kan mijn paard zware dressuur weigeren 2

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Mi_Amore

Berichten: 14819
Geregistreerd: 16-04-03
Woonplaats: België

kan mijn paard zware dressuur weigeren 2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-06-04 09:12

hellow,

voor al de mensen die zeggen dat ik beter een beetje die droom kan afbouwen of zoiets, het is wel gewoon de bedoeling dat ik Kür op Z niveau kan, niet echt het hoogste van het hoogste tussen de beroemdheden. Ik vind persoonlijk dat ik er helemaal niet luchtig over praat. Ik heb een fantastische lesgeefster die mij gaat helpen. Zij heeft ook een paard ook chipie maar dan gewoon chipie genaamd en hij is een draver en met hem heeft zij ook Kür gedaan en hij was 14 jaar toen hij dat kon. Dus ik vind dit heel haalbaar, wat jullie ook denken. Als een draver het kan, waarom een dressuur paard zelf dan niet? Trouwens, ik wil dat nu nog niet kunnen, ik ben daar nog veel te jong en veel te groen voor, ik weet het zelf, dit is pas iets dat ik ga beginnen in een jaar of vijf.

groeties saskia en chipie

https://www.equinection.be/webshop

Dé webshop voor hoefverzorgingsproducten.

www.clickeracademie.be

De énige, echte, onvergelijkbaar paardvriendelijke opleiding!



Lenn

Berichten: 5331
Geregistreerd: 17-04-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 09:14

aha Verward
succes

Marieke_K

Berichten: 12899
Geregistreerd: 03-06-04
Woonplaats: ****

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 11:00

ehmm.. ja?! Verward Lief kind, het ene paard is het andere niet. Net zoals het ene mens het andere niet is. Maar goed, jij hebt dit in je hoofd en als jij dit graag wilt doe het dan ook, maar blijf ook aan je paard denken en overbelast hem niet. Aan de andere kant, een beetje slim paard, knokt er gewoon mee. Succes?! En als je zo graag op muziek wilt rijden, een b-proef op muziek kan ook heel leuk zijn Haha! Spreek uit ervaring Haha!

Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgië

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 11:02

nogmaals, waarom open je nu weer hetzelfde topic? Je hebt toch al een topic waar je dit vraagt, daar kan je dit beter in plaatsen. Want nu weet zoals je ziet de helft niet waar je het over hebt Knipoog

I used to walk in a room full of people and wonder if they liked me.
Now I look around and wonder if I like them.

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 11:05


Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GrapeshotBot, nnicolex en 13 bezoekers