met 2 wedstrijden naar de L2

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mar_Nimbus

Berichten: 4777
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: zwijndrecht

met 2 wedstrijden naar de L2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-02-02 21:42

hallo,
ik ben in januari voor het eerste in de L1 gestart en reed toen 3 winstpunten
vandaag voor de 2e keer en 2 winstpunten
ik kan dus naar de L2.
wie heeft er nog meer ervaring met zo'n snelle doorstroming
groetjes marianne

ORUN instructrice
KNHS jury B/L
FNRS jury F1 t/m F20, vaardigheid - zitcompetitie en A (aangepaste) proeven


Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-02 21:56

zijn er wel meer hoor is ook niet zo moeilijk als je gewoon netjes rijd ben je zo de B en L door

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice


Kitty

Berichten: 7685
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-02 10:57

In de B had ik ook in twee wedstrijden (=vier proeven) zes winstpunten. Toch ben ik doorgereden tot ik er elf had. (drie wedstrijden). Zowel Muzefee als ik hadden geen wedstrijdervaring.
Nu ben ik vrij snel de L1 doorgekomen en start ik toch maar L2. Dit eigenlijk vanwege de nieuwe proef: ik zit liever door dan dat ik ga lichtrijden. Verder kan Muuz L2 makkelijk aan en dus gaan we toch over.

Als in L1 ook doorzitten gevraagd werd, was ik wat langer in de L1 gebleven. Ik heb alles liever goed bevestigd voordat ik verder ga. Thuis train ik wel door, maar op de wedstrijd wil ik wel dat een bepaalde klasse een aantal keer gereden wordt.

grassie

Berichten: 4856
Geregistreerd: 13-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-02 14:14

ik had in de B in drie wedstrijden 6 winstpunten. daarna ben ik nog 3 keer gestart, gewoon voor de ervaring.
nu ga ik zondag as voor het eerst L1. (maar hij gaat echt baggerslecht dus ik verwacht er niks van Schijnheilig )

ik ben idd ook zo'n persoon die alles gewoon bevestigd wil zien, en niet meteen met 5 punten doorgaat.

Het kan me niet schelen als mijn manieren je niet aanstaan. Ze staan mij ook niet aan. Ze zijn nogal slecht.
Tijdens lange winteravonden treur ik erom. ~Humphrey Bogart

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-02 13:15

Ik reed de eerste keer met Jur in de B meteen 4 wp (had totaal geen verwachtingen) en de keer daarna 3 wp. Dus in 2 keer 7 wp.

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Anita158, ikkedus, Jet, lies_sparkle, Maanon_, Mark0919, Vagabondo en 42 bezoekers