Manege te Wijdenes (ex- leden & paarden)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Manege te Wijdenes (ex- leden & paarden)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-06-04 16:50

Ik ben op zoek naar mensen die de Manege te Wijdenes kennen, of weten waar de paarden heen zijn verkocht.
Van een bokker hier heb ik de informatie gekregen dat sommige paarden daar nooit zijn aangekomen op de plek waarheen ze zijn verkocht (Manege Goedhart te Andijk) Ik wil heel graag weten hoe de paarden maken nu. Ik ben vooral benieuwd naar Rascal die daar blijkbaar niet staat.
Hoop echt dat iemand iets over hen weet.

(p.s ik wist niet waar ik het moest plaatsen, dus verplaats het maar als het fout is)


Kikka

Berichten: 4687
Geregistreerd: 18-12-03
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 16:51

Ik wil het ook weten !!!! Haha!
Thnx Nienk Lachen
Maar kent dan echt helemaal niemand Kevin ? Scheve mond

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-06-04 18:43

Weet echt niemand wat?? Scheve mond

gomir

Berichten: 25523
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 19:40

Ik weet alleen dat er een aantal paarden naar Goedhart zijn gegaan, meer weet ik niet

Waarom probeer je geen contact op te nemen met de voormalige eigenaren van de manege Verward Die zullen het ongetwijfeld wel weten

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*


RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-06-04 19:43

gomir schreef:
Ik weet alleen dat er een aantal paarden naar Goedhart zijn gegaan, meer weet ik niet

Waarom probeer je geen contact op te nemen met de voormalige eigenaren van de manege Verward Die zullen het ongetwijfeld wel weten


Dat ga ik ook doen, maar alleen kan ik niet zo gauw de moed vatten.. (via internet is het toch altijd gemakkelijkst, maar ik wil ook wel graag de ervaringen van de andere mensen weten over de manege Lachen )

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 19:43

Bedoel je de centrumruiters? Waar Krack C ook vandaan komt?
Niet dat ik mensen/paarden ken hoor Schijnheilig
Kwam daar alleen nog wel eens op wedstrijden Knipoog

Apple

Berichten: 76181
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 19:47

De oude manege in Wijdenes? Bedoelen jullie wat eerst manege Vlaar/Stoeterij 't Centrum was?

Ik heb daar 22 jaar terug op ponyrijles gezeten (Heb op Tisby leren lichtrijden. Mona, ook een lieve pony. En Roos: die heeft mij in galop eraf gelanceerd zodat ik een hersenschudding had).
Later, 13 jaar terug, heb ik daar weer een jaar paard gereden. Mijn favoriet was toen Sasja (maar die is al weggegaan toen ik er nog reed). Verder bekende namen: Vlek, Susan en Western.

Is die manege dan gestopt?

Toevoeging: wist wel dat het ook een fokkerij/handelsstal was, maar dat Krack C notabene daarvandaan kwam Bloos!.

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-06-04 19:50

Antoinette"]
Bedoel je de centrumruiters? Waar Krack C ook vandaan komt?
Niet dat ik mensen/paarden ken hoor Schijnheilig
Kwam daar alleen nog wel eens op wedstrijden Knipoog
[/quote]

Jeps, krack C komt daar vandaan Lachen

[quote="Apple schreef:
De oude manege in Wijdenes? Bedoelen jullie wat eerst manege Vlaar was?

Ik heb daar 22 jaar terug op ponyrijles gezeten (Heb op Tisby leren lichtrijden. Mona, ook een lieve pony. En Roos: die heeft mij in galop eraf gelanceerd zodat ik een hersenschudding had).
Later, 13 jaar terug, heb ik daar weer een jaar paard gereden. Mijn favoriet was toen Sasja (maar die is al weggegaan toen ik er nog reed). Verder bekende namen: Vlek, Susan en Western.

Is die manege dan gestopt?

Toevoeging: wist wel dat het ook een fokkerij/handelsstal was, maar dat Krack C notabene daarvandaan kwam Bloos! .


Ja, dat is hem Lachen De paarden ken ik niet, want ik denk toch wel dat het heleboel jaartjes geleden is.. En de manege is helaas gestopt, heb wel een tijdje om gejankt!

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 19:54

Manege is idd gestopt.. Idd heeft Goedhart er wat staan en ik weet dat De Eenhoorn er wat staan heeft bij Vlaar vandaan..

Je kan Vlaar toch ook even bellen om te vragen waar ie is en adres vragen? Succes! Miss dat andere bokkers uit de buurt nog meer weten maar dit is iig wat ik ervan weet

keep calm, I'm engaged!!! <3

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-06-04 14:02

obelix schreef:
Manege is idd gestopt.. Idd heeft Goedhart er wat staan en ik weet dat De Eenhoorn er wat staan heeft bij Vlaar vandaan..

Je kan Vlaar toch ook even bellen om te vragen waar ie is en adres vragen? Succes! Miss dat andere bokkers uit de buurt nog meer weten maar dit is iig wat ik ervan weet


De Eenhoorn heeft de paardjes niet, want ik rij daar Lachen

Vanes

Berichten: 3164
Geregistreerd: 06-12-02
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 14:15

Ik weet dat de pony's her en der in het land verkocht zijn.
zo heeft Penny vorig jaar een tijdje bij ons op stal gestaan, dat meisje is later naar een andere stal gegaan.
Maar dat ie alles verkocht heeft is al een hele poos terug hoor.

Apple, grappig die paarden ken ik ook allemaal nog, sasja heeft daarna nog tig jaar op manege andijk staan.
Mijn favo paard was Pandora.

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-06-04 17:39

Vanes schreef:
Ik weet dat de pony's her en der in het land verkocht zijn.
zo heeft Penny vorig jaar een tijdje bij ons op stal gestaan, dat meisje is later naar een andere stal gegaan.
Maar dat ie alles verkocht heeft is al een hele poos terug hoor.

Apple, grappig die paarden ken ik ook allemaal nog, sasja heeft daarna nog tig jaar op manege andijk staan.
Mijn favo paard was Pandora.


Klopt het was idd een heel tijd geleden, (2 en halve jaar trouwens,, *goh dat gaat snel!*)

Kikka

Berichten: 4687
Geregistreerd: 18-12-03
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 15:48

Is het alweer 2 en half jaar terug ?!?
Jeetje...Scheve mond

seleentje_13
Berichten: 1
Geregistreerd: 23-12-08

Re: Manege te Wijdenes (ex- leden & paarden)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-08 14:15

MoonChloe schreef:
Ik ben op zoek naar mensen die de Manege te Wijdenes kennen, of weten waar de paarden heen zijn verkocht.
Van een bokker hier heb ik de informatie gekregen dat sommige paarden daar nooit zijn aangekomen op de plek waarheen ze zijn verkocht (Manege Goedhart te Andijk) Ik wil heel graag weten hoe de paarden maken nu. Ik ben vooral benieuwd naar Rascal die daar blijkbaar niet staat.
Hoop echt dat iemand iets over hen weet.

(p.s ik wist niet waar ik het moest plaatsen, dus verplaats het maar als het fout is)


hoi ik ben selena ik heb een pony rascal ik weet dat hij bij mange vlaar van daaan komt.
hij is nu 33 jaar en ik heb hem nu al 8 jaar
je kan me een berichtje stuuren als je meer over hem wil weeten

xx

Judje

Berichten: 15808
Geregistreerd: 02-01-07
Woonplaats: Teuge

Re: Manege te Wijdenes (ex- leden & paarden)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-08 16:58

Dit topic is meer dan 2 jaar oud en daarom komt er een slotje.

Zoals de grote rode letters aangeven is het na twee weken alleen toegestaan te reageren wanneer je bericht écht iets toevoegd aan het topic.


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GrapeshotBot, Justico, marga1 en 27 bezoekers