ben nieuw hier en een vraagje.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Danea
Berichten: 81
Geregistreerd: 28-06-04
Woonplaats: Gelderland

ben nieuw hier en een vraagje.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-04 10:09

Hallo allemaal,

ik heb hier al heel wat keren meegelezen maar nu toch ook maar zelf geregistreerd.
Ontzettend leuk forum waar je ook echt wat aan hebt vind ik.
Ik zal even iets vertellen over mezelf, ik heb vroeger wel eigen paarden gehad en daar tussendoor altijd voor anderen gereden, op dit moment verzorg ik een arabiertje en zij verwacht begin juli een veulen van een fries (arabo-fries) ben erg benieuwd hoe dat er uit gaat zien, het is haar eerste veulen dus ook benieuwd hoe ze er mee omgaat en zo.

Nou, als jullie meer willen weten vraag maar raak, maar ik had ook nog meteen een vraagje, ik zou graag instructrice willen worden en nou weet ik dat de knhs wel orun-cursussen geeft maar veel van jullie waren er niet zo over te spreken geloof ik, nou vroeg ik me dus af, zijn er in nederland nou echt geen andere mogelijkheden om instructrice te worden, ik vind het best vreemd dat dit de enige mogelijkheid is, weten jullie misschien iets anders en is het nou wel of niet verplicht als je les geeft om een diploma te hebben, ik dacht eigenlijk van niet. ( ik geef geen les zonder diploma hoor)

Alvast ontzettend bedankt en tot ziens dan maar Lachen

vamp

Berichten: 3861
Geregistreerd: 19-01-03
Woonplaats: waar de zon schijnt

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 10:57

welkom!
op je vraag weet ik eigenlijk geen antwoord, wel zou je kunnen kijken bij opleidingen , bv: deurne, en daar in de buurt zit er nog een, maar die is wat algemener met dieren. je kan ook bij google iets intypen, en dan krijg je er genoeg informatie over.
succes!

rainbowcash

Berichten: 882
Geregistreerd: 25-02-03
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 13:37

WElkom bokker!! Veel plezier hier op bokt.nl!

Tempus

Berichten: 2288
Geregistreerd: 25-05-04
Woonplaats: Beverlo Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 13:40

welkom, in belgie heb je een C- brevet nodig om les te mogen geven ( en betaald te worden), anders mag je wel les geven maar niet betaald worden, weet wel niet ho dat in Nederland is

Danea
Berichten: 81
Geregistreerd: 28-06-04
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-04 11:38

ik heb het hele internet al afgezocht, je leest wel vaker dat mensen bv. geen geschikt paard of zo kunnen regelen, ik zou dan dus denken dat er eigenlijk ook andere mogelijkheden moeten zijn.