hmmmm naar buiten!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
nielsforever
Berichten: 719
Geregistreerd: 16-06-04
Woonplaats: groningen

hmmmm naar buiten!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-04 20:22

jaja vandaag was het zover.ik wil van de zomer echt lekker relaxed buitenritjes kunnen maken zonder dat ik hoef te denken ojeeeeee daar gaan we weer.nou dus ik ben drastisch aan het wandelen met nielsson.eerste keer was vorige week dinsdag.dat ging goed maar ik had alleen maar een blokje om gedaan.en toen kregen we dus die storm.en vandaag durfde ik het weer aan.nou ik niels weer gepakt en met hem aan de wandel.ik ben toch ook zo'n held op sokken he?iedere normaale paarden gek zou erop springen en wegrijden maar ik niet hoor.dus ik vandaag weer wandelen en in het begin was hij echt heel nerveus.maar ik denk dat dat ook wel door mezelf kom hoor.ik probeer cool te blijven maar op een of andere manier geef ik het toch door aan niels.maar ja ik door de buurt en langs het kanaal.daar is een breed pad.maar ik ga daar nooit heen want daar is het zooooo stil gewoon eng.nou ja daar ook geweest dus en toen ik door de straat heen kwam werd ik nog even gestalkt door wat jullie penny meisjes noemen.die wilde zoooooo graag meelopen.tja wat moet je dan zeggen?nou ja doe maar dan.nou ja al met al ging het best goed en later werd hij ook rustig hoor alleen in het begin liep hij zo snel ik kon hem amper bij houden.ik hoop maar dat dat nog anders word.maar ja ik ga morgen lekker in de bak rijden en dan toch maar een poging wagen om hem op straat uit te stappen.moet wel lukken hoor.nou wish me luck!!jullie horen morgen wel hoe het is gegaan!!!!ik zal ook ff foto's laten maken........ Cheese!

Jytte
Berichten: 1876
Geregistreerd: 12-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 21:00

good luck!!!!!!!

bonnielove
Berichten: 1195
Geregistreerd: 15-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 21:13

lijkt me leuk om de foto's te zien te krijgen:D

Glitch

Berichten: 8457
Geregistreerd: 19-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 23:29

Succes!!
Ben ook benieuwd naar de foto's!!