Ik heb d'r ff geen zin meer in!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Ik heb d'r ff geen zin meer in!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-02-02 12:27

Hadden we om 12 uur de afspraak staan om weer bij die merrie te gaan kijken, is ze al weg. Ze staat als het goed is nu weer bij de eigenaren, (de mensen bij wie ze stond proberen haar voor hun te verkopen geloof ik) want daar komen ook kijkers nu voor de 2e keer die merrie bekijken. Als die mensen geen belangstelling hebben komt de merrie waarschijnlijk wel weer deze kant op. Daar horen we vanmiddag meer over. Maar ik word er nu wel een beetje zat van!! Het lijkt wel of we na 1 keer rijden/bekijken al moeten beslissen of we d'r kopen of niet. Nouja, dat is makkelijk, dat gebeurt bij ons dus gewoon niet. Op naar de volgende. Frusty

Er staat een man op de bus te wachten, valt hij eraf..


Monica

Berichten: 3253
Geregistreerd: 05-10-01
Woonplaats: Jirnsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-02 12:35

o jij hebt ook geen geluk met de paardjes Frusty sneu!
ik hoop echt voor je dat er binnenkort een heel mooi sportpaard voor je op stal staat Lovers

marleen92

Berichten: 101
Geregistreerd: 04-12-01
Woonplaats: deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-02 13:12

ja het is wel zo joleen *LOL*

I LOVES: Cilia,Robin en Sander(Het engeltje daar boven!)

Barb

Berichten: 12080
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-02 13:33

Ik vind het heel erg balen voor je, maar onthou wel dat dit vast ergens goed voor moet zijn. Dan is ze gewoon niet bestemd voor je!!
Het lijkt me ook ontzettend moeilijk om geduld te hebben, maar ergens zal
je droompaard staan en die zal je dan vinden ook *LOL* Haha!

Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou L1+4

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-02 18:20

jeetje zo schiet het ook niet op zeg! Balen!
Tja ik kan je verder ook niet helpen weet alleen maar groningers te koop...

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-02 18:32

dat is wel balen joleen.....
maar er is zeker ergens wel een goed paard voor jou
( enne beetje opschieten he dan mag ik ook Knipoog )

Love the life that you live, live the life that you love

Fitzroy

Berichten: 25091
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-02 18:35

Tja, dat heb ik ook vele malen gehad om mijn speurtocht naar paarden. Vaak werd bij mij de eerste afspraak al afgezegd, je moet vaak direkt in het weekend gaan nadat ze in de P & S, Paardencourant of Hoefslag hebben gestaan.

Ik vind zelf wel dat je een paard echt meerdere keren moet gaan bekijken om een reeel beeld te krijgen.
Voor Fitz ben ik 3 x gaan kijken voordat ik de knoop heb doorgehakt.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

ikke

Berichten: 37522
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-02 18:45

Tja, veel mensen hebben kennelijk niet het geduld om de tijd te nemn om het paard te verkopen, of willen die tijd niet nemen, weg is weg.
Mocht je meer willen weten, ik weet ergens een Welsh-cob te staan. PB maar als je interesse hebt.

It will never be perfect. Make it work.

Leuke dingen doen met je paard? http://www.nvvr.info

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-02 20:11

Erg vervelend,
ik weet niet of jij aleen maar kijkt bij paarden die in advertenties aangeboden worden?

Als je dat risico niet wil lopen kan je misschien beter bij een handelaar gaan kijken.
Kan je er gelijk een stuk of wat tegelijk bekijken.

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-02-02 22:18

Dank jullie wel allemaal. Baal d'r nog wel erg van, maar d'r is niks aan te doen. We kijken gewoon weer verder.

Er staat een man op de bus te wachten, valt hij eraf..

PrimaDonna

Berichten: 501
Geregistreerd: 08-02-02
Woonplaats: Linschoten

Paardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-02 23:51

Hoi,

Ik ken een hele goeie en eerlijke handelaar in Gelicum (Alex Verhoef)
Het is niet te geloven maar elk weekend gaan de paardjes bij hem als warme broodjes over de toonbank. Mensen vechten er nog net niet om een paard. Door de weeks gaat hij het hele land door op zoek naar het idiale paard voor de mensen. Wat hij elke keer weer op stal heeft staan is gewoon super. Klasse paarden met super bewegingen. Maar ook pony's en mocht nou net niet jouw paard of pony er tussen staan dan gaat hij net zo lang op zoek zonder enige verplichtingen naar dat idiale beestje voor jou! En mocht hij nou toch niet bevallen na 2 weken kan je hem gewoon weer terug brengen. Ook alle paarden worden klinisch gekeurd dus ook daar hoef je niet over in te zitten en wil je je paard of pony laten verzekeren dan kan je dat ook bij deze man doen. Misschien is dit wel een optie voor je! Groetjes Prima Donna

Stal Centaurus


Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Paardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-02 08:44

PrimaDonna schreef:
Hoi,

Ik ken een hele goeie en eerlijke handelaar in Gelicum (Alex Verhoef)
Het is niet te geloven maar elk weekend gaan de paardjes bij hem als warme broodjes over de toonbank. Mensen vechten er nog net niet om een paard. Door de weeks gaat hij het hele land door op zoek naar het idiale paard voor de mensen. Wat hij elke keer weer op stal heeft staan is gewoon super. Klasse paarden met super bewegingen. Maar ook pony's en mocht nou net niet jouw paard of pony er tussen staan dan gaat hij net zo lang op zoek zonder enige verplichtingen naar dat idiale beestje voor jou! En mocht hij nou toch niet bevallen na 2 weken kan je hem gewoon weer terug brengen. Ook alle paarden worden klinisch gekeurd dus ook daar hoef je niet over in te zitten en wil je je paard of pony laten verzekeren dan kan je dat ook bij deze man doen. Misschien is dit wel een optie voor je! Groetjes Prima Donna


Klopt helemaal, ik ken Alex ook via mijn vorige werkgever die zijn paarden bij hem kocht en verkocht. Allemaal superknollies en schatjes van paarden.
Viv

De reden dat ik niet meer verander is dat ik mezelf dan niet ben maar een ander!
Bedankt voor alles wat je me hebt gegeven wijffie, dag ezeltje...
Cadiz Ruinenkampioen 2008 en Reserve Ruinenkampioen 2009, 2012, 2014!!!!!
A-zadelproef, STERRUIN!!!!
B+12/ L1+3

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-02-02 17:40

'T is helaas wat te ver weg. Maar toch bedankt voor je reactie. Lachen

Er staat een man op de bus te wachten, valt hij eraf..


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 96 bezoekers