Lopen onder het poepen..?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

Loopt jou pony/paard door onder het poepen?

Ja
46 (55%)
Nee
21 (25%)
Soms
16 (19%)

Totaal aantal stemmen: 83


VeronicaM

Berichten: 3300
Geregistreerd: 04-04-03

Lopen onder het poepen..?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-04 20:11

Hallo,
kan/doet jou pony/paard onder het poepen doorlopen of gaat je pony/paard stil staan?

Stinkmodder

Berichten: 7975
Geregistreerd: 24-08-02
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 20:20

Tuurlijk kan ie doorlopen, en dat doet Hof ook gewoon! Laatst poepte hij in galop.. Tong uitsteken En als ie stil zou blijven staan, dan heeft ie een groot probleem *zoekt duivelpoppetje* Knipoog

Serendipity1

Berichten: 6044
Geregistreerd: 13-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 20:26

hij moet gewoon doorlopen. kan ie best, dus... meestal tijdens het stappen. gaat dan wel veel langzamer....

boomer
Berichten: 148
Geregistreerd: 03-04-04
Woonplaats: arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 20:29

Ja Max presteerde het vandaag om zelfs tijdens het "springen" te poepen!!!! Ik heb het hem gelijk vanaf het begin aangeleerd om zn grote behoefte te doen tijdens het lopen, het eindresultaat is meestal niet zo prettig (vieze benen)!!!

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 20:37

Ja hoor, zeker doorlopen!
Zal wat worden midden tijdens een wedstrijd Haha!

Bijv. bij het springen tijdens je barrage; paard gaat even stilstaan om te mesten.

Alleen bij ons op stal moeten we de mest uit de bak halen. Het nadeel is als je je paard laat doorlopen dat het erg moeilijk op te ruimen is.

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48365
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 20:38

Banjer kan doorlopen tijdens het poepen, maar ze doet het niet... ze hoeft het ook niet, want ik kan ook niet poepen en lopen tegelijk... Haha!

VeronicaM

Berichten: 3300
Geregistreerd: 04-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-04 20:40

SmithsGirl schreef:
Banjer kan doorlopen tijdens het poepen, maar ze doet het niet... ze hoeft het ook niet, want ik kan ook niet poepen en lopen tegelijk... Haha!


haha Schijnheilig

Nadir

Berichten: 12713
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 20:41

Ja natuurlijk loopt ze door... Ze moet wel... ~~}>

Quarterh0rse

Berichten: 8491
Geregistreerd: 22-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 20:44

uhh nee ik ook denk ik niet Haha! maar ik laat ze meestal wel ff stilstaan.. ligt eraan waar we zijn en wat we aant doen zijn

iris_oo

Berichten: 1792
Geregistreerd: 22-02-04
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 20:45

Zou niet handig zijn als je paard stil gaat staan tijdens het poepen.. Ja in de bak met "gewoon"rijden zou het wel kunnen maar tijdens een wedstrijd is het niet zo handig..
En als je moet oversteken tijdens een buitenrit en je paard moet net poepen sta je daar Tong uitsteken
Nog gevaarlijk ook.

VeronicaM

Berichten: 3300
Geregistreerd: 04-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-04 20:48

Het is een beetje rare vraag maar Ras moest vandaag poepen en plassen onder het rijden en toen dacht ik aan van doen de mensen van bokt zo en zus?

k_loves_p_c

Berichten: 97
Geregistreerd: 07-06-04
Woonplaats: dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 21:05

ik kan drijven en slaan wat ik wil maar pierre loopt dus echt niet tijdens poepen de etterbak Boos! je kan doen wat je wilt maar helaas....*grote zucht*

Stinkmodder

Berichten: 7975
Geregistreerd: 24-08-02
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 21:06

SmithsGirl schreef:
Banjer kan doorlopen tijdens het poepen, maar ze doet het niet... ze hoeft het ook niet, want ik kan ook niet poepen en lopen tegelijk... Haha!

Een paard is geen mens...

Maarre, heb je het al eens geprobeerd dan? Haha!

iris_oo

Berichten: 1792
Geregistreerd: 22-02-04
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 21:10

Hoffieeeh schreef:
Een paard is geen mens...

Maarre, heb je het al eens geprobeerd dan? Haha!


Een mens zou het toch ook wel kunnen Alleen beetje smerig Schijnheilig Clown

Yessy

Berichten: 23021
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 21:19

ze kan het wel, maar doet het niet altijd... en als ik rustig aan het stappen ben ofzo heb ik er ook geen probleme mee als ze even stil gaat staan (in de hoek vaak Tong uitsteken), maar onder het werken heeft ze maar door te lopen Knipoog

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 21:19

Rowan kan het blijkbaar niet, gek genoeg. Hij bolt z'n rug helemaal om te mesten en dat lukt niet tijdens het lopen. En ach ja, het stoort me niet zo om hem even te laten stoppen.

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 21:19

Na enig aandringen poept Par tegenwoordig tijdens het lopen, in het begin mocht ze nog stilstaan, tegenwoordig is het gewoon lopen met die hap.

Als ze losloopt doet ze het ook, en als ze er vandoor gaat met mij erop ook.
Dus dan maar ook doorlopen als je aan het werk bent ~~}>

Smithsgirl, lopen en poepen kan wel hoor Knipoog Denk alleen wel dat het ene klerezooi wordt Haha!

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 22:48

k_loves_p_c schreef:
ik kan drijven en slaan wat ik wil maar pierre loopt dus echt niet tijdens poepen de etterbak Boos! je kan doen wat je wilt maar helaas....*grote zucht*
Nog harder slaan, desnoods even iemand die er met een flinke zweep extra tegen aan slaat.

Op een manege waar ik vroeg reed (al zeker 5 jaar terug) stond een pony en die kwam tot de ontdekking dat als hij poepte hij stil mocht staan. Het resultaat: stil staan, klein drolletje, en kind stond half uur te trappen. Liep ie een rondje stil staan, klein drolletje, en kind stond weer een half uur te trappen en slaan.
*LOL*

k_loves_p_c

Berichten: 97
Geregistreerd: 07-06-04
Woonplaats: dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 22:52

hey deesdebest

ik zal het is maar proberen wat het nou is ik hou niet zo van slaan waarschijnk werkt dat wel in mijn nadeel maar ja der moet inderdaad wat aan gebeuren want dat flikt tie me ook met plassen dan ken tie gras eten alhoewel dat hem nooit lukt nou ja bijna.. Schijnheilig

Ecudes

Berichten: 5228
Geregistreerd: 17-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 23:46

Niet altijd, soms zet k m zelf stil (als ik de mest uit de bak moet ruimen). Soms doe ik dit weer niet, want dat lijkt me niet zo fijn tijdens een proef... Bloos!

Tomm

Berichten: 748
Geregistreerd: 17-08-02
Woonplaats: West-Vl (B)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 01:16

zit er een "geurtje" aan dit topic? Lachen

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 01:20

Mijn paard mest nooit onder het rijden, die doet dat op het moment dat ze op stal staat. Dus ik kan de poll helaas niet invullen.

Ik ben wel van mening dat mesten gewoon moet kunnen tijdens het lopen/rijden. In de vrije natuur, als er een roofdier achter een paard aan zou zitten en ze zouden moeten vluchten, kan een paard ook niet tegen het roofdier zeggen: sorry, heb je even, ik moet poepen en dat kan ik niet onder het lopen...Haha! Het roofdier zou zeggen: natuurlijk, ga je gang: en tsjakka...Vingers aflikken

Equira

Berichten: 1219
Geregistreerd: 27-05-04
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 02:48

Wij hadden op de ponyclub jaren geleden een heel oud beestje die in haar jonge jaren nooit geleerd had om door te lopen en ze was nu al zo oud. Ze reed ook alleen onderling. Zij kreeg altijd de tijd van de jury. Ze sprong dan met de beginners, maar in het progressief werd de tijd altijd even stil gezet als Blacky moest poepen *LOL*. Onderling hadden we namelijk altijd dezelfde jury en die wist gewoon van het probleem, is het geen schat van een man ???? Het beestje moest ook altijd met een springwedstrijd minimaal 1 keer tijdens een parcours poepen.

Daphna

Berichten: 3691
Geregistreerd: 19-08-03
Woonplaats: Aarde

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 04:09

die van mij kon wel gewoon doorlopen tijdens het poepen maar aangezien ik haar vaak stil zette deed ze het dan gewoon...