Iris undercover! 8)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mews

Berichten: 5499
Geregistreerd: 22-06-04
Woonplaats: Kopenhagen

Iris undercover! 8)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-06-04 17:11

Ik ga in September undercover, jaja... Heb helaas (nog Tong uitsteken) geen foto van mij in mijn prachtige nieuwe blousje, plastron met zilveren paardenspeldje, en zwarte rijjasje. Maar gisteren stond ik voor de spiegel en ik dacht dammmmn, wat zie ik er netjes uit!! Normaal heb ik nogal um, tja, wijde t-shirts met evt wijde trui, wijde broeken, sportschoenen... Dus ik zie er nogal chique uit zo, haha!! In September zullen ze op de wedstrijd wel denken... "Heee, de ijslander van Iris! maar wie is die chique dame die erop zit??" *LOL* Ik heb er echt zin in, ik vind het wel cool er uit zien. (en hij was maar 76 euri ook! terwijl ie echt perfect zit, de taille van de andere goedkope merken zoals harry's horse was veels te wijd en mouwen te kort... ze denken er ook echt niet bij na ofzo... ) Het blousje en plastron met speldje heb ik van de vriendin van m'n broer gekregen, en ook een wit rijdekje! Haha! Ze bood me ook nog haar heeeel dure paardenspeldje van 80 euro te leen aan maar dat sloeg ik maar gauw af, veels te duur om te lenen. *LOL*

Misschien laat ik vandaag ofzo na het rijden wel een foto maken, ik vind het namelijk echt zo grappig staan, bwahahaha. Haha!



Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 17:29

whaha, ik wil wel een foto zien, van zoo`n net iemand in pak Tong uitsteken

zo, en dan nu tijd voor een wijntje..

Freggel

Berichten: 3232
Geregistreerd: 21-04-03
Woonplaats: Freggelgrot

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 18:43

Als het echt zo grappig is, wil ik graag meelachen Knipoog Haha! .

My horse is a real gentleman. When we go over a Fence, he insists on ladies first

Principieel gezien ben ik tegen principes.

Mews

Berichten: 5499
Geregistreerd: 22-06-04
Woonplaats: Kopenhagen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-06-04 21:15

Haha ik schrok me rot toen ik voor de spiegel ging staan. Ik wist nieteens dát ik er netjes uit kon zien. Maar Röskur blijft ruig hoor, die krijgt dus eeeecht geen knotjes in. Dan lacht zelfs de jury zich rot!! *LOL*

Glitch

Berichten: 8457
Geregistreerd: 19-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 18:00

Haha ik ben benieuwd naar een foto!!
Zal vast onwijs grappig zijn!! Haha!

Bloeme-Rose (Special D x Gribaldi)
Wieke (Ymte x Leffert)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bielsje, Laj1, sterregoud, Tieme, VenoSnorlax en 69 bezoekers