Dien is erg ziek

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Letsdunit

Berichten: 7789
Geregistreerd: 05-07-01
Woonplaats: Wieringerwerf

Dien is erg ziek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-02-02 17:54

Dien onze fokmerrie is erg ziek. ze heeft de hele dag al koliek. De veearts is al 2 keer geweest. Ze ligt de hele dag lang uit, echt een rot gezicht. Nu maar hopen dat ze opknapt, ze draagt een veulen wat nog 3 maanden moet, daar maken we ons erg veel zorgen om.
Als ze om 7 uur iet opgeknapt is moet ik weer bellen, en moet ze waarschijnlijk naar de dierenarts praktijk.


Bobo

Berichten: 1786
Geregistreerd: 25-11-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-02 18:07

Ik hoop voor je dat Dien om 7 uur wat is opgeknapt. Heel veel succes ermee verder.

Dennis

Berichten: 31456
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-02 18:24

Ik hoor wel als ze weer naar Knoop moet. Dan kom ik meteen weer. Ze is echt niet lekker ook al lag ze er net iets beter bij toen ik naar huis ging. Maar dat dachten we vanmiddag ook al en toen werd het ook weer slechter.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-02 18:29

1 van de friezen is vandaag ook al een beetje koliekerig,
gelukkig is die al weer aardig monter.

Hopelijk knapt Dien ook snel op!

Dennis

Berichten: 31456
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-02 20:02

Ik hoorde net van Tamara's moeder(waarmee ik ff ergens heen ging) dat de VA weer zou komen maar ik weet verder nog niets.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-02 21:19

Bah, wat vervelend. Hoop dat het snel weer beter gaat. Als je meer weet wil ik het graag horen.

Er staat een man op de bus te wachten, valt hij eraf..


Dennis

Berichten: 31456
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-02 10:04

Ik ben vanmorgen nog even geweest. Ze was rustig en had haar plukkie hooi op. Ze liep zelfs te schooien om wat lekkers. Normaal ben ik daar niet blij om maar nu natuurlijk wel. Ik hoop dat het zo blijft.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Dien is erg ziek

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-02 14:27

Max schreef:
Dien onze fokmerrie is erg ziek. ze heeft de hele dag al koliek. De veearts is al 2 keer geweest. Ze ligt de hele dag lang uit, echt een rot gezicht. Nu maar hopen dat ze opknapt, ze draagt een veulen wat nog 3 maanden moet, daar maken we ons erg veel zorgen om.
Als ze om 7 uur iet opgeknapt is moet ik weer bellen, en moet ze waarschijnlijk naar de dierenarts praktijk.


Ik heb altijd geleerd dat je een paard met koliek niet moet laten liggen maar ermee moet gaan lopen. Advies van de veearts hoor ik weet verder ook de reden daarvan niet. Dat ligt misschien ook aan het soort koliek.

iig heel veel succes hopen dat ze snel beter is.

Dennis

Berichten: 31456
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-02 17:14

Ze mocht liggen hoor. We waren al lang blij dat ze ff rustig was. Eerst wou ze steeds rollen enzo.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

gomir

Berichten: 25523
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-02 17:49

Liggen mag meestal wel hoor flair, alleen rollen niet. Je kan moeilijk een hele nacht met zo'n dier blijven slepen.
Daar heeft trouwens ook een keer een leuke column over in de bit Verward gestaan *LOL*

gelukkig gaat het weer wat beter met dien *LOL*

Letsdunit

Berichten: 7789
Geregistreerd: 05-07-01
Woonplaats: Wieringerwerf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-02-02 18:01

Ja het gaat wat beter met haar, we hadden grote zorgen om het veulen. Liggen mocht ze wel, ze heeft zowat de hele dag gelegen met haar hoofd op een dekentje. Ze is nog niet 100% dan moet ze de hele week koliek vrij zijn, dus vingers kruizen dat ze goed blijft.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: VinandoW en 39 bezoekers