van een paardje.
wens dr maar heel veel sterkte, en voortaan niet meer vliegeren Knipoog

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-02 12:07

jeetje wat sneu voor haar zeg maar het erger af kunnen lopen. Nu is het al heel erg dat ze geopereerd moest worden maar later kunnen jullie er misschien nog weleens op lachen.
Ze weet nu tenslotte hoe het voelt om echt te vliegen Haha!

Hoofd AMF.
ik heb er 1, een chocolad met wit katertje,
Gizmo !! Mijn icon is zijn vader.

Charmotte

Berichten: 4245
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-02 15:06

Woh da's schrikken!!! Gelukkig heeft ze alleen ene gebroken arm, nou gelukkig... ik bedoel; het had ook erger kunnen aflopen natuurlijk...

Clautje schreef:
ag,. zo'n jong meissie al in t ziekenhuis? ik vond het ook heel erg, ik ben 13, en toen ging ik al keihard janken toen ik moest blijven en geopereerd moest worden, zomaar,door een val van een paardje.
wens dr maar heel veel sterkte, en voortaan niet meer vliegeren Knipoog


Mijn zusje ligt heel vaak en lang in het ziekenhuis hoor, ze vind het niet erg. Ja wel erg natuurlijk, want ze is natuurlijk liever thuis waar ze lekker kan buitenspelen... Maar niet huilen ofzo.. Ze is er al aan gewend (ze heeft epilepsie)

Charmotte 4-ever!!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: afkepieteke, Amanda_T, angrywolf, Anoukjuuuhh, IASCrawler, Ik_is_Ik, Janneke2, Josien_, KimD, Milando, Pferdchen, Roquen, Saranghea, swatch en 56 bezoekers