jullie manege ook dicht?

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
imka
Berichten: 765
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-04-01 20:01

Al een paar weken is onze manege dicht..
Maar ik hoor van sommige uit de klas dat hun rijlessen wel doorgaan! Snap dit niet echt... Verward Verward Verward Verward Verward Verward Verward

Never look back, because you can't change the past. Look forward with a smile, your future is bright, and everyday is a new beginning! Your you, and that's good enough.



Robinneta

Berichten: 64
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-01 20:03

ik woon in Belgiƫ, dus het gaat lekker voort! Pling

ik rijd graag op Heaven, Fox en Robinneta

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-01 08:55

Zal er aan liggen waar je woont en wat voor dieren er nog meer zijn???

Sonja

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-01 09:33

Waar woon je? Hier in Houten (bij Utrecht) gaan de lessen ook gewoon door. Manege- en pensionklanten mogen wel komen om te rijden, alleen mogen er geen paarden van buitenaf het terrein op en dus kunnen er geen officiƫle wedstrijden gereden worden. Mijn zusje woont in Twente en die mag vanaf vandaag ook weer naar les. De manege daar wordt alleen gebruikt door de rijvereniging (er zijn geen stallen). Alleen als je paard op een terrein staat waar ook evenhoevigen zijn, dan mag je niet met je paard naar de manege komen.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Iris

Berichten: 2048
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-01 10:50

Bij ons in Mierlo is de manege ook nog steeds gewoon open. Ook kunnen we gewoon naar buiten toe.

Ik heb mijn verstand niet verloren. Ik heb het zelf weggegeven ~~~ Quote R.W.

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-01 10:51

bij ons mogen we niks. eigenlijks mag ik er ook niet eens komen. alleen de personen die de paarden voert. ze staan al vanaf woensdag in hun box.

Zip

Berichten: 1697
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-01 13:50

Ik mag ook nog gewoon naar de manege toe! Pling

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-01 15:00

Hoi Imka!
Wat voor manege is het? Rijd je daar met een eigen pony of altijd op een pony of paard van de manege? Dat is namelijk het grote verschil. Bij ons zijn de lessen voor paarden en pony's die NIET op de manege staan voor een tijdje afgelast, maar de lessen met manegepony's/manegepaarden gaan wel door.
Er zijn maneges die extra maatregelen hebben genomen en gewoon alle lessen hebben afgelast. Misschien is dat bij jullie ook zo? Ik zou gewoon regelmatig de manege bellen of de lessen alweer begonnen zijn. Doei! Dorine.

coco

Berichten: 2140
Geregistreerd: 25-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-01 16:55

Bij ons gaat alles nog gewoon door.

Rhys
Berichten: 6351
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-01 16:59

In principe is bij ons de manege dicht geloof ik maar voor sommigen maken ze een uitzondering. M'n broertje lest er wel weer elke week bijvoorbeeld. Van de club lesen we nog niet weer (is in dezelfde manege)en dat spijt me niks.....heb toch niet zoveel aan die les, kan beter voor mezelf trainen.

imka
Berichten: 765
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-04-01 20:17

Hoi!
Leuk nieuws! Onze manege is weer open!
Ook mag ik over anderhalve week weer naar imka en quana! Jes! *LOL* *LOL* *LOL* Bedankt voor jullie berichtjes!

Never look back, because you can't change the past. Look forward with a smile, your future is bright, and everyday is a new beginning! Your you, and that's good enough.

Linnie
Berichten: 1103
Geregistreerd: 28-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-01 09:40

mijn manege was ook dicht door dat stomme mkz!!!

xx linnie


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: anjali, BimAsSpi, DogWords, Elegance_, LisaVH96, onpaard, SusanH, XladyX, xVerax en 36 bezoekers