Waar is de NF-hengst Roy..

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
marije1987

Berichten: 4489
Geregistreerd: 04-05-04
Woonplaats: Zeist

Waar is de NF-hengst Roy..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-06-04 18:16

Roy He.Stb.177, afstammeling van De Ridderslag Carlo x Merrie Moscan x Dwight. De hengst(bruine D-pony) was volgens mij eerst goedgekeurd bij het Nederlands New-Forest Stamboek, maar is volgens mij naar Belgie verkocht en nu hoor ik van sommigen dat ie geruint is, of dat ie al overleden is of dat ie daar weer goedgekeurt is. Ik weet dus nu niet waar en wat er met hem is gebeurd en of ie uberhaupt nog leeft. Ik ben daar wel benieuwd naar omdat ik zelf een Roy afstammeling heb, ik nog 2 afstammelingen van hem ken en er veel Roy's in de (hogere) springsport lopen. Laatst stond er ook al iets over hem in de Forester, dat ie maar zo weinig gedekt had, maar wel veel sportponys bracht. Ook HT The Future is een afstammeling van Roy, en hij rijdt met Wesley Heydens in de lichte/zware tour. Ik ben dus op zoek naar iemand die meer over Roy weet of hem misschien gekent heeft.. Je mag me altijd pb-en! Lachen



liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 18:43

Volgens mij weten is hij ook idd ruin Lachen Hij heeft idd niet veel gedekt. Roy is een halfbroer van onze hengst Yago Lachen

marije1987

Berichten: 4489
Geregistreerd: 04-05-04
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-06-04 18:49

Hmm zonde dat ie geruind is! Verdrietig Waarom issie geruind dan? Er kwamen zoveel goeie sportponys van met een super (vecht) karakter. Maar loopt ie dan in Belgie?? En heeft ie ook in de sport gelopen?

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 19:18

Ik dacht ook dat hij naar Belgie is gegaan.

Waarom geruind moet ik even nakijken, volgens mij teveel GW.

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 19:22



Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: corinadrenth, lletam en 84 bezoekers