Taliesin@work!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Voice

Berichten: 919
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: Het leukste dorp van Groningen!

Taliesin@work!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-06-04 15:23

Hoi,

Na gisteren even naar het bos geweest te zijn (zie [ITP] Taliesin voor het eerst in het bos! ) moest ze vandaag weer even in de bak aan het werk.

Het gaat echt steeds beter. Ze is nu aan de ene kant soms wat minder braaf, maar aan de andere kant laat ze zich steeds beter "rijden". Zo had ik vandaag de ingang van de bak open gelaten, omdat ik wilde kijken hoe dat ging. Op de linkerhand wilde ze er af en toe uit of lekker langzaam lopen, maar op de rechterhand ging ze er prima langs Verward In het begin was ze best druk, lekker hard willen draven en zelf aangalopperen. Maar toen ik haar wat meer aan het werk zette, ging het steeds beter. Na een minuutje of 10 kwam Ilke nog even helpen en toen had ik haar net aardig aan het lopen. Zie de foto s:

Groeten,
Judith

P.S. Rechtop zitten en schouders naar achteren zijn me bekend, maar hoe ik dat nou echt kan oefenen? Waarschijnlijk moet het gewoon flink vaak tegen me gezegd worden of zou het helpen als ik strafregels schrijf? (Ik moet rechtop zitten, ik moet rechtop zitten etc.)

Afbeelding

Alex, kom je nou nog foto s maken? Hij stond te kletsen in de zadelkamer.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Marieke_K

Berichten: 12899
Geregistreerd: 03-06-04
Woonplaats: ****

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 15:24

Ziet er echt super uit! Gave kleur heeft het beestje zeg, wil ik ook Knipoog Succes ermee!

L2 + 0 met de Bolle :) // Eindstand

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 15:51

Mooie kleur hoor! Kvnd dat echt luek zo'n wat breder stoer paard, echt super!!

Imerose

Berichten: 620
Geregistreerd: 19-08-03
Woonplaats: Zwijndrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 16:15

Wow inderdaad gave kleur, en die draffoto's zijn vooral super zeg!!

Roosje..........

Liesje89

Berichten: 9920
Geregistreerd: 01-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 16:30

Voice schreef:
of zou het helpen als ik strafregels schrijf? (Ik moet rechtop zitten, ik moet rechtop zitten etc.)


Nee, schrijven helpt niet. Tijdens het rijden moet je je strafregels denken of zeggen OK dan! Helpt, hoor.
Als ik mijn schouders even vergeet, denk/zeg ik tegen mezelf: schouders naar acheteren! en hop, daar gaan ze Knipoog
Of als ik m'n hand wegdraai, hand rechtop!
Ik ga vooruit Knipoog

Voice

Berichten: 919
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: Het leukste dorp van Groningen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-06-04 18:36

Hoi,

Bedankt voor de reacties. Ik probeer idd ook voor mezelf te herhalen wat Ilke anders tegen me zegt, maar toch he. Misschien toch een plankje in mijn rug? Dat deden ze vroeger toch ook wel? Bloos!

Groeten,
Judith

PussInBoots

Berichten: 2814
Geregistreerd: 31-05-04
Woonplaats: Oost Groningen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 19:05

Weet je wat helpt?? Scheve mond Leukoplast!!! *LOL* Hoe? Vraag je moeder of een vriendin om het te plakken (het moet op je blote rug dus beet je sexy wel) Ga op een stoel zitten met je schouders iets overdreven naar achteren en recht je rug ook overdreven, maak hem dus iets hol. Nu moet er geplakt worden veeeeeeel, in de lengte en in de breedte. Als je nu "inzakt" gaat het leukoplast trekken. Dit voelt niet lekker maar je weet ook meteen wanneer je aandacht verslapt. OK dan! Probeer maar het werkt echt. wel even volhouden zodat je echt weet wanneer je de fout ingaat.

“Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.”
― Albert Einstein


PussInBoots

Berichten: 2814
Geregistreerd: 31-05-04
Woonplaats: Oost Groningen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 19:06

Ook nog plaats nemen op je paard he intussen Bloos

“Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.”
― Albert Einstein

MyBonfire
Berichten: 1318
Geregistreerd: 29-06-03
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 19:08

Gaaf beestje zeg he! Ziet er goed uit! Leuke kleur heeft ie!

Voice

Berichten: 919
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: Het leukste dorp van Groningen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-06-04 19:25

iepsel schreef:
Weet je wat helpt?? Scheve mond Leukoplast!!! *LOL* Hoe? Vraag je moeder of een vriendin om het te plakken (het moet op je blote rug dus beet je sexy wel) Ga op een stoel zitten met je schouders iets overdreven naar achteren en recht je rug ook overdreven, maak hem dus iets hol. Nu moet er geplakt worden veeeeeeel, in de lengte en in de breedte. Als je nu "inzakt" gaat het leukoplast trekken. Dit voelt niet lekker maar je weet ook meteen wanneer je aandacht verslapt. OK dan! Probeer maar het werkt echt. wel even volhouden zodat je echt weet wanneer je de fout ingaat.


Wat een idee Bloos! . Ik zal het eens overwegen, wel bewerkelijk hoor met al die pleisters, maar ja als ik het echt goed wil leren, dan moet ik er wat voor over hebben he

Judith

PussInBoots

Berichten: 2814
Geregistreerd: 31-05-04
Woonplaats: Oost Groningen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 19:30

Het hoeven geen pleisters te zijn hoor van dat band op rol weet jewel Schijnheilig

“Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.”
― Albert Einstein

Voice

Berichten: 919
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: Het leukste dorp van Groningen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-06-04 06:35

Oh ja, dat gaat wel wat makkelijker ..... Ik denk er nog even over!

Judith

joortje

Berichten: 10504
Geregistreerd: 06-05-03
Woonplaats: Stadskanaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 09:19

leuk beestje!!
leuke fotos!!

<3

maaykuhhh
Berichten: 1699
Geregistreerd: 04-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 11:52

mooie foto's hoor! en een leuk beestje hoor! Haha!
Wat doe je er allemaal mee???

XGekkeIlseX
Berichten: 23
Geregistreerd: 26-06-04
Woonplaats: Haaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 11:53

wat een hansom zeg Haha!

je zit inderdaad wel een beetje naar voren, maar het kan erger hoor

Ik ben nieuw, dus geef mij dus schuld niet Tong uitsteken

Voice

Berichten: 919
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: Het leukste dorp van Groningen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-06-04 15:43

maaykuhhh schreef:
Wat doe je er allemaal mee???


Ze is nu een week of zeven onder het zadel en we hebben dan ook nog voornamelijk in de bak gereden. Van het weekend zijn we voor het eerst naar het bos geweest en dat hoop ik binnenkort wat vaker te kunnen doen.

Ik hoop in de toekomst misschien wel wat dressuurwedstrijdjes met haar te kunnen starten en vooral lekker veelzijdig met haar bezig te zijn.

Groeten,
Judith


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 bezoekers