Primeur: Riant (Springpaard) @ Work

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Abercrombie

Berichten: 8388
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: *******

Primeur: Riant (Springpaard) @ Work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-06-04 21:46

Ik zet ze neer voor Riant aangezien haar pc niet helemaal lekker is momenteel..

Ze plaatst zelf wat opmerkingen Lachen

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Edit:

Nog een springfoto erbij

Afbeelding


Janski

Berichten: 6498
Geregistreerd: 03-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 21:49

ik ben dus Riant!!
kommentaar mag (beetje opbouwend graag!) Riant is nu bijna 1 jaar onder het zadel. Ik probeer z.s.m. springfoto's te maken (die zijn van onz veel leuker)
groetjes

WWW.EQUINOVUM.NL
Millie (v Manhattan) drachtig van Van Gogh delivery date: 1 juli 2013 http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=229&t=1714289

Abercrombie

Berichten: 8388
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: *******

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-06-04 21:52

Waar is je cap tijdens het springen? Schijnheilig

INkie

Berichten: 4651
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 21:52

Wow hij springt wel heel erg ruim *LOL* Ziet er gaaf uit Lachen
Paardje is volgens mij fijn in de aanleuing.
Je mag wat meer op je kont zitten en schouders naar achteren maar volgens mij zijn jullie veel meer spring gericht Lachen

www.IngridGerritsen.nl
Gediplomeerd instructrice B t/m Lichte tour

Janski

Berichten: 6498
Geregistreerd: 03-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 21:56

zijn we ook .. je hebt goed gezien dat ik erg voorover neig in mijn houding, Riant is soms heel fijn in aanleuning soms ook helelmaaal niet.. We blijven allbei oefenen.. in mijn profiel staan betere springfoto's op deze is ze inderdaad vroeg weg.

WWW.EQUINOVUM.NL
Millie (v Manhattan) drachtig van Van Gogh delivery date: 1 juli 2013 http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=229&t=1714289

Miss_Petit
Berichten: 5447
Geregistreerd: 20-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 21:59

INkie schreef:
Wow hij springt wel heel erg ruim *LOL* Ziet er gaaf uit Lachen


Gaaf misschien. maar technisch gezien Knipoog
Hij gaat veelste vroeg af! Hij land bijna in de hindernis.

Abercrombie

Berichten: 8388
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: *******

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-06-04 22:01

Miss_Petit schreef:
Gaaf misschien. maar technisch gezien Knipoog
Hij gaat veelste vroeg af! Hij land bijna in de hindernis.


Haha.. ik heb deze foto gemaakt en kan je verzekeren dat dit paard zelfs op deze manier niet in de hindernis zou landen.. Dier kan echt OK dan! springen.. Wat zeg ik? Vliegen!

Janski

Berichten: 6498
Geregistreerd: 03-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 22:03

nou ik was er toevallig bij en ze land vrij ruim over de hindernis.. ze is veeeel te vroeg weg maar je moet het niet overdrijven

WWW.EQUINOVUM.NL
Millie (v Manhattan) drachtig van Van Gogh delivery date: 1 juli 2013 http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=229&t=1714289

Abercrombie

Berichten: 8388
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: *******

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-06-04 22:03

haha jij was er bij? Echt waar?

maaykuhhh
Berichten: 1699
Geregistreerd: 04-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 22:50

ik zie kruisjes!?? Boos!

Miss_Petit
Berichten: 5447
Geregistreerd: 20-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 22:56

CielitoLindo schreef:
Dier kan echt OK dan! springen.. Wat zeg ik? Vliegen!


Dat neem ik best van je aan, maar de techniek laat nog wat te wensen over. Al ga ik met jouw geen discussie meer aan Knipoog Heb al eens eerder zoiets geprobeerd Lachen

Iig veel succes ermee, als ik het goed begrijp is hij ook nog niet super lang onder het zadel. Train lekker door, dan komt het ongetwijfeld goed Lachen

Abercrombie

Berichten: 8388
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: *******

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-06-04 23:00

Miss_Petit schreef:
Dat neem ik best van je aan, maar de techniek laat nog wat te wensen over. Al ga ik met jouw geen discussie meer aan Knipoog Heb al eens eerder zoiets geprobeerd Lachen

Iig veel succes ermee, als ik het goed begrijp is hij ook nog niet super lang onder het zadel. Train lekker door, dan komt het ongetwijfeld goed Lachen


haha.. een discussie met mij?
Kan me niet herinneren... Maar discussies met vreemde mensen over andersmans paard begin ik inderdaad niet aan.


Janski

Berichten: 6498
Geregistreerd: 03-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 23:02

kijk even in mijn profiel miss petit en dan zal je zien dat aan de techniek weinig te wensen overlaat, mijn rijkunsten daar valt nog van alles aan te verbeteren... maar dit paard kan absoluut springen. De laatste foto is van een tijd terug. vergeet niet dat deze merrie pas krap een jaar onder het zadel is. Als ik haar de vroeg wegdruk voor de sprong richt je je commentaar op de ruter en niet op het paard.

WWW.EQUINOVUM.NL
Millie (v Manhattan) drachtig van Van Gogh delivery date: 1 juli 2013 http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=229&t=1714289

Miss_Petit
Berichten: 5447
Geregistreerd: 20-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 23:02


Miss_Petit
Berichten: 5447
Geregistreerd: 20-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 23:08

Riant schreef:
kijk even in mijn profiel miss petit


Dit paard word in de topicnaam al geprofileerd als "springpaard" Knipoog
Dat schept enigssinds verwachtingen.

Ik had je profiel bekeken. Hij heeft een gelijk voor en achterbeen, vouwt ook goed weg. Maar in je profiel gaat hij juist erg laat af, ipv vroeg.
En basculeert niet wat je noemt super.

Als jullie zeggen dat het zo'n superpaard is verwacht ik dus best wat, waarschijnlijk zijn mijn verwachtingen te hoog.

In mn vorige post zei ik al, dat het best goedkomt Knipoog

Staat zeker voor je dat je liever commentaar op jezelf krijgt als over je paard.

Janski

Berichten: 6498
Geregistreerd: 03-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 23:17

juist!! met het paard is niks mis namelijk! En ik wil graag weten war ik heb gezegd dat het een superpaard is? Riant is een jonge springmerrie die voor de tijd die zij bereden is heel aardig op de spring is.. een briljante techniek geeft (zoals jij waarschijnlijk weet) geen briljant springpaard.. jouw ervaring kan ik louter en alleen baseren op de foto's uit je profiel..
Je verwachtingen zijn wel correct ... over een jaar..maar niet nu ze pas 10 maanden onder het zadel is

uit jouw profiel trek ik de conclusie dat je van momentopnames van foto's geen conclusies kan trekken, én dat je nog maar eens goed naar die voorbeen techniek van Riant moet kijken.

Kritiek prima .. maar graag opbouwend!!! Inderdaad liever op mijzelf dat op een relatief groen paard.

WWW.EQUINOVUM.NL
Millie (v Manhattan) drachtig van Van Gogh delivery date: 1 juli 2013 http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=229&t=1714289

Abercrombie

Berichten: 8388
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: *******

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-06-04 23:18

Miss_Petit schreef:
Ja, je had springfoto's geplaatst van je eigen vos volbloed. Een les met lage sprongetjes.

[HAW] Nieuwe springles met Cielito


Heb geen enkele reactie gegeven op jou reactie in dat topic...... Maar begin maar geen discussie met mij nee, kan geen leuke discussie voeren met mensen die niet weten waar ze over praten, en in dit geval ken jij dit paard niet en moet je imo voorzichtig zijn met uitspraken doen over het dier... Zoals ze zelf al zegt, geef dan commentaar over de ruiter.

Miss_Petit
Berichten: 5447
Geregistreerd: 20-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 23:21

Als je foto's plaatst kan je kritiek verwachten, ik probeer vriendelijk en positief te blijven en jullie zijn ronduit vijandig.

Als je niet tegen commentaar kan, plaats dan geen foto's.

Of zet er bij, dit wil ik wel horen en dat niet.

Abercrombie

Berichten: 8388
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: *******

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-06-04 23:29

Miss_Petit schreef:
Als je foto's plaatst kan je kritiek verwachten, ik probeer vriendelijk en positief te blijven en jullie zijn ronduit vijandig.

Als je niet tegen commentaar kan, plaats dan geen foto's.

Of zet er bij, dit wil ik wel horen en dat niet.


Lukt niet altijd dus..

Ik vind gewoon dat een bokkers moeten oppassen met commentaar geven op elkaars paarden. Hou het gewoon leuk en ga niet zeggen dat je paard niet (goed) kan springen terwijl je het paard zelf niet eens kent..

Inderdaad mag je op een forum je mening geven maar ik denk dat als jij foto's van je eigen paard (Als je die zou hebben want zag dat je die niet hebt) op bokt zou zetten waar je erg trots op bent en waar je een hoop tijd en moeite in steekt en mensen zeggen dan dat het dier niet kan springen je ook bij jezelf denkt.. Whatever..

Dat het woord springpaard verwachtingen schept vind ik namelijk onzin. Omdat het dier nog groen is is het nog wel een springgefokte merrie en imo een (beginnend) springpaard.. Zou het daarom minder springpaard zijn dan wanneer ze een z parcours rond gaat?

Miss_Petit
Berichten: 5447
Geregistreerd: 20-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 23:32

De pot verwijt... Knipoog

Ik heb idd geen eigen paard, maar ben op de paarden die ik rijd net zo trots Lachen Er staan met groot regelmaat topics van mij online, nu ook.
Een topic met een nieuwe 3 jarige, ik durf ze te plaatsen. Ik kan best tegen commentaar. Met sommige commentaar zal ik wat doen, ander misschien niet.

Janski

Berichten: 6498
Geregistreerd: 03-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 23:34

Daarom staat er ook bij in mijn eerste reactie: kritiek graag, maar wel opbouwend Haha! . Aan kritiek over mijzelf heb ik wat en daar kan ik van leren. Ik ben echter nog niet instaat mijn paard opnieuw inelkaar zetten. Die springfoto staat er voor de lol bij. De bedoeling is niet om vijandig te zijn als je het zo opvat spijt me dat..

Ik zou een heel verhaal kunnen 0phangen over waarom ze wel eens te vroeg of te laat weg gaat.. maar waar gaat het jou om..
Het moment van afztten ligt bij de ruiter dus bij mij.. het vouwen van het voorbeen en verdere tchniek ligt grotendeels bij het paard.. daarom vraag ik op kritiek op mij. Ik heb geen ambitie voor de olympische spelen ik ben zelf ook nog steeds geen sterruiter, maar mijn ervaring is dat dit een fijn springpraard is. gefokt en gebouwd om te springen.. dat jij dan gelijk een pefecte bascule en een hindernis van 1.50 verwacht daar kan ik n iks aan doen, en Riant al helemaaaal niet.
Laatst bijgewerkt door Janski op 26-06-04 23:40, in het totaal 1 keer bewerkt

WWW.EQUINOVUM.NL
Millie (v Manhattan) drachtig van Van Gogh delivery date: 1 juli 2013 http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=229&t=1714289

Abercrombie

Berichten: 8388
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: *******

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-06-04 23:36

Miss_Petit schreef:
De pot verwijt... Knipoog

Ik heb idd geen eigen paard, maar ben op de paarden die ik rijd net zo trots Lachen Er staan met groot regelmaat topics van mij online, nu ook.
Een topic met een nieuwe 3 jarige, ik durf ze te plaatsen. Ik kan best tegen commentaar. Met sommige commentaar zal ik wat doen, ander misschien niet.


OK dan!

Ben trots op je.. Je bent een bokker naar mn hart Lovers
Zie dat je ook uit Utrecht komt, waar rij je? Kom eens bij ons op stal meeten, kunnen we daarna een goed onderbouwde discussie voeren op bokt Knipoog

Miss_Petit
Berichten: 5447
Geregistreerd: 20-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 09:18

Als ik daar tijd voor had Knipoog

Heb namelijk nog een lijstje boktpaarden die ik had beloofd te springen.

* Lodewijk van Nimber
* Winnie van Tallie1979
* Ret van Karin
* Mabel van Diana_Mabel

Doe blijkbaar toch iets goed of zou ik heeeeel misschien toch een beetje verstand hebben dat ze mij op hun paarden laten? Scheve mond

fybro_rulez

Berichten: 203
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: Maaseik (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 09:35

kruisjes Boos!

MiEn SjAtTiEz=> Britt*Broske*Romina*FyFeL*NaThALiE*ILLUsion*Sheila*Bijoux*RoMeO*ReNko

TeamSpirit
Berichten: 5818
Geregistreerd: 05-05-04
Woonplaats: De meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 09:40

ik zie kruisjes

Teamspirit... Je bent een toppertje!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 bezoekers