'Jij kunt ook nooit eens NIET aan paarden denken!'

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

'Jij kunt ook nooit eens NIET aan paarden denken!'

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-04 14:19

'Jij kunt ook nooit eens NIET aan die *PIEP* paarden denken!' is een verwijt dat ik vaak om de oren geslingert krijg van manlief....hoe zit dat met de rest van de Bokkers? Hoeveel tijd besteden jullie aan je paard en in hoeverre zorgt dit voor wrijving tussen jouw en je partner?

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 14:32

Zoals ik al zei ergens anders komt mij dit ook bekend voor... Maar dan zeg ik gewoon iets terug in de trant van: "En jij kunt nooit eens NIET zonder die pl**r*s muziek!" Helpt altijd en dan moeten we toch altijd weer lachen Verward Maar ik probeer er wel rekening mee te houden, maar hij vindt het ondertussen ook al wel best Lachen

Stinkmodder

Berichten: 7975
Geregistreerd: 24-08-02
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 14:41

Nou, niet van mn man/vriend Tong uitsteken Maar wel van mn vader, moeder, broertje (oud wijf) en soms van mn zus....

EvaC

Berichten: 4446
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 15:30

Ook niet van man/vriend.
En gelukkig ook niet van andere mensen, ik laat ze ook altijd over hun hobby of werk praten.

casanova

Berichten: 10939
Geregistreerd: 04-11-03
Woonplaats: maassluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 15:44

helaas hoor ik dat al vanaf mijn 12de jaar..

''denise...er bestaat nog meer als paarden hoor!!''
ik:'' jaaaaa''...''honden''!

door mijn ouders,vriendinnen vroeger en nu van mijn vriend !
(en we zijn nu bijna 17 jaar verder Schijnheilig )
Laatst bijgewerkt door casanova op 27-06-04 15:45, in het totaal 1 keer bewerkt

_Romana_
Berichten: 3188
Geregistreerd: 01-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 15:44

ik heb t met mijn vader, altijd dat gezeur over paarden, als ik t er over heb ...

Mist

Berichten: 9482
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: noord brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 15:51

Dat hebben ze bij mij allang opgegeven, een man heb ik sowieso niet (woon alleen MET de paarden Haha! ) en mijn ouders...die gaven mij vorige week met mijn verjaardag een draadloze infra-rood camera met monitor....zodat ik ze zelfs snachts nu in de gaten kan houden, vanuit mijn bed Knipoog

Faux
Berichten: 6226
Geregistreerd: 10-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 16:08

dat heb ik nou ook ja, " kan je nou nooit es ophouden over die pleures paarden? denk je weleens aan iets anders? "

of:

" bestaat de rest van de wereld ook nog? "


geen begrip....gewoon geen begrip Schijnheilig

RodeoGirl

Berichten: 2934
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 16:13

Uhm ik praat nooit meer over paarden met andere mensen want mijn familie snapt er tog niks van. Die dingetjes houd ik voor mezelf of voor een paardenvriendinnetje maar verder praat ik er niet meer zo vaak over. Eerst wel hoor. In groep 7 had ik een werkstuk over: De haflinger, De Fjord , De Fries, De Tinker en ik wou net aan de Quarter Horse beginnen toen mn meester boos werd...Toen heb i er een gemaakt over dressuur toen over springen en nog over westernrijden en toen mocht ik niet meer over dieren schrijven...Was toen wel eigenwijs eigenlijks Schijnheilig ...

draaakje

Berichten: 4702
Geregistreerd: 16-06-03
Woonplaats: Boekel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 16:16

iemand die altijd bij mij in de bus zit werd denk ik wel gek van mij, maar toen heb ik hem gewoon mee genomen naar onze paarden.... nu vraagt ie zelfs hoe het me ze gaat OK dan!

machogirl

Berichten: 349
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: sittard

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 16:53

jaa dat heb ik ook, met sommige vrienden praat ik alleen maar daarover en met mijn vriend bijvoorbeeld nooit, alleen dat ik er naartoe ga enzo, maar ik praat er extra niet zoveel over, daar gaan mensen zich aan storen omdat zij er niet over mee kunnen praten.

peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-04 16:56

Hmm zeker de verkeerde vriend dan Lips are sealed Nou ja, hij moet het er maar mee doen, ik kan sowieso niet zonder paarden dus hij heeft weinig keus Lachen

Mijn vader gedoogd de paardenpraat, maar heeft er niet zoveel mee....mam heeft zelf een Tinker, maar is 'gewoon gek van dieren, niet specifiek van paarden' zoals ze het zelf zegt. En ik? Ik ben al vanaf jongs af aan besmet met het paardenvirus....de paardenliefde moest in de pubertijd even wijken voor andere dingen, maar hij kwam al snel weer terug en nu staan de stallen alweer vol hier thuis Haha!

Toch fijn dat er forums als Bokt zijn waar je de paardenliefde flink kunt bespreken met andere paardengekken Haha!

Glitch

Berichten: 8457
Geregistreerd: 19-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 17:15

Same here!! Lachen
Mijn vriendinnen zuchten altijd dat ik alléén maar over paarden praat.
Niet alleen paarden, maar gewoon dieren in het algemeen.

Volgens mij valt het best wel mee Schijnheilig Haha!

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 18:11

Ik heb het altijd te horen gekregen, vrienden, familie etc.
Vast vriendje had ik vroeger nog niet, nu ik na 7 jaar weer begonnen ben krijg ik dus gewoon weer van dat commentaar

Alleen niet meer alleen van vrienden en familie...vaste vriendjes zijn gekomen en gegaan.
Dat gezeur hoef ik er niet bij te hebben, iedere keer weer is alle ruzie's en mankementen binnen de relatie de schuld van het paard wat zoveel tijd en energie opslokt
Als ik niet uit eten ga omdat ik een extra ding voor mijn paard wil kopen is dat raar, ik zit er niet mee, maar ja....voor sommige mensen schijnt dat toch wel erg belangrijk te zijn.

Natuurlijk gaat het nooit alleen uit om het paard, maar het maakt iedere keer toch weer een deel uit, waarna ik er maar mee stop, ga toch zeker mijn paard niet in de kou laten staan omdat meneer vind dat zijn ego te weinig gestreelt wordt?

Cookies
Berichten: 6574
Geregistreerd: 30-10-02
Woonplaats: Tuinzania

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 18:24

oja dat hoorde ik ook nogal eens. Nou heeft mijn ega zelf ook een paard en is het ineens een stuk minder. Hahaha.

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 19:04

ja hoor, mn vriend begon er weer over omdat ik gruwelijk baalde dat Destiny kreupel is(again Verdrietig ) en dat ook Quentin niet helemaal zuiver is, tsja gek he dat ik dan chagie ben

maar meestal vind ie ze wel leuk hoor Lachen

LovingTweety

Berichten: 10435
Geregistreerd: 25-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 19:18

Ja ik schijn er dus teveel over te praten, krijg het dus altijd van mijn ouders te horen Tong uitsteken

Tigger
Berichten: 3903
Geregistreerd: 27-06-02
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 19:27

We hebben gewoon hele goede afspraken gemaakt! Toen wij elkaar leerde kennen reed ik wel, maar niet zo fanatiek, ben er zelfs nog een tijdje tussenuit geweest. Dus hij heeft het er echt bij moeten nemen nadat wij al een tijdje bijelkaar waren...
Dat vind ik toch ook wel knap Van helemaal niets, naar elke dag toch een uurtje of 2/3...
Zeker toen mijn paardje revaliderend was, ik was er elke dag behoorlijk lang... ik heb hem geen 1 keer erover gehoord. Is zelfs twee keer mee geweest naar de kliniek. En geloof me hij heeft niets met paarden.... vindt alleen die van ons leuk... Knipoog

Hij vindt het over het algemeen wel leuk voor me, is blij dat ik een fijne hobby heb (zij het wat duur Clown ) Maar laat me volledig in mijn waarde.
Daar staat tegenover dat hij ook zijn hobby in alle rust kan bedrijven en ook aanschaf daarvoor (die eeuwige compi's ook Nerd )

Nee, ik mag er in mijn handjes knijpen met zo'n begripvolle man

mickey1989

Berichten: 4773
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 19:31

dat krijg ik ook altijd te horen van mijn ouders! en mijn broertjes ook! haha maar ik ben dan ook bijna elke dag tussen de paarden te vinden.. als ik niet bij mijn verzorgpaard ben ben ik wel op de manege om te helpen en af en toe mag ik zelfs een keertje een extra les meerijden helemaal gratis!! Haha! Haha!

Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 19:34

mijn vriend vind het niet erg als ik het erover heb maar als ik niet onder paarden mensen ben klets ik gewoon over andere dingen.
maar nu kan ik soms niet ophouden over maikie (jamaika) ben er zo trots op Haha!

joke20

Berichten: 11092
Geregistreerd: 23-02-04
Woonplaats: Hoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 19:51

dat komt me bekend voor, pa: er zijn nog meer dingen dan alleen paarden.

_Priscill_

Berichten: 5715
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 19:55

mijn pa zegt het ook altijd.
hij zo van ja dat slappe gepraat over die vieze stink beesten Verward Boos! .
en mijn ex had ook een hekel aan paarden.
altijd als ik wat over me paard zei,begon hij te zeuren en werd boos op mij Verward Clown

sammetje

Berichten: 1654
Geregistreerd: 09-12-03
Woonplaats: nootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 20:16

Nou en of me dat bekend voorkomt..... Mijn vriend vraagt altijd wel even hoe het bij mijn paard was maar dat is dan meer voor de vorm. Als ik namelijk wil gaan vertellen zie ik zijn aandacht alweer afdwalen.

Toen ik vorige week lekker was wezen shoppen voor mijn paard wilde ik dit weer delen met mijn vriend. Hij nam niet eens de moeite om even te kijken!!!

Wanneer ik over mijn paard wil kletsen ga ik even bij mijn mams langs, die is altijd wel geinteresseerd!!!!

Lang leve bokt dus!!!!!!!!!!!!!!!

Ethelate

Berichten: 21119
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 20:19

Schijnheilig nooit last van
Ik hoor het gewoon niet meer Haha!

Dees1980

Berichten: 2236
Geregistreerd: 13-06-04
Woonplaats: Alblasserdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 20:19

Ik heb een man en dochtertje en die gaan erg vaak mee naar mijn paarden, maar mijn man past ook vaak thuis op mijn dochtertje( nou ja vaders passen niet op hahah maar jullie snappen het denk ik wel).

Hij zeurt eigenlijk nooit over de paarden en gaat zo vaak als hij kan mee en gaat zelf nu ook leren rijden