Eindelijk 2 winstpunten :D

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Faline

Berichten: 7798
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Eindelijk 2 winstpunten :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-04 20:06

Had vandaag wedstrijd, weer voor t eerst sinds een maand of 2. (daarvoor had ik ook nog maar 4 wedstrijden gereden, rij ook nog maar net wedstrijden) Gol moest nl een tijdje terug steeds naar de hengstenhouder omdat ze niet goed drachtig wilde worden en daarna heb ik nog een maandje de tijd genomen om weer even te trainen.
Heb een nieuwe instruktrice die zelf prix st george rijd en heb nu nog maar 3 lessen van dr gehad. Maar het reslutaat is dus al wel mn eerste 2 winstpunten OK dan! (in 2 proeven, beide proeven precies 156 pnt)
Ze heeft menwat goeie tips gegeven mbt Goldy en haar spanning op wedstrijden. We hebben goed aan de galop gewerkt (al was dat nog niet helemaal zichtbaar deze wedstrijd door de spanning) dus daar had ik ook wat hogere cijfers op! Haha!

En ja, als ik L1 ben met wp dan mag ik weer opzoek naar een paard. Mn ouders wilden eerst kijken of ik genoeg doorzettings vermogen had om met Goldy wat verder te komen voor ze een duur paard aanschaffen, wat heel logisch is, natuurlijk! En ook wel goed voor mij, in de tussentijd leer ik ook weer allemaal nieuwe dingen waardoor ik nog beter voorbereid ben op mijn toekomstige paard

Al met al, ik lekker blij met mn winstpunten natuurlijk! Haha! OK dan!
Volgende week weer wedstrijd en weer 2 proeven dus als t zo doorgaat ben ik in 5 wedstrijden in de L1 Knipoog En volgende week is in vertrouwde omgeving dus dat zal ook nog wel wat beter gaan.

Belker

Berichten: 15298
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 20:20

Dit hoort meer thuis op Westrijden. Ik heb het verplaatst.

Apple

Berichten: 76189
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 20:24

Klinkt goed Lachen.

Het voordeel ook van L1 met winst zijn is dat je, als je een nieuw paard koopt met ook flink wat winstpunten, je niet weer opnieuw in de B hoeft te starten Lachen.

Veel succes met verdere wedstrijden Lachen.

(ennuh: de ene week haal je 2 winstpunten en de week daarop niets dus reken er niet te erg op Knipoog )

Stinkmodder

Berichten: 7975
Geregistreerd: 24-08-02
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 20:47

Netjes Lachen Waar moest je rijden?

En idd, zoals Apple al zegt; Niet gelijk erop rekenen dat je elke keer 2 wp's rijd he! Knipoog

Faline

Berichten: 7798
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-04 22:16

Ik moest in Bolzward rijden. Het was voor mijn gevoel nog wel wat gespannen gereden allemaal, maar door mijn nieuwe instruktie had ik wat bruikbare tips zodat ik dat wat beter in de hand kon houden allemaal.
Volgende week moeten we in de buurt rijden, beetje vertrouwde omgeving dus ik reken er op dat dat weer iets minder gespannen gaat
En dan ligt het daar aan de jury of de zij de proeven weer winstpunt waardig vinden

Pinacolada

Berichten: 4082
Geregistreerd: 04-05-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 11:45

In Vrouwbuurt is nog maar 1 proef, helaas. Baal ik wel van, aangezien ik hoop in St. Anne L te gaan starten. Ik had gister ook 2 wp en een prijs, zat bij jou in de baan Haha!. Ik heb nog 1 wp nodig.

Van wie heb je nu les dan? Ben ik f benieuwd naar..

Mexxuna

Berichten: 5595
Geregistreerd: 13-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 11:57

goed hoor

INkie

Berichten: 4651
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 15:05

gefeliciteerd!
Reken er maar niet al te veel op dat je nu iedere wedstrijd winst rijd als je daarvoor nauwelijks winst hebt gereden!
Dan kan het natuurlijk ook alleen maar meevallen als je t wel lukt Knipoog

joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 15:09

Gefeliciteerd hoor!!!
Wel luxe dat je er straks een paard bij mag...
Maar Goldy is een mooie pony, daar kan je ook heel leuk mee rijden toch?
Goed les maakt een heleboel verschil (heb ik zelf gemerkt toen ik met Andrew bij Carmen Grondsma ging lessen)
Ben ook wel benieuwd van wie jij les hebt!

Pinacolada

Berichten: 4082
Geregistreerd: 04-05-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 18:30

Ik had echt nooit winstpunten en toen had ik begin mei concour. Toen opeens 2 wp en sindsdien elke keer wp en prijs..heel apart. Terwijl ik zelf vind dat we niet zoveel vooruit zijn gegaan.

Faline

Berichten: 7798
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-04 19:56

Ja Goldy en ik zijn aanzienlijk vooruit gegaan, en dat al na 3 lessen!
Ik heb nu les van Laurien van der Meer trouwens, uit Kootstertille.
Is vrouwbuurt nog maar 1 proef??? Boos! Das Balen jah, rij liever 2 proeven en t is net lekker in de buurt!
Ben trouwens vrijdagavond nog vrijwilliger in vrouwbuurt voor degenen die vrijdag bij de ponies rijden, dus mss zie k nog wel een bokker Knipoog

capopjekop

Berichten: 30649
Geregistreerd: 30-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 20:00

Apple schreef:
Klinkt goed Lachen.

Het voordeel ook van L1 met winst zijn is dat je, als je een nieuw paard koopt met ook flink wat winstpunten, je niet weer opnieuw in de B hoeft te starten Lachen.

Veel succes met verdere wedstrijden Lachen.

(ennuh: de ene week haal je 2 winstpunten en de week daarop niets dus reken er niet te erg op Knipoog )


iid Haha! ik haalde elke wedstrijd een winstpunt (en ook eenaantal x 1e), maar buiten gaat het minder dus dan ben je al gauw teleurgestelt Haha!

Stinkmodder

Berichten: 7975
Geregistreerd: 24-08-02
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 20:18

*volcano* schreef:
Ja Goldy en ik zijn aanzienlijk vooruit gegaan, en dat al na 3 lessen!
Ik heb nu les van Laurien van der Meer trouwens, uit Kootstertille.
Is vrouwbuurt nog maar 1 proef??? Boos! Das Balen jah, rij liever 2 proeven en t is net lekker in de buurt!
Ben trouwens vrijdagavond nog vrijwilliger in vrouwbuurt voor degenen die vrijdag bij de ponies rijden, dus mss zie k nog wel een bokker Knipoog

Is 3 juli sel. paarden in Vrouwbuurt? *pakt paard en sport* He ja, waarom zeiden ze dan vandaag dat het in Zwaagwesteinde Diepswal was Verward Vaag... Maar iig, dan ben ik daar 3 juli waarschijnlijk ook! Ga denk ik met Afke (maessie) mee te lezen Haha! (als het mag Clown)

Pinacolada

Berichten: 4082
Geregistreerd: 04-05-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 10:22

Ik ken Laurien wel, geeft hier wel veel les volgens mij. Komt die dan bij jou thuis? Ik zit in Vrouwbuurt weer bij jou in de baan, gezellig haha. Ga ook springen..ben benieuwd.

Ja, ik was net blij dat het 2 proeven waren en nu weer 1, flauw. Jury's staan er niet bij bij de startlijst, jammer...haha.

anke2002

Berichten: 810
Geregistreerd: 01-11-02
Woonplaats: Sneek city

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 11:31

*volcano* schreef:
Ben trouwens vrijdagavond nog vrijwilliger in vrouwbuurt voor degenen die vrijdag bij de ponies rijden, dus mss zie k nog wel een bokker Knipoog


Ik rijd vrijdagavond in Vrouwbuurt! Maar volgens mij kunnen wij wel 2 proeven rijden hoor! En wat goed dat je in Bolsward 2 winstpunten had! Moest je gister rijden of vrijdagavond?

amen

Berichten: 5041
Geregistreerd: 19-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 13:14

In froubuurt is het jammer genoeg maar 1 proef....wel jammer ...maar ik heb ook al 5 wedstrijden in juli. een b eetje fanatiek met opgeven geweest......

Ik hoop dat ik kan starten, ik ben sóchtends op de kwpn keuring in drachten en sta dus voor de ochtend op de startlijst bij de B , maar heb in bolsward m'n 10e wp gehaald, ..... wil dus graag smiddags in de L1 starten......m'n secretariaat zou even bellen.....

Oja en wie heeft er iets gehoord over 2 extra wedstrijden in augustus?? waar en waneer???

Pinacolada

Berichten: 4082
Geregistreerd: 04-05-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 13:56

Zijn er dan 2 extra wedstrijden??? Ik heb in aug. heel weinig..hoop het. Er is 20 aug. kw in Dronrijp, mijn cluppie Haha!. Was ook heel laat bekend.

amen

Berichten: 5041
Geregistreerd: 19-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 21:15

Ik heb in aug, Cornwerd 8 -8/ 21 aug haulerwijk, en 28 -8 harich/gaasterland.

Ik hoorde dus dat er 2 extra kwamen , misschien is die ene die van dronrijp dan wel.....

Pinacolada

Berichten: 4082
Geregistreerd: 04-05-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 21:42

Dat is de 20stige.. Gaasterland zijn mn ouders waarschijnlijk op vakantie..helaas. Cornwerd ga ik niet heen. Haulerwijk is de dag na onze kw, waarschijnlijk zijn mn ouders dan ook al wge.