WN: Nieuwe Pekela - Nieuwe datum Training Noord

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Francisca
Berichten: 512
Geregistreerd: 22-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 19:43

Het spijt me wel, maar ik kan morgen niet komen. Ik voel me de hele dag al behoorlijk beroerd Ziek en ik denk niet dat ik het morgen trek om die kant uit te komen Verdrietig
Sorry Peppy San Vriendjes zijn? , je zult niet blij zijn, maar het is ff niet anders.

PeppySan

Berichten: 3088
Geregistreerd: 19-11-02
Woonplaats: Gieterveen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-04 21:47

Heee, ik vroeg mensen om zich op te geven!!!Niet om af te melden!! Scheve mond

Kan je ook niks aan doen fransisca, ziek maar lekker uit Vriendjes zijn?

rina

Berichten: 10147
Geregistreerd: 23-03-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 00:25

beterschap franciska Ach gut .

het lijkt wel of er een vloek op rust. gister had ik peppy aan de telefoon, ik kreeg natuurlijk gelijk te horen je meld toch niet af he. nee hoor tenzij ik zondag plat lig met de griep kom ik gewoon, en wie word er ziek arme franciska. en ik voel me op het moment eerlijk gezegt ook al niet echt lekker, maar peppy wees gerust ik kom gewoon.
tenzij ik de klep van mijn vrachtauto niet dicht krijg. ik heb me gister toch giga de elleboog gestoten, hij's bont en blauw en doet best wel zeer Huilen . ik kan dus niet zoveel kracht zetten, en peppy je weet hoe zwaar mijn klep is Boos! ik zit me al zwaar te bedenken hoe ik dat moet oplossen. nou ja ik heb morgenochtend de hele ochtend nog om iets te verzinnen.

ik zie je morgen.

PeppySan

Berichten: 3088
Geregistreerd: 19-11-02
Woonplaats: Gieterveen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-04 12:39

Verzin maar wat, want ik heb alweer een afzegging.
Allemaal overmacht, maar wel jammer.

Volgende keer wil ik van iedereen een telefoonnummer zodat ik iedereen kan bereiken om eventueel tijden te veranderen.

Tot straks

mienmien

Berichten: 920
Geregistreerd: 13-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 22:35

toch een paar mooie foto's gemaakt van sjfl. dus als je ze wilt hebben moet je ff pbtje sturen

Asciugamano
Berichten: 5849
Geregistreerd: 19-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 23:02

Foto's? Van mijn APPALOOSA?! Knipoog Wat leuk! Tuurlijk!! Stuur maar op! Alvast bedankt! OK dan!
En Peppy, 't was weer super geregeld hoor! OK dan!

rina

Berichten: 10147
Geregistreerd: 23-03-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 23:12

ik ben weer thuis en het was gezellie ondanks dat we in de 2e groep met maar 3 ruiters waren.
wat wel erg jammer voor peppy is die verschrikkelijk veel moeite doet dit allemaal voor ons te regelen en te organiseren (maar het was ondanks alles OK dan! OK dan! hoor peppy). als het op deze manier doorgaat wordt er straks geen training meer georganiseerd .

yosan was er wel maar is na een ongeveer een kwartiertje toch maar naar huis gegaan, het griepvirus had ook bij haar toegeslagen. beterschap yosan Ach gut

en ik heb genoten van een heerlijk ritje (in stap en niet over de hindernispalen Tong uitsteken Haha! ) op flash. lekker rondgesjokt voor de verandering. en mijn knollie, henkie uitgeleend aan peppy.
hij ging super vond ik peppy, op naar emmen Haha! }> Knipoog

en de volgende training hoop ik dat iedereen er gewoon weer is

oja de patatjes waren heerlijk Vingers aflikken , bedankt nog daarvoor.

PeppySan

Berichten: 3088
Geregistreerd: 19-11-02
Woonplaats: Gieterveen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-04 14:18

Het was erg jammer dat er idd zoveel afmeldingen kwamen in de laatste dagen.
Gelukkig heeft verder iedereen wel lekker gereden. (als het niet zo is mag je het ook zeggen hoor)

Voor de volgende training is er geopperd om een fool-em, school-em wedstrijdje te doen in aanloop naar de NK.

Ik dacht aan de datum zondag 5 september. (mits de bak hier dan vrij is)
Laat maar weten voor welke onderdelen jullie interesse hebben.

Enne, beterschap Yosan Ach gut Vriendjes zijn?

Knd844
Berichten: 49
Geregistreerd: 29-02-04
Woonplaats: Maasdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 11:10

Sorry ben een tijdje offline geweest en totaal vergeten. Stom he. Hoop dat het leuk is geweest.

gr.
Esther

Yosan

Berichten: 593
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Uplengen(Duitsland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 21:50

haai allemaal, nou ik ben weer wat beter. Knipoog
de griep probeerde mij er even goed onder te krijgen, maar het is hem niet gelukt
Ik vond het super banketstaaf, maar na 3x overgeven zag ik het zondag niet meer zitten Ziek , ik had er zo naar uit gekeken Huilen thuis gekomen ben ik direct gaan Slapen .
maar volgende keer doe ik echt weer mee *LOL*
(als ik niet ziek wordt.)

DinkyToy

Berichten: 251
Geregistreerd: 22-11-03
Woonplaats: In 't hoge noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 10:08

Gaan we niet vanuit toch (dat je weer ziek bent bedoel ik) Ennuh, je hebt het geprobeert maar was echt zo ziek als een hond...
Op naar de volgende keer dus maar weer..