De rest van de foto's oefenavond PAVO-cub

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
jarrah

Berichten: 3617
Geregistreerd: 03-12-03

De rest van de foto's oefenavond PAVO-cub

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-04 08:29

Naar aanleiding van een ander topic: [HAW] Tiffany (v. Krack C) @work tijdens oefenavond PAVO zijn hier de rest van de foto's:

Afbeelding
Hier heb iknet mijn teugels op maat genomen om haar aan het werk te gaan zetten tijdens het losrijden

Afbeelding
Hier zijn ze net begonnen met draven. In het begin wil ze meestal nog niet echt doordraven, dus vandaan dat deze er een beetje sloom uitziet.

Afbeelding
Even van hand veranderen.

Afbeelding
En in de ring hard aan het werk, madam had er niet echt heel veel zin in

Dat waren ze weer, opbouwend commentaar is uiteraard altijd welkom

astridh

Berichten: 2635
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: nh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 13:01

Het is natuurlijk moeilijk om aan de hand van een paar foto's het juiste ópbouwende'commentaar te geven maar ik heb nu zo wat foto's van tiffany gezien en op basis van het beeld wat ze zo bij mij achter laat zou je haar inmiddels wel wat meer achter de broek aan mogen zitten hoor ~~}> .

Je hebt een hartstikke goed paard maar het beeld toont wel erg vrijblijvend. Zeker als ik jouw opmerkingen lees als ze had er niet zo veel zin in dan krijg ik een beetje angst dat je uiteindelijk blijft zitten met een goed paard dat niet (genoeg) voor je wil werken als het nodig is en dat zou zo ontzettend jammer zijn. Ik zou hier in overleg met je instructie zeker heel veel aandacht aan besteden.

jarrah

Berichten: 3617
Geregistreerd: 03-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-04 13:17

astridh schreef:
Het is natuurlijk moeilijk om aan de hand van een paar foto's het juiste ópbouwende'commentaar te geven maar ik heb nu zo wat foto's van tiffany gezien en op basis van het beeld wat ze zo bij mij achter laat zou je haar inmiddels wel wat meer achter de broek aan mogen zitten hoor ~~}> .

Je hebt een hartstikke goed paard maar het beeld toont wel erg vrijblijvend. Zeker als ik jouw opmerkingen lees als ze had er niet zo veel zin in dan krijg ik een beetje angst dat je uiteindelijk blijft zitten met een goed paard dat niet (genoeg) voor je wil werken als het nodig is en dat zou zo ontzettend jammer zijn. Ik zou hier in overleg met je instructie zeker heel veel aandacht aan besteden.


Haha, je hebt helemaal gelijk Scheve mond
Ik moet daarbij wel zeggen dat het de laatste tijd al stukken beter gaat!!!
Ik heb het er ook vaak met mijn instructrice over, maar het is weleen paard waar je echt aan moet blijven rijden, dan gaat ze op een gegeven moment echt de sterren van de hemel lopen en thuis doet ze dat tegenwoordig ook wel hoor Haha! Maar aangezien ik zelf altijd zenuwachtig ben voor de belangrijke momenten, laat ik zelf op die momenten wat steekjes vallen Scheve mond
Dat was ook grotendeels de reden waarom ze eerst zo kreupel ging lopen...........ik reed er gewoon niet genoeg aan
Maarja, zo leer ik elke dag weer nieuwe dingen en het gaat echt al stukken beter dan in het begin. Ik merk ook wel dat Tif en ik steeds meer een team beginnen te vormen Bloos
Maar tijdens die oefenavond was het de allereerste keer op vreemd terrein en dan ben ik zelf gewoon zooo gespannen, dat ik er gewoon niet genoeg meer aan rijd en daar komt bij dat de bak vrij zwaar was, wat ze totaalniet gewend is Scheve mond
Ik weet ook wel dat het een paard is dat heeel veel in zich heeft en ik zal echt proberen het onderste eruit te halen, dus zo blijven we altijd leren OK dan!

Revanches

Berichten: 25680
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: *Ergens in de Achterhoek!!!!*

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 13:28

Als je toch om commentaar vraagt Tong uitsteken neey opsich ziet het er netjes uit,wat voor niveau reed je ook al weer Haha!
Want misschien moet je je paard een klein beetje meer oprijden om zo wat meer opgericht te krijgen waardoor je een mooiere hoofdhalshouding krijgt,en dus beter gesloten is!!(nu lijkt het een beetje dat ze in 3 stukken loopt)

Revanches

Berichten: 25680
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: *Ergens in de Achterhoek!!!!*

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 13:28

Maar zie het als positieve commentaar!!en natuurlij kwens ik je ook ff heel veel succes Bloos

Adelarde
Berichten: 333
Geregistreerd: 13-06-04
Woonplaats: Putte (bij Mechelen) België

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 13:33

mooi paard!!

jarrah

Berichten: 3617
Geregistreerd: 03-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-04 13:36

meiske16 schreef:
Als je toch om commentaar vraagt Tong uitsteken neey opsich ziet het er netjes uit,wat voor niveau reed je ook al weer Haha!
Want misschien moet je je paard een klein beetje meer oprijden om zo wat meer opgericht te krijgen waardoor je een mooiere hoofdhalshouding krijgt,en dus beter gesloten is!!(nu lijkt het een beetje dat ze in 3 stukken loopt)

Tiffany is nu ongeveer 6 maanden onder het zadel en we hebben nog geen wedstrijden gestart.
We zijn idd heel veel bezig met die voorhand iets meer omhoog te brengen
Johan Hamminga zei tegen mij: ''het paard is een beetje op de voorhand gebouwd en zal dus meer moeite moeten doen om op die achterhand te komen dan een paard dat dat van zichzelf al meer meegekregen heeft, maar...............dit paard is al zoooo sterk in het kruis/lendenenpatrij dat ze wat dat betreft makkelijk moet kunnen gaan 'zitten'.''
Johan heeft mij daarbij heel goed geholpen het was alleen jammer dat de bak zo zwaar was, waardoor Tif al best snel 'op' was. (en aangezien ik nog steeds de zenuwen in mij had, ging het niet 'echt' lekker), maar ondanks dat had Johan heeel veelpositief commentaar en vond hij dat ik haar (na 10 minuten flink rijden) zeer goed voorstelde en als ik dat ook op die manier zou doen op de PAVO zouden we 'een kansje'maken Haha!

jarrah

Berichten: 3617
Geregistreerd: 03-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-04 13:38

Adelarde schreef:
mooi paard!!

tnx Bloos

lovebonney

Berichten: 1862
Geregistreerd: 23-06-03
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 13:41

ja ben het met de andere eens!
het ziet best netjes uit hoor!!en zekerzz mooi paard!

maaykuhhh
Berichten: 1699
Geregistreerd: 04-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 14:04

Ziet er netjes uit hoor!!! *LOL*
En een heel mooi paardje!

jarrah

Berichten: 3617
Geregistreerd: 03-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-04 00:30

Allemaal heeeel erg bedankt voor de leuke reacties OK dan!
Over 4 weken zal ik van de PAVO Cub zelf ook wel foto's plaatsen

Ben nu al beetje zenuwachtig Nagelbijten / Gniffelen

Kelly_Taco

Berichten: 6724
Geregistreerd: 27-10-03
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 23:15

Ziet er netjes uit hoor Lisette!
HEt commentaar is allemaal al gezegd.

Marrepar

Berichten: 13162
Geregistreerd: 23-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 23:16

mooi paardje hoor!\