Frankrijk-Griekenland

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Frankrijk-Griekenland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-06-04 23:05

Voor zover ik kan vinden hier nog geen topic over.

Frankrijk eruit, wie had dat gedacht OK dan!

:evaw:


Fitzroy

Berichten: 25097
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 23:08

Ik heb dat voorspeld Knipoog
Een heleboel mensen schijnen vergeten te zijn dat Griekenland groepswinnaar was in de kwalificatie en tot 2 x toe Spanje had verslagen.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

yvetje

Berichten: 2012
Geregistreerd: 20-11-02
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 23:09

Sjimmy schreef:
Voor zover ik kan vinden hier nog geen topic over.

Frankrijk eruit, wie had dat gedacht OK dan!


laat ik het zo zeggen: Ik had het gehoopt Haha!
Geweldig gewoon...uit zo'n onverwachtse hoek...denk niet dat veel hadden verwacht dat griekenland zo ver ging komen. Ik ben er wel blij mee, vond ze ook beter overigens, dus terecht gewonnen Haha!

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 23:10

Ik had het wel gedacht! Heb het constant gezegd op stage: pas op voor die Grieken! Geweldig! OK dan! Collega van me op stage is helemaal wild van Griekenland, heeft een hele boekenkast vol boeken etc. Vroeg nog aan hem wat er zou zijn als de finale NL-GR zou zijn. "Nou dat is dan een win-win situatie":))

HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 23:11

Frankrijk speelde echt belabberd Boos! Hartstikke leuk dat Griekenland door is, vind het altijd gaaf als een underdog zo ver komt en lekker tegen de gevestigde orde aantrapt Haha! OK dan!
Laatst bijgewerkt door HHD_Foto op 25-06-04 23:11, in het totaal 1 keer bewerkt

Digitale tekeningen van je huisdier of paard: www.HHD-Foto.eu

lies

Berichten: 9624
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 23:11

Wat een saaie wedstrijd zeg Scheve mond

Voorspel morgen ook even Fitzroy.. Haha!

זכור

yvetje

Berichten: 2012
Geregistreerd: 20-11-02
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 23:16

Nederland wint Haha!
Mn vader roept trouwens al vanaf het begin dat Griekenland door moet, dus die kan zn geluk niet op :p

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 23:29

haha ja de wedstrijd was mega saai!
maar vind het wel leuk dat griekenland door zijn!
Haha!

Dag lieve mama...

supersambo

Berichten: 2133
Geregistreerd: 16-02-04
Woonplaats: waar mijn bed slaapt.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 00:56

vond het een k met peren wedstrijd.. maar wel terecht dat griekenland door is.. dat franse elftal is gewoon niks.. (met trouwens een gemiddelde leeftijd van 28,4 jaar) had alleen gehoopt op penals..heerlijk om naar te kijken als nederland ze niet hoeft te nemen

If blood will flow when flesh and steel are one. Drying in the colour of the evening sun
Tomorrow's rain will wash the stains away. But something in our minds will always stay

Siempie

Berichten: 30293
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: Beverwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 08:22

Ik weet zeker dat veel collega's dit geen leuke uitslag vinden, zij hadden nammelijk in onze poule Frankrijk heel hoog staan.

Ik vind het zelf wel leuk voor Griekenland. Het is weer eens iets anders dan al die pleogen die altijd winnen.

Guinni

Berichten: 2714
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: In een hutje op een berg!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 09:36

Ik vind het wel heel mooi, Frankrijk eruit, Spanje eruit, Italië eruit, Duitsland eruit... De finale wordt denk ik of NL-Tjechië of Portugal-Tjechië.
Lekker veel verrassende wendingen heeft dit EK Haha!

Trots op mijn held Voltrack, 125 km!!
Wie ben ik
Keep up to date!

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 09:54

Guinni schreef:
Ik vind het wel heel mooi, Frankrijk eruit, Spanje eruit, Italië eruit, Duitsland eruit...


Vergeet Engeland niet Knipoog
Ben ook wel benieuwd naar het verdere verloop het is nogal een onverwacht EK Haha!

Als je niet weet waar je heen gaat, kom je er altijd -- Loesje

Sterre_Nova

Berichten: 1413
Geregistreerd: 16-05-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 09:59

Dit was trouwens de 2de keer dat de Grieken mee doen met het E.K.!! Ik vind het ook wel leuk om eens andere landen aan het voetballen te zien in de kwart,- halve en hele finale!!

Fitzroy

Berichten: 25097
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 10:30

Het EK heeft nog wel een duits tintje met Otto Rehhagel als trainer van het griekse elftal.
Die Duitsers hadden het er al over om hem terug naar Dld te halen ipv Voller die opgestapt is.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 10:55

Guinni schreef:
Ik vind het wel heel mooi, Frankrijk eruit, Spanje eruit, Italië eruit, Duitsland eruit...

Ja.. Spanje eruit Verdrietig
Tong uitsteken

Maar idd een saaie wedstrijd zeg! Zat nog te twijfelen of ik hem wel af zou kijken, maar toch maar gedaan (alleen tussendoor nog ff gedouched en natuurlijk de goal gemist Haha!).

Ik vind het wel leuk dat Griekenland door is! Al had ik het leuker gevonden als ze via penalties gewonnen hadden, want dat vind ik echt leuk om te kijken (Portugal - Engeland was echt geweldig!).

You mustn't be afraid to dream a little bigger, darling.

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 10:57

Mooie goal OK dan!

En voor de rest was de wedstrijd zo saai dat ik een hoop afgekregen heb Lachen

Guinni

Berichten: 2714
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: In een hutje op een berg!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 12:21

Helaas heb ik Portugal-Engeland niet gezien, ik was op kamp en we hadden alleen een tv geregeld voor NL-Letland...
En toen Porugal-Engeland was ben ik nog wel bijna de penalties gaan kijken in het cafe Haha! Ik vind het wel jammer dat ik dat gemist heb, maar goed, ik ben benieuwd hoe Portugal de volgende wedstrijd speelt Lachen

Trots op mijn held Voltrack, 125 km!!
Wie ben ik
Keep up to date!

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 12:26

Ik voorspel je: Griekenland Portugal in de finale!
Dit is het EK van de underdogs, ik gok erop dat Nederland er vanavond ook uit gaat, ik zou werkelijk waar pissen in mijn broek van het lachen: Zweden, Denemarken (de Tsjechen vliegen er ook nog wel uit), Portugal en Griekenland in de halve finale's. Traditioneel kunnen die niet zo heel goed voetballen, maar ja, nu zijn ze wél beter dan de rest.
En Portugal wordt Europees Kampioen, dan ga ik in groen/rood over straat rennen, geweldig!

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes


Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 13:14

Ik voorspel NL tegen Griekenland, zeg ik nou al anderhalve week!

Gracy

Berichten: 1946
Geregistreerd: 04-11-02
Woonplaats: Buitenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 13:17

Het zal wel GAAF wezen als de finale wordt... Nederland-Tjechië. Haha!


De Grieken speelde onwise super! Het was een saaie wedstrijd om naar te kijken, maar dat kwam door de fransen...

Mooi dat de Fransen naar huis zijn gestuurd, ze hebben het niet verdiend om verder te komen.

Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Guinni

Berichten: 2714
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: In een hutje op een berg!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 13:23

Idd, ik vond die fransen maar een beetje slapjes hoor... Best wel saai om naar te kijken. Helaas heb ik de goal niet meer gezien, toen was ik al naar bed Haha!

Trots op mijn held Voltrack, 125 km!!
Wie ben ik
Keep up to date!

Meisje201
Berichten: 35192
Geregistreerd: 05-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 15:36

Verschrikkelijk saaie wedstrijd, veel balverlies en de fransen hebben het verdient dat ze eruit zijn, ze speelde als een natte vaatdoek! (al had ik gehoopt dat het 1-1 zou worden, hadden we pingels gehad! me Lovers pingels Haha! )

veer

Berichten: 1520
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: Beverwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 17:26

Ik ben in slaap gevallen tijdens de eerste helft Bloos

Brent mijn stoere vent !

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 17:46

Laui! schreef:
Ik voorspel je: Griekenland Portugal in de finale!
Dit is het EK van de underdogs

Ik vind Portugal nou niet een echte underdog. Misschien niet een van de grootste voetballanden, maar een underdog?

You mustn't be afraid to dream a little bigger, darling.

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 18:16

Tsjechië ook niet. Alleen Griekenland (2e keer op een EK) écht. Zweden is ook een behoorlijk goed voetballend land. Dus nee, geen underdogs. Maar het zijn ook niet de traditionele voetballanden: Italie, Engeland, Frankrijk en Duitsland. Op het WK zag je het ook. Zuid Korea ging als een trein, geweldig! Denk dat het gewoon de veranderende tijden zijn, is wel weer spannender, want die eenheidsworst, da's niks Knipoog

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Bonte_, Amazonbot, ComscoreBot, Danseresje, Femek2902, ManonGrr, nienmoon, Suliko, Touchem, zuperzmoker en 113 bezoekers