Lodewijk!!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Tancreda4

Berichten: 23960
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Lodewijk!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-06-04 21:27

Vandaag weer bij mijn uitlaat hond Lodewijk langs geweest, nu weer eens mét camera. Het was prachtig weer en kon die kans natuurlijk niet voor bij laten gaan. Mijn jas aangedaan, en mijn camera veilig in de binnezak gepropt, hopen dat Lootje zich zou gedragen bij het begroeten Tong uitsteken
Hij mag dan wel niet springen vanwege zijn pootje (gescheurde kruisbanden) maar hij kan zo tekeer gaan als ik kom! Gelukkig bleef hij vrij rustig, al zullen ze in Tokyo vast nog hebben gedacht dat er een hond werd mishandeld, zo gilde hij Haha! Lovers

Even poseren. Meneer genoot lekker van het zonnetje.
Afbeelding

Afbeelding

Het is en blijft een fotomodel. Hij weet gelijk hoe laat het is als ik mijn camera pak Tong uitsteken Hij kijkt wel zielig... Meneer verveelt zich omdat hij niet mag rennen met zijn pootje en maar kort mag lopen... Zijn vrouwtje zorgt voor zoveel mogelijk afwisseling, maar heel vrolijk als vroeger is hij nie meer zo vaak...
Afbeelding

Even kroelen - dan leeft hij gelijk weer helemaal op: Kijk hem lachen! Lovers
Afbeelding

En Mooi zijn Kwijl
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Even gaan zitten en bijna in slaap vallen Haha!
Afbeelding

Lootje helemaal
Afbeelding

Hij loopt gelukkig redeijk goed met zijn pootje (het is het linker achter), maar het beste zou zijn als hij zo snel mogelijk weer in het gyps ging. Helaas heeft hij wondjes op zijn pootje gebeten, die eerst moeten helen voordat het gyps erom kan...
Afbeelding

Dat waren ze weer van mijn knapperd Lovers
Steeds als ik weer eens langs ga kan ik me wel voor mijn kop slaan dat ik niet vaker langs kom, zo blij is hij altijd...


wenny

Berichten: 7670
Geregistreerd: 06-03-03
Woonplaats: Hoekschewaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 21:32

erg mooie hond hoor
gave foto's


LBroekhuizen

Berichten: 2294
Geregistreerd: 09-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 07:23

wauw hele mooie hond en leuke foto`s
Wij hebben ook een witte herder

Stop Wishing, Start Doing

LBroekhuizen Fotografie https://www.facebook.com/LBroekhuizenFotografie/

eknein

Berichten: 4347
Geregistreerd: 01-05-04
Woonplaats: Vries

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 07:26

hey mooie hond! als ik foto's van mijn hond wil maken dan draait die echt altijd zijn hoofdweg....


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 bezoekers