Zadels van S & K ??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tatt_x

Berichten: 807
Geregistreerd: 27-02-04
Woonplaats: België

Zadels van S & K ??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-04 15:44

Ik vind die zadels van S & K zo mooi !!Maar ik heb horen zeggen dat ze slechte kwaliteit zijn...Maar ze zien er zo Kwijl uit !!! en goedkoop !

Afbeelding
VZH Zadel,singel,beugelriemen & beugels € 169 !!! en hoofdstel bijpassend verkrijgbaar voor € 39 !!

Afbeelding
VZH of Dressuur,tweekleurig,zadel,singel,beugels+riemen voor slechts € 189 !!! en hoofdstel bijpassend verkrijgbaar voor € 39 !!

Afbeelding
Dressuurzadels,lichtbruin/donkerbruin of donkerbruin,beugels+ riemen,singel, € 289 en hoofdstel bijpassend verkrijgbaar voor € 39 !!!!

Afbeelding
Dressuurzadels,donkerbruin/lichtbruin of zwart/lichtbruin,beugelkriemen,beugels,singel voor slechts € 289 en hoofdstel bijpassend verkrijgbaar voor € 39 !!

Is dit een grap of zijn ze gewoon zo goedkoop ?? Ze zien er IMO prachtig uit !

Naatus

Berichten: 945
Geregistreerd: 18-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 15:50

ik had de bovenste, het vz zadel. Slijt snel en paste absoluut niet goed op mijn paard. smalle boom zit erin..

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 17:59

Het ziet er idd leuk uit....maar een goedkoop stel leren schoenen zien er ook mooi uit als je ze koopt.

Zadels van die prijs slijten nou eenmaal sneller, het verschilt natuurlijk hoe je er mee om gaat, maar feit blijft dat het nooit dezelfde kwaliteit kan zijn als de duurdere zadels.

Logisch wordt er ook minder tijd besteed aan de afwerking en de pasvorm, dat kost tijd en ook tijd is geld.

xxappiexx

Berichten: 5505
Geregistreerd: 19-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 21:20

Ik heb ook een S&K zadel, hij ligt nog redelijk maar ik ben er absoluut niet tevreden mee!
Ik rijd m'n kont erop door Boos! Clown Bloos! Verdrietig En het zadel slijt super snel! D'r zit nu al een gat in...na 1 jaar....nooit kopen dus! Ook al zijn ze zo goedkoop!
Betere kwaliteit zadels zijn ook niet zo heel duur dus koop een betere!

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48396
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 22:06

ik heb een S&K zadel en ben redelijk tevreden... Lachen

Ik heb er niet veel voor betaald, het zadel ligt goed op Banjer, en biedt goede houvast.

Jetta

Berichten: 3987
Geregistreerd: 19-01-02
Woonplaats: Aan de rand van de stad

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 22:10

Het is spotgoedkoop, ik zou dus wel aan de kwaliteit twijfelen. Denk erom dat het belangrijk is dat het zadel goed past!

xxappiexx

Berichten: 5505
Geregistreerd: 19-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 23:27

Ik heb trouwens de bovenste. Het zadel past goed hoor maar het is al zo snel (te) erg versleten...

StalDoorstap

Berichten: 6691
Geregistreerd: 19-04-02
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 00:07

S en K zadels zijn heel erg redelijk in verhouding tot de prijs!
Volgens mij is alleen de bovenste een S en K zadel , hoor.

Anike

Berichten: 1933
Geregistreerd: 07-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 10:15

IK heb ook een S & K zadel... een dressuur.
Een Night Rider. Zit erg lekker en ligt goed op de rug van me paard..