Nog 1 nachtje slapen en dan naar centerparcs................

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Metellica

Berichten: 2610
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Montfoort

Nog 1 nachtje slapen en dan naar centerparcs................

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-02 00:15

Morgen is het zo ver. We gaan naar aantal weken uitkijken nu toch echt eigenlijk morgen vertrekken Haha! . Op vrijdag is het 'gestres' begonnen. S'avonds naar de Ruitershop voor de laatste inkopen voor de reis. Een nieuw 2e hooinet en een kruidenliksteen om daar weer wat te doen. Aangezien Roel mijn transportbeschermers heeft 'ingepikt' Knipoog heb ik maar nieuwe gekocht. Hele mooi groene van Harry's Horse Tong uitsteken . Zaterdagochtend eerst lekker uitgeslapen en daarna naar de paarden. Die hebben we gelongeerd en lekker losgegooit. s'Avonds de auto ingepakt met zadels en het overige leer wat mee moet. Toen lekker een avondje alles ingevet, je weet maar nooit voor een doeltreffende 'plaatselijke' regenbui Knipoog Schijnheilig . Vanochtend weer lekker uitgeslapen op ons gemakje ontbeten, en ja heel saai weer naar stal Pling . Vandaag maar de paarden vrijgegeven aangezien ze al 4 tot 5 dagen moeten lopen. Allebei in bak en ffies opgejaagt Bloos Sjoefff.... en toen waren die twee apen ineens heel snel Clown Clown . Toen na een uurtje spelen weer naar binnen en de shampoo uit de kast geplukt. Aangezien onze wonderschone merrie 4 witte benen heeft en toen nog bruin was het geen porum om haar zo mee te nemen. Haar staart heeft ook een beurt gehad en nu staat Shanna al weer lekker schoon op stal. Toen die aap van mij Lovers . Hij heeft weer een witte staart!!!!! *trots* Bloos Haha! . Van een donker bruine naar een witte staart *helemaal toppie* is Metel ook toen bijna schoon. Daarna zijn benen helemaal gewassen en het water was koffie bruin *schaam* *grinnink* . Beiden stallen van een schone laag voorzien, en weer naar huis. Daar lekker gegeten Vork en toen mijn tas ingepakt. En nee zoveel neem ik niet mee *LOL* Party!! . Toen naar Roel zijn thuis daar spullen halen en toen weer naar Montfoort waar ik lekker achter mijn pc mijn verslagje zit te typen. Lachen Het wordt nu toch echt tijd te gaan slapen Dromen Slapen Morgen een hele vroege ochtend Gaaaap en een drukke dag. Het verslag met foto's komt zo gauw mogelijk.

Groetjes van een in hoop slapende Tamaar

Roel
Berichten: 653
Geregistreerd: 28-02-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-02 00:28

Jep... Nog 1 nachtje slapen..... Zegt de titel al.
Ik heb er heel veel zin in. Gebeurt veel in een korte tijd. Drie weken geleden een paard gekocht Haha!, en nu meteen met haar naar Center Parcs. Meteen ook mijn lieffie Lovers mee. Ja ja ze mogen allebei mee dit keer.
Ik ben vandaag op stal ook lekker bezig geweest. Aangezien dat Shanna heel gevoelig is voor verkeerd hooi neem ik dus in mijn achterbakkie van mijn auto 5 grote zakken met hooi van onze stal zelf mee.
Wel ff een klus om het in te pakken maar het zit erin. Mijn kastje even uitgezocht en gekeken wat wel mee gaat en niet. Dat ook meteen in de auto gezet.
Shanna vanmiddag eindelijk weer een keer gewassen sinds oktober vorig jaar Bloos. Althans ik was het van plan. Schrikt die gek, gaat ze hangen, en knalt het halster. Ach ik meteen over de zeik Extreme duivel Boos! , en boos. Maar we gaan ff afkoelen met een kop soep en maken weer een nieuwe start. Toen was ze inderdaad heel lief en kon ik haar staart wassen en benen. Ik kwam er vanmiddag pas achter dat ze in haar staart een hele witte pluk heeft. Ik had hem nog nooit eerder gezien.
Hierna lekker op stal gezet en vertroeteld. Ik had inderdaad een soort liksteen gekocht waar ze volgens mij al lang van heeft geproeft want hij is met dropsmaak Vork Vingers aflikken , want alles plakte eraan vast tot zijn staart aan toe.
Verder geef ik wel toe dat ik nu al een beetje nerveus begint te worden.
De eerste keer met MIJN EIGEN paardje op stap en een paar dagen ook nog. Hoe houdt ze het, gaat alles goed, hoe is ze op de trailer naast haar maatje Metellica misschien bloeit er onderweg nog Lovers Knipoog op.
Ik weet het niet. Maar hoe is ze in het bos of op ander terrein. Ik zie het wel, ik ben blij dat Tamara er bij is om mij af en toe ff op de rem te zetten en mij bij te staan. Al hoop ik dat ik niet te veel zenuwen op haar af zal reageren Bloos Bloos . Ik zal blij zijn als het morgenavond is en we lekker in het zwembad liggen te dollen en de paarden rustig op stal staan!
Verslag volgt na volgende week als we de foto's hebben uitgezocht, we kunnen er ongeveer 340 Haha! Knipoog maken. Dus we hebben wat uit te zoeken als we terugkomen..

Greetz,

Roel

Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-02 10:45

Klinkt leuk zeg allemaal!!
Heeeeeeeel veel plezier daar, geniet maar lekker met jullie paardjes! Party!!